Οι μέρες περνούσαν όμορφα.Το θεατρικό της Αννίτας είχε τεράστια επιτυχία και υπήρχε έντονα η σκέψη να συνεχιστεί και 2η χρονιά.Οι δουλειές του Χρήστου πηγαίναν απ το καλό στο καλύτερο και κέρδιζε πολλά χρήματα.Είχε εκμυστηρευτεί στην Αννίτα να αγοράσουν ένα εξοχικό σπίτι στην Αμοργό το αγαπημένο του νησί.Η Αννίτα είχε ενθουσιαστεί με την ιδέα.Ο Χρήστος είχε βάλει αγγελία για ενοικιαστήριο για το διαμέρισμα στο Κολωνάκι.Κάποια έπιπλα που ήταν εκεί τα έδωσε στον Γιάννη.Τα υπόλοιπα έπιπλα θα παρέμεναν εκεί.Ο Χρήστος έμενε πλέον στο σπίτι της Αννίτας στην Κηφισιά.Τις μέρες που η Αννίτα δεν είχε θέατρο ήταν σπίτι και του μαγείρευε.3 μέρες της εβδομάδος τις πέρναγαν μαζί.Τις υπόλοιπες Πέμπτη,Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή απόγευμα η Αννίτα δούλευε στο θέατρο.Αλλά πιο πολύ βρισκόντουσαν τα βράδια και τα κορμιά τους κάνανε διάλογο πάνω στον καναπέ,στο κρεβάτι ακόμα και στο πάτωμα.
Ένα πρωί Τετάρτης ο Χρήστος βρισκόταν στο στούντιό του.Ετοίμαζε φωτισμό και εξοπλισμό για μια φωτογράφιση που του είχε αναθέσει ένα τηλεοπτικό κανάλι.Ξαφνικά ακούει ήχο τακουνιών να εισβάλλουν με το ζόρι μέσα στο στούντιο.Σηκώνει το κεφάλι του και βλέπει την Μαριάννα
Μ-ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΗΣΤΟ
Χ-ΤΙ ΘΕΣ ΕΣΥ ΕΔΩ? φώναξε αγριεμένα που την είδε.ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?
Μ-ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΣΕ ΞΕΠΕΡΑΣΩ.ΗΤΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ.
Χ-Ε ΒΕΒΑΙΑ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΣΚΥΛΟΠΗΔΙΟΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ της είπε με ειρωνικό ύφος ο Χρήστος
Μ-ΕΙΧΑ ΠΙΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΕΚΑΝΑ είπε με δήθεν απολογητικό και ντροπαλό ύφος
Χ-ΕΙΧΕΣ ΠΙΕΙ ΕΕΕ?ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΝΗΦΑΛΙΑ ΗΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΓΑΜΙΟΣΑΣΤΑΝ της είπε ,της άρπαξε το χέρι και έκανε να την βγάλει με το ζόρι έξω
Μ-ΣΑΓΑΠΑΩ ΑΚΟΜΑ ΜΗΝ ΜΕ ΔΙΩΧΝΕΙΣ
Χ-ΕΛΕΓΕΣ ΠΩΣ ΜΑΓΑΠΟΥΣΕΣ.ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΙΧΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟ.ΗΘΕΛΕΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΕΘΙΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΑΝΕ
Μ-ΠΑΨΕ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ του είπε με δήθεν φωνή έτοιμη , και καλά,να έκλαιγε.ΤΙ ΤΗΣ ΒΡΗΚΕΣ ΑΥΤΗΝΗΣ?ΜΟΥ ΛΕΣ?ΤΗΝ ΗΞΕΡΕΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ?ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΞΕΧΝΑΣ ΕΣΥ?
Χ-ΜΕΙΝΕ ΜΑΚΡΥΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΚΟΥΣ?Η ΑΝΝΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝΩ ΕΣΥ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΜΙΑ ΑΔΙΣΤΑΚΤΗ ΠΟΥΤΑΝΑ
Στο άκουσμα των λέξεων αυτών η Μαριάννα αγρίεψε.Σκοτείνιασε το βλέμμα της.Κοίταξε με άγριο βλέμμα τον Χρήστο και ξεκούμπωσε την ζακέτα της.Φόραγε μόνο ένα γκρι στρινγκ με γκρι σουτιεν.
Μ-ΚΑΝΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΩΡΑ του είπε τον πλησίασε και έκανε να τον αγκαλιάσει
Χ-ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ
Μ-ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΑΖΙ
Χ-ΓΙΑ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΑΧΛΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.Της είπε και την απομάκρυνε βίαια απο πάνω του
Μ-ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΟΛΑ.ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ...
Χ-ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ?ΠΟΤΕ
Μ-ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΕ ΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ έκανε να τον αγκαλιάσει.Εκείνη την ώρα ο Χρήστος την χαστουκίζει και την ρίχνει κάτω.Της δίνει την ζακέτα στο χέρι και της φωνάζει
Χ-ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΕΔΩ?ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΣ
Η Μαριάννα είχε γαντζωθεί επάνω του και φώναζε συνεχώς ότι τον αγαπάει εκείνος την έσπρωχνε με την βία προς την έξοδο του στούντιο.Όταν όμως ανοίγει η πόρτα....
Α-ΧΡΗΣΤΟ......?
ΝΕΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΜΑΣ.ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ Η ΑΝΝΙΤΑ ΣΤΗΝ ΞΑΦΝΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ?ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ Η ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ?ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ?Η ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ Η ΑΝΝΙΤΑ.ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟ.
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ:ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ,ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ,ΡΩΤΗΣΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ(ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ),ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΤΙΣ,ΒΑΛΤΕ ΤΙΣ ΣΕ ΛΙΣΤΕΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ.
SinaBlue92
ESTÁS LEYENDO
Κλίκ στον Έρωτα
RomanceΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ : Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ.ΩΣΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΗ ΗΘΟΠΟΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΝΝΙΤΑ ΒΕΝΕΤΗ. ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΕΝΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΝΝΙΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΘΥΜΙΣΕΙ ΠΩΣ ΤΗΣ ΧΡΩΣΤΑ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠ...