Πέρασαν 10 μέρες απ την επίθεση που έγινε εναντίον στην μητέρα της Αννίτας.Η Αννίτα με τον Χρήστο ανακοίνωσαν στις μητέρες τους ότι έπιασαν τα κακοποιά στοιχεία και ότι οι εγκληματίες φυλακίστηκαν αφού είπαν τι σχέση είχαν με την Μαριάννα Σωτηριάδη.Οι μητέρες των δύο παιδιών καταχάρηκαν.Η μέρα που ήταν να βγεί απ το νοσοκομείο ήρθε.Μαζί με την κυρία Δέσποινα και την Αννίτα,μαζί τους ήταν ο Χρήστος,η κυρία Καλλιρόη και ο Χρύσανθος.Ένα ηλιόλουστο πρωινό έφυγαν απ το νοσοκομείο και πήγαν όλοι στο σπίτι της Αννίτας στην Κηφισιά.Μείνανε όλο το μεσημέρι εκεί καθώς η Αννίτα τους ετοίμασε κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο να φάνε.Όλοι έμειναν ευχαριστημένοι με το γεύμα.Ο Χρύσανθος είχε φέρει και κάτι γλυκά για το καλό και έτσι μετά το γεύμα απόλαυσαν δροσερά παγωτίνια σε ξυλάκι ή σε τύπου πυραυλάκι.Η ώρα είχε πάει 4 το απόγευμα.Ο Χρύσανθος αφού τους χαιρέτησε όλους πριν φύγει ευχήθηκε περαστικά στην κυρία Δέσποινα.
Τότε ο Χρήστος απομάκρυνε λίγο την Αννίτα απ τους δικούς της και πήγανε στο χολ και της είπε ψιθυριστά
Χ-ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ.ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΞΕΝΟΙ ΠΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΟΠΩΣ Ο ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Α-ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΟΛΑ.
Η Αννίτα εμφανίστηκε πρώτη στο σαλόνι και μετά ο Χρήστος.
ΚΑΛΛΙΡΟΗ-ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ;
ΔΕΣΠΟΙΝΑ- Ε ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΛΛΙΡΟΗ.ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ...
Α-ΕΧΜΜΜΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ.ΧΡΗΣΤΟ...
Χ-ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΠΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΠΑΡΑΕΞΩ ΣΥΜΦΩΝΟΙ?
Οι δύο γυναίκες κούνησαν το κεφάλι τους και έδειχναν ότι συμφωνούσαν.Έτσι ο Χρήστος άρχισε να εξιστορεί την συνεργασία του με τις αρχές και τον Παπαδόπουλο.Τους εξήγησε το σχέδιο πως θα παγιδεύανε την Μαριάννα και πως κάτι ακόμα κρύβεται πίσω απο αυτήν.Οι δύο γυναίκες τον παρακολουθούσαν αμίλητες και με προσοχή.Καταλάβαιναν όλα τα μέρη του σχεδίου που ήταν εναρμονισμένα με μαθηματική ακρίβεια.
ΚΑΛΛΙΡΟΗ-ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ...
ΧΡΗΣΤΟΣ-ΜΗΤΕΡΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΠΑΓΙΕΔΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΔΗ.ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΚΑΝΩ,ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΩΣ ΔΟΛΩΜΑ ΝΑ ''ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ'' ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ.ΘΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΩΣ,ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 5 ΩΡΕΣ ΕΚΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΦΟΒΑΜΑΙ.ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΜΟΝΕΣ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝΕ...
ΧΡΗΣΤΟΣ-ΚΥΡΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ.ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 3 ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΘΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΝΝΙΤΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΓΙΔΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ.ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.
ΑΝΝΙΤΑ-Ε ΡΕ ΠΩΣ ΜΠΛΕΞΑΜΕ ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΟΠΟΥΤΑΝΑ...
ΧΡΗΣΤΟΣ-ΣΩΠΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΣΩΠΑ της είπε και την αγκάλιασε και της χάιδεψε τα μαλλιά.
Πριν φύγει ο Χρήστος με την μητέρα του,χαιρέτησαν την κυρία Δέσποινα και την Αννίτα.Η Αννίτα τον τράβηξε λίγο πιο πέρα και του είπε
Α-ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΜΑΚΡΥΑ ΣΟΥ
Χ-ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ,ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΡΙΝ και χάιδεψε το πρόσωπό της.
ΝΕΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ! Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΜΑ 4 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ.
ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΜΑΣ ΠΙΟ ΕΝΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ!
ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ,
SinaBlue92.
ESTÁS LEYENDO
Κλίκ στον Έρωτα
RomanceΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ : Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ.ΩΣΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΗ ΗΘΟΠΟΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΝΝΙΤΑ ΒΕΝΕΤΗ. ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΕΝΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΝΝΙΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΘΥΜΙΣΕΙ ΠΩΣ ΤΗΣ ΧΡΩΣΤΑ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠ...