Deci am publicat doua capitole in 2 zile :-o deci akum am inceput sa descriu shi eu mai mult.......sa pun personajele in situatii mai stanjenitoare mai provocatoare deci.....sper sa va placa acest capitol :*
....................................................................................................................................................................................
Se juca cu marginile,din dantela,a chilotilor mei,dupa care a inceput sa-mi sarute buzele si gatul facandu-ma sa-mi pierd mintile.I-am atins cureua si l-am simtit tremurand....
-Te iubesc!mi-a soptit la ureche,provocandu-mi fiori de placere.
-Si eu te iubesc!Esti totul pentru mine i-am spus in timp ce ii desfaceam nasturele de la blugi,dupa care am avut sa-i desfac fermoarul in sa Derek m-a oprit,luandu-ma pe sus.Am ajuns in camera de mai devreme iar Derek m-a intins pe pat asezandu-se pe mine.
-Stii cat de mult imi doresc sa te fac a mea,din nou?m-a intrebat imbatat deja de prezenta mea.
-Nu...dar vreau sa aflu!i-am spus nerecunoscandu-ma.
Derek incepuse deja sa-mi linga buzele dupa care a inceput sa-si indrepte atentia spre sanii mei sarutandu-i dulce in acelasi timp cu pasiune.M-am ridicat si i-am tras blugii si boxeri in acelesi timp arzand de nerabdare.Acesta m-a trantit pe spate strangandu-ma in brate .Chilotii mei au disparut si ei iat Derek m-a sarutat din nou....de data asta mai apasat am simtit cum limbile noastre au ritm atat de tandru in cat ma innebunea dupa care m-a patruns dar n uinainte sa-mi sopteaca iar:
-Te iubesc!
Dimineata:
-Derek?i-am strigat numele in timp ce simteam o greutate pe talia mea,ma tinea in brate atat de posesiv incat vroiam sa-i cer putin spatiu.M-am intors osur spre trupul lui adormit,era asa de linistit,parul ii era deranjat,,era ca un prunc,aaa,ce dragut este,l-am pupat incet pe obraz si m-am intors cand m-am ridicat din pat mana lui Derek era deja pe incheietura mea....m-a tras inapoi langa el.
-Te duci undeva?intreband cu un mic zambet pe fata.
-Nu mai plec nicaieri,spunand acestea m-am pus la pieptul lui.
-Asa sa faci,spunand voios mi-a ridicat barbia cu doua degete se uita in ochii mei atat de intens incat reusea sa ma vrajeasca .
-Nu te mai uita asa la mine!am tipat eu amuzata.
-De ce?
-Ca nu vreau eu,spunand cu o voce serioasa.
-Si cine esti tu,ma?
-O fata care este vrajita atunci cand se uita in ochii tai,i-am confesat aceasta dintr-o singura suflare.Imi simteam obrajii imbujorati si mii de fluturasi in stomac.Ma sarutat scurt cand a vrut sa se retraga l-am tras inapoi.
-Ce dulcegarii,bleah,am auzit o voce dezgustata din fata,era Zayn,in acelasi costum ca si ieri ,mama da lu' asta ii plac mult motoarele......uuuuu,mi-am acoperit pieptul cu patura de pe noi iar Derek s-a ridicat in fund si s-a sprijinit de spatarul patului cu mainile la piept:
CITEȘTI
All or nothing...! -Seria : My first story-
Teen FictionCand o fata si un baiat se cunosc de atata timp ,trebuia doar o data sa fi fost si ei impreuna. Emma si Derek -colegi de clasa.Se indragostesc,se iubesc(telenovele)Pana apare Zayn-motociclist,bunaciune si bad boy care o pune pe Emma in fata mortii.A...