Οι σκέψεις του Χρήστου

5.1K 292 13
                                    

''Αυτό το πλάσμα είναι τόσο όμορφο.Και το μέσα του και το έξω του.Πιστεύω ότι την έχω ερωτευτεί.Απ την βραδιά που δειπνήσαμε μαζί.Ήτανε τόσο σέξι και κομψή με αυτό το μαύρο φόρεμα χωρίς να γίνεται χυδαία.Την ώρα που μου χάιδεψε το χέρι ένιωσα έναν ηλεκτρισμό να διαπερνάει το είναι μου.Τα μάτια της τόσο όμορφα και εκφραστικά γεμάτα αγάπη και καλοσύνη.Τα χείλη της,αχ αυτά τα χείλη της.Φαντάζομαι τα χείλη της να βολτάρουν πάνω κάτω στο πέος μου με την ροζ καυτή της γλώσσα και μετά να το παίρνει στο στόμα της και να με βασανίζει τρελά.Μετά να την σταματάω και να την βάζω απο κάτω μου.Οι γλώσσες μας να αρχίσουν έναν τρελό χορό αισθήσεων.Εκείνη να με ποθεί ολοένα και περισσότερο.Μετά να χαιδεύω,να φιλάω,να τρίβω και να ρουφάω τα στήθη της και τις ρώγες της.Να είναι σκληρές και όρθιες ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Μετά να κάνω κύκλους με την γλώσσα μου γύρω απ τον αφαλό της και μετά να της κάνω στοματικό έρωτα και να τρελαίνεται ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Να μπω ολόκληρος μέσα της και να την συντονίσω στο δικό μου ρυθμό.Να νιώθω στον λαιμό μου και στο στήθος μου τα φιλιά της.Να την κάνω να τρελαίνεται απο ηδονή.Μετά να τις ψιθυρίσω στο αυτί της με βραχνή φωνή ''γύρνα καύλα μου''.Εκείνη να με υπακούσει και να μου αναδείξει τα ζουμερά κωλομέρια της.Να τα γεμίσω φιλιά,να τρίψω τον πούτσο μου απάνω τους και μετά να την παίρνω στα τέσσερα και με το άλλο μου χέρι να χαιδεύω την κλειτωρίδα της.Πόσο θέλω να την πάρω στα τέσσερα.Ελπίζω να το απολαύει και όχι να ξινίσει τα μούτρα της.Τα αγαπημένα μου μέρη στο γυναικείο σώμα είναι τα στήθη και το αιδίο.Μετά ακολουθούν τα κωλομέρια.Θέλω να την τρελάνω στο σεξ.Όσον αφορά τις αγαπημένες μου στάσεις οι 3 πιο κορυφαίες για μένα είναι το καρεκλάτο,το ιεραποστολικό και το πισωκολλητό.Όσο για το τελευταίο και απο τις εμπειρίες που έχω λίγες γκόμενες  ήθελαν να τις παίρνω απο πίσω.Κάπως με τσάντιζε αυτό.Μακάρι η Αννίτα να μην είναι σαν κι αυτές.Αλλά ακόμα και αν δεν θέλει δεν πρόκειται να την πιέσω.Σκοπός είναι να απολαύσουμε και οι δύο τον έρωτα.Όμως δεν είμαι σίγουρος αν νιώθει και εκείνη όπως νιώθω εγώ.Κάτι μου λέει πως μέσα της είναι μπερδεμένη.Ευελπιστώ η κατάσταση να έχει ξεκαθαρίσει μέχρι την μέρα που θα πάω σπίτι της.Περιμένω την κατάλληλη στιγμή να κάνω την πρώτη κίνηση.Δεν ξέρω πως θα αντιδράσει και την ποθώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.Άμα με θέλει καλώς.Αν όχι παραμένουμε δύο γνωστοί με τυπικές σχέσεις.ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ.ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ....ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΧΕΙ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ''.




ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΝΝΙΤΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΛΟΓΟΥΣ :

ΠΡΩΤΟΝ: ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΟΝ:ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΕΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ.

SinaBlue92.

Κλίκ στον ΈρωταWhere stories live. Discover now