Γιατί σε μένα όλα;

3.2K 181 19
                                    

Ένα πρωί η κυρία Δέσποινα η μητέρα της Αννίτας πήρε το καροτσάκι της και πήγε στην Λαϊκή αγορά της Κυψέλης.Αφού ψώνισε τα λαχανικά που χρειαζόταν πήρε τον δρόμο για την πολυκατοικία που έμενε.Εκείνη την ώρα κανένας δεν υπήρχε στον δρόμο.Όταν πλησίασε την πόρτα της πολυκατοικίας είδε να στέκονται 3 ψηλοί νεαροί με ύποπτες φάτσες.Ένας μελαμψός ψηλός πολύ,ένας ξανθοκίτρινος με σημάδια στο πρόσωπο και ένας μέτριος με καστανά μαλλιά.Ο ξανθός της αρπάζει την τσάντα και την ρίχνει κάτω η κυρία Δέσποινα φώναζε ''βοήθεια'' συνεχώς,ο καστανός της έριξε τα ψώνια απ το καροτσάκι και ο πιο ψηλός απο όλους της έριξε μια μπουνιά στο μάτι και μια στο στομάχι που την έριξαν κάτω.Η κυρία Δέσποινα σφάδαζε απ τους πόνους και ούρλιαζε βοήθεια.Τότε ο ξανθός την πιάνει απ το πρόσωπο και της λέει ''ΠΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΦΑΜΕ ΛΑΧΑΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ.ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ''.Γελάσανε και έφυγαν τρέχοντας παίρνοντας μαζί τους την τσάντα της κυρίας Δέσποινας.Η κυρία Δέσποινα δεν σταμάτησε να φωνάζει ''βοήθεια'' ώσπου 2 γειτόνισες την άκουσαν και έσπευσαν να την βοηθήσουν.Την πήγαν στο διαμέρισμά της και ευτυχώς που χε και τα κλειδιά σε μια κρυφή τσέπη μαζί της, ανοίξανε και τις προσφέρανε τις πρώτε βοήθειες.Μάλιστα είδαν ότι ήθελε και νοσοκομείο.Οι γειτόνισες πήραν τηλέφωνο την Αννίτα που βρισκόταν στην Κηφισιά.Με το που έμαθε η Αννίτα τι συνέβη στη  μητέρα της πάγωσε,μετά ούρλιαξε και έτρεξε στο δρόμο να πάρει το αμάξι της να την πάει στο νοσοκομείο.Σε όλη την διαδρομή έκλαιγε που οδηγούσε και φώναζε ''ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ?''.Όταν έφτασε Κυψέλη ανέβηκε σαν σφάιρα στο διαμέρισμά της βρήκε τις γειτόνισσες,αγκάλιασε την μητέρα της και είπε σε μια απο αυτές να καλέσει ασθενοφόρο.Το ασθενοφόρο ήρθε σε λίγα λεπτά.Η Αννίτα βοήθησε την μητέρα της να κατέβει και μπήκε μαζί της στο ασθενοφόρο.


Α-ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΑΝΟΥΛΑ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ της έλεγε και έκλαιγε

Δ-ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ

Α-ΠΟΙΟΙ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ?

Δ-ΟΤΑΝ ΓΥΡΝΑΓΑ ΑΠ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΡΙΞΑΝ ΚΑΤΩ.ΜΕ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ ΜΕ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ''ΠΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΦΑΜΕ ΛΑΧΑΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ.ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ''.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ?

Α-ΜΙΑ ΠΡΩΗΝ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΝ

Δ-ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ

Α-ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΑΝΑ


Όταν έφτασαν στο ''Ερρίκος Ντυνάν'' η Αννίτα φώναξε 5 γιατρούς να εξετάσουν την μητέρα της.Όταν την ρωτήσανε οι γιατροί πως συνέβη εκείνη τους τα αφηγήθηκε όπως τους τα είπε  η μητέρα της.Οι γιατροί της πρότειναν να πάει στην αστυνομία.Η Αννίτα είπε στο νοσοκομείο να φωνάξουν κάποιους αστυνομικούς και ειδικούς να πάρουν απ την μητέρα τους δαχτυλικά αποτυπώματα και να κάνει περιγραφή.Αμέσως η Αννίτα πήρε τηλέφωνο τους Χρήστο και Χρύσανθο.Ο Χρύσανθος έφτασε πρώτος στο νοσοκομείο και δύο λεπτά αργότερα ο Χρήστος.Ρωτήσανε για την κατάσταση της κυρίας Δέσποινας.Ότα βγήκανε δύο γιατροί που την εξετάσανε είπανε στους Αννίτα,Χρύσανθο και Χρήστο

Γ-Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΒΕΝΕΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ 10 ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.ΘΕΛΕΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ.ΘΕΛΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ

Ο κύριος Παπαδόπουλος πλησίασε τους Χρήστο και Αννίτα και τους είπε

Π-ΠΗΡΑΜΕ ΔΑΧΤΥΛΙΚΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΧΝΗ ΠΑΛΗΣ ΑΠ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΣΑΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ.ΟΜΩΣ  ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΛΕΥΚΑΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ.ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ?

Α-ΧΡΥΣΑΝΘΕ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΟΣΟ ΘΑ ΛΕΙΠΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΣΤΟ.ΠΑΡΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΑΛΛΙΡΟΗΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ΄.ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΥΓΓΕΝΗ.

ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ-ΟΚ ΑΝΝΙΤΟΥΛΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ.ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΓΩ ΕΔΩ

ΧΡΗΣΤΟΣ-ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΚΥΡΙΕ ΑΣΤΥΝΟΜΕ.ΠΑΜΕ ΑΝΝΙΤΑ

ΑΝΝΙΤΑ-ΠΑΜΕ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΜΑΞΙ.

ΧΡΗΣΤΟΣ-ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΣ ΑΝΝΙΤΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΗΡΘΑ ΜΕ ΤΑΞΙ ΕΔΩ.


ΝΕΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.ΧΟΝΤΡΥΝΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

SinaBlue92


Κλίκ στον ΈρωταDonde viven las historias. Descúbrelo ahora