Dupa vreo 2 luni
Au trecut si sarbatorile,in sfarsit,nu mai suportam colindatorii nu ca le-as fi deschis dar totusi numai cand aud "primiti cu colindul?" ma dispera si Amy care imi manca toata mancarea dar macar Derek era schimbat ,era mult mai grijuliu si asta ma punea pe ganduri ,ce-o ascunde?
Aproape toata vacanta mi-am petrecut-o cu Derek in camera mea,nu va ganditi ca doar ne-am "jucat" ,ne-am jucat si la propriu,carti,monopoly si de fiecare data ma batea si ma suparam,eu fiind foarte competitiva si foarte ofticoasa.
Stau intinsa pe canapea uitandu-ma la nu stiu ce episod din "Dadaca",nu stiu cum am nimerit la serial,mi s-a parut comic deci.......Il observ pe Derek care se descalta si vine spre mine foarte zambitor ,era zambetul ala al lui straniu deci ma astept la ceva din partea lui,am oprit vizionarea episodului si mi-am indreptat atentia asupra lui.Nu s-a asezat pe canapea langa mine ci a preferat sa lase pe vine langa bratul canapelei ,ma uit la el ,la hainele lui.Numai cand ma uit si deja mi-se face mie frig cum poate sa fie imbracat atat de subtire in perioada asta.O jacheta de piele,un maieu negru,avea un "prezervativ"(scuzati expresia,asa spun eu la caciulile baietilor,stiti voi cum se poarta acuma),blugii cei rupti gri si tenesi ,taieti,desenati,rupti,vai de mama lor si el i-a facut in halul ala intentionat.
-Hai sa iesim?imi spune rapid si bine.
-Bine,unde mergem?
-La patinuar,a spus el foarte incantat.La patinuar,oooo,nu am mai fost de cand aveam 14 ani,ma descurcam chiar bine,pana la urma era ca mersul pe role,am acceptat rapid si am mers sa ma imbrac.Mi-am ales blugii albastrii rupti,pulover albastru cu o mata mea pufoasa si alba,Fluffy,asa o cheama.Parul prins,ugg-urile,o vesta neagra si go.
Am luat un taxi,pentru ca imi era lene sa iau metroul sau orice altceva este transport in comun.Derek se aseaza in fata pe locul din dreapta iar eu in spate,pe la jumatatea drumului ma trezesc si-l intreb:
-Care patinuar?il intreb nelundu-mi ochii de la geam.
-Cismigiu.
-S-a deschis?
-Da,domnisorica,din Decembrie s-a deschis,a raspuns mosuletul care conducea.Si ce daca s-a deschis din Decembrie,putea sa se deschida si din Iulie care era problema?
-Mda,am spus eu uitandu-ma la aparatul ala mic care nu se mai oprea sa nu mai adauge cate o cifra,dar cat de mult mergem?
~
-10 lei,domnule,i-a spus mosneagul lui Derek,el a spus un mic "a" si i-a dat banii.Nu puteam sa facem jumii juma?Nu -mi place cand cineva plateste in locul meu.Ne-am plimbat pana se termina tura,nu aveam de gand sa intru pe la jumatate si sa pierd cazaturile artistice sau baietii care "aluneca" dupa fete.
~
-O ora,mi-a fost de ajuns de asteptat dar 2 ,deja deger!i-am tipat lui Derek in ureche,simteam cum mi-se urca sangele la cap,mainile erau acoperite de mainile lui Derek,si picioarele,tropaiam ca sa nu mi se faca frig,Derek nu mi-a raspuns ,o fi surd?-M-ai auzit?
-Da,te-am auzit din prima,a spus punandu-si mana la ureche.
-Ma bucur,i-am spus sarcastica.-M-ai stap sau ce?
-Da,da,mai asteapta si tu inca cateva minute.
-Asa mi-ai spus si acum 2 O-R-E,i-am spus salibisand ultimul cuvant nu de asta dar poate nu m-a auzit.
-Ah,haide,miscati organismul ca sa inchiriam patinele,a spus oftand s-a ridicat si mi-a oferit mana ca sa ma ridic,normal eu fara ajutor nu ma mai dezlipeam de acolo.O gramada de lume,copii,parinti,bunici,ce-o fi atata inghesuiala la un fel de casuta in forma de caciulita de "Mos craciun",acoperisul era acoperit in intregime numai din crengi de brad iar ciucurasul era facut din craciunite,ooo ce dragut.
CITEȘTI
All or nothing...! -Seria : My first story-
Teen FictionCand o fata si un baiat se cunosc de atata timp ,trebuia doar o data sa fi fost si ei impreuna. Emma si Derek -colegi de clasa.Se indragostesc,se iubesc(telenovele)Pana apare Zayn-motociclist,bunaciune si bad boy care o pune pe Emma in fata mortii.A...