Συνεργασία και ''Σχέδιο''

2.8K 163 7
                                    

Ο Χρήστος οδηγώντας το αμάξι της Αννίτας,ακολουθούσε το περιπολικό του Παπαδόπουλου.Η Αννίτα δεν μίλαγε σε όλη την διαδρομή.Ήταν φοβισμένη και σκεπτική.Για ποιο λόγο να την μισούν για κάτι που δεν έκανε ποτέ ή δεν έφταιξε;Όταν έφτασαν στα κεντρικά κτήρια της Αστυνομίας ο Χρήστος πάρκαρε,έσβησε το αμάξι και άνοιξε την πόρτα στην Αννίτα να κατέβει.Χρήστος,Αννίτα και Παπαδόπουλος μπήκαν στο κτήριο,μετά στο ασανσέρ και έφτασαν στο τρίτο όροφο εκεί που βρισκόταν το γραφείο του Παπαδόπουλου.Ο Παπαδόπουλος τους έκανε νόημα να κάτσουν και εκείνοι έκατσαν.


Π-ΚΥΡΙΕ ΣΤΕΡΓΙΟΥ.ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΩΤΗΡΙΑΔΗ?ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΒΕΝΕΤΗ?

Χ-ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΧΕΣΗ ΓΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ.ΩΣΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΑΣΑ ΕΠ ΑΥΤΟΦΟΡΩ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΤΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΜΟΥ.ΧΩΡΙΣΑΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΗΝ ΕΚΟΨΑ ΚΑΘΕ ΕΠΑΦΗ.ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ ΕΛΕΙΠΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ.ΕΙΜΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ.ΕΚΕΙΝΗ Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΡΥ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΣΟΒΑΡΟ ΔΕΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΝΙΤΑ ΒΕΝΕΤΗ.ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ΄.ΠΑΠΑΡΑΤΖΙ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΕΜΑΘΕ Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΩΤΗΡΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ.ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΡΕΛΑΘΗΚΕ.ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΙΣΩ.ΜΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΧΟΝΤΡΗ ΠΕΤΡΑ ΤΗΝ ΤΖΑΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟ.Η ΠΕΤΡΑ ΠΑΝΩ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΜΟΥ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΗΡΘΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΙΑ ΖΑΚΕΤΑ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΕΣΩΡΟΥΧΑ.ΜΟΥ ΡΙΧΝΟΤΑΝ ΑΓΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ.ΕΓΩ ΤΗΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΠΛΕΟΝ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΓΕ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΗΡΘΕ Η ΑΝΝΙΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΜΕ ΓΛΙΤΩΣΕ ΑΠ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΥΤΗΣ.

Π-ΚΥΡΙΕ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ?

Χ-ΟΡΙΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ

Ο Παπαδόπουλος διάβασε προσεκτικά το χαρτάκι και το φωτογράφισε ως αποδεικτικό στοιχείο.

Π-ΚΥΡΙΑ ΒΕΝΕΤΗ,ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΜΙΑ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗΣ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ.ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΩΤΗΡΙΑΔΗ?

Α-ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΔΗ.ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΤΟΥΝΤΙΟ,ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΟΣΜΙΚΑ ΠΑΡΤΥ,ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΡΕΜΙΕΡΑ.Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙ ΑΥΤΗΝ.ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΞΕΚΟΨΕ.ΚΑΙ ΑΠ ΤΟΝ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΜΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΟ ΕΥΘΥΜΙΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗΝ.ΗΤΑΝΕ ΜΠΛΕΓΜΕΝΗ ΜΕ ΒΙΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΧΕ ΠΕΙ Ο ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΜΟΥ.ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΤΥΧΑΙΑ ΕΞΩ ΑΠ ΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΙΧΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ''ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ''.ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΕ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ ΝΑ ΔΕΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ Ε ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΥΝΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΝ ΑΥΤΗ ΧΡΗΖΕΙ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ.ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΗ.

Κλίκ στον ΈρωταDonde viven las historias. Descúbrelo ahora