Σχέδιο εν Δράσει

2.9K 162 22
                                    



Η μέρα που θα λάμβαναν τέλος τα βάσανα του Χρήστου και της Αννίτας έφτασαν.3 αστυνομικοί περιφρορούσαν το σπίτι της Αννίτας στη Κηφησιά. Η Αννίτα δεν είχε θέατρο και έτσι θα έμενε όλη την ημέρα με την μητέρα της. Ευτυχώς που υπήρχαν και οι αστυνομικοί που χε στείλει ο Παπαδόπουλος. Μια ομάδα από 8 αστυνομικούς συν ο Παπαδόπουλος πήγε στο ξενοδοχείο που χανε ''ραντεβού'' ο Χρήστος με την Μαριάννα . Ενημέρωσαν για το σχέδιο και την επιχείρηση τους υπάλληλους του ξενοδοχείου και τον ιδιοκτήτη. Δέχτηκαν πρόθυμα να συνεργαστούν. Πήγαν πάνω στο δωμάτιο που είχε κλείσει ο Χρήστος και εγκατέστησαν κοριούς και μια κρυφή κάμερα. Όλα ήταν έτοιμα να πιαστεί η Μαριάννα.

Έφτασε το μεσημέρι . Ο Χρήστος είχε λίγο άγχος όταν οδηγούσε προς το ξενοδοχείο αν όλα θα πάνε καλά.Με το που έφτασε ενημέρωσε τον Παπαδόπουλο μέσω κινητού και εκείνος του θύμησε το συνθηματικό και ενημέρωσε μέσω μίνι ακουστικών τους υπόλοιπους αστυνομικούς. Μπήκε στο ξενοδοχείο και συνάντησε την Μαριάννα στο μπαρ που τον περίμενε και έπινε ένα ποτό. ''Πόσο φτηνή και κακιά γυναίκα είσαι'' σκεφτόταν όταν την πλησίαζε με ένα ψεύτικο χαμόγελο.Εκείνη φόραγε ένα πολύ κοντό φούξια φόρεμα που στοίχημα θα έβαζε κάποιος ότι ήταν κομπινεζόν με λευκά πέδιλα και κράταγε μια μαύρη δερμάτινη τσάντα .Όταν την είδε την χαιρέτισε με ένα ψεύτικο φιλί στα χείλη μιας και όλα ήταν μέρος του σχεδίου της σύλληψής της. Έκατσε στο μπαρ μαζί της και μιλήσανε για λίγη ώρα . Εκείνος δεν παρήγγειλε ποτό . Πήγαν στη ρεσεψιόν και πήραν την κάρτα του δωματίου. Ο υπάλληλος έδωσε την κάρτα στον Χρήστο και του έκλεισε το μάτι συνωμοτικά σαν να του έλεγε ''είμαι και εγώ στο σχέδιο. καλή επιτυχία''. Ευτυχώς δεν κατάλαβε κάτι η Μαριάννα . Με το που μπήκαν στο ασανσέρ η Μαριάννα του χούφτωσε το πέος και τον φίλησε στο στόμα , εκείνος της χάιδεψε λίγο τα οπίσθια μιας και ήταν μέρος του σχεδίου και της είπε να περιμένει με αυστηρή φωνή .

Μ-ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ

Χ-ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ της είπε με ψυχρή φωνή

Όταν μπήκαν στο δωμάτιο η Μαριάννα κλείδωσε την πόρτα και έριξε τον Χρήστο με φόρα στο κρεβάτι.

Μ-ΤΩΡΑ ΘΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ

Χ-ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΜΩΡΟ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΜΕ.ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ.ΠΑΩ ΛΙΓΟ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΕ 3 ΛΕΠΤΑ.

Κλίκ στον ΈρωταDonde viven las historias. Descúbrelo ahora