Το βράδυ των αρραβώνων είχε φτάσει.Τα αρραβωνιάσματα θα γινόντουσαν στο σπίτι της Αννίτας και θα βρισκόντουσαν εκεί μόνο οι μητέρες των δύο παιδιών.Η Αννίτα απο ώρες πριν έκανε προετοιμασία.Φόρεσε μια κοντή άσπρη μπλούζα που πήγαινε σύνολο με μια άσπρη φούστα σε στύλ τουλίπας και τα συνδύασε με χρυσά πέδιλα.Έφτιαξε μπούκλες τα μαλλιά της,έβαλε απαλή καφέ σκιά,ρούζ και κόκκινο κραγιόν.Έιχε πάει και είχε φέρει την μητέρα της με το αμάξι απ την Κυψέλη στην Κηφισιά.Η κυρία Δέσποινα είχε φτιάξει μπακλαβά ειδικά για την περίσταση των αρραβώνων.Ο Χρύσανθος είχε πάρει τηλέφωνο την Αννίτα να της ευχηθεί μιας και δεν θα παρεβρισκόταν εκεί.Την παρακάλεσε όμως όποτε βρισκόντουσαν να του έδειχνε φωτογραφίες απ τον αρραβώνα.
Είχε πάει 9 ακριβώς.Το κουδούνι χτυπά.Πάει και ανοίγει η Αννίτα.Βλέπει τον Χρήστο πιο όμορφο απο ποτέ , ντυμένο με ένα τέλειο κουστούμι να της χαμογελά και να κρατά μια ανθοδέσμη με κόκκινα τριαντάφυλλα.Δίπλα του μια γυναίκα κοντά στην ηλικία της μητέρας της Αννίτας,που στο πρόσωπό της έμοιαζε πολύ στον Χρήστο.Ο Χρήστος καλησπέρισε με ένα γλυκό φιλί την Αννίτα ,της έδωσε την ανθοδέσμη και την σύστησε στη μητέρα του την κυρία Καλλιρόη.
Αφού μπήκαν στο σαλόνι,η Αννίτα σύστησε τον Χρήστο στη μητέρα της.Εκείνη χάρηκε πολύ που τον είδε όσο κι εκείνος.Μετά συστήθηκαν και οι δύο συμπεθέρες.Το κλίμα ήτανε πολύ όμορφο.Συζητούσανε για διάφορα θέματα.Η κυρία Δέσποινα συμπάθησε αμέσως την κυρία Καλλιρόη.Ο Χρήστος καθόταν δίπλα στην Αννίτα.Σε μια στιγμή της ψιθυρίζει στο αυτί ''Είσαι τόσο σέξι με αυτά τα ρούχα.Σήμερα το βράδυ,να μου το θυμάσαι,θα στα βγάλω όλα''.Η Αννίτα κοκκίνησε απο ντροπή και είπε στην μητέρα της να πάνε να φέρουνε τα ποτήρια και την σαμπάνια απ την κουζίνα.Ο Χρήστος έκανε νόημα στην μητέρα του όταν έρθουν η Αννίτα με την μητέρα της να ξεκινήσει ο αρραβώνας.Όταν ήρθε η Αννίτα με την μητέρα της ο Χρήστος έκλεισε το μάτι στην Αννίτα σημάδι πως θα την ζητούσε και επίσημα απ την μητέρα της.
VOUS LISEZ
Κλίκ στον Έρωτα
Roman d'amourΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ : Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ.ΩΣΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΗ ΗΘΟΠΟΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΝΝΙΤΑ ΒΕΝΕΤΗ. ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΕΝΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΝΝΙΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΘΥΜΙΣΕΙ ΠΩΣ ΤΗΣ ΧΡΩΣΤΑ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠ...