-Stiu ca am fugit asa si-mi pare rau ca nu te-am pupat,luandu-l de umar si aducandu-l in fata mea,l-am pupat rapid pe buza,m-am pus la pieptul lui iar el ma mangaia pe spate usor.
-Trebuie sa mergem,spunand in soapta si fara sa se miste din loc.
-Hmmm,haide,sarind de pe mobila,m-am dus in camera sa-mi iau ghiozdanul si sa-mi pun niste blugi mai lungi.Cand m-am intors,Derek statea tolanit pe canapea,schimband canalele la televizor,s-a uitat putin la mine dupa s-a intors cu privirea la televizor,a dat pe Mtv,era melodia "Because of you".
S-a ridicat incet,pasind ca pe un nor ,luandu-ma usor de talie cu o singura mana ,aducandu-ma la pieptul lui,lasandu-ma sa-i ascult cantecul batailor de inima.Mi-a luat mana si mi-a pus-o pe umarul lui.Deci el vroia sa dansam,ne-am clatinat in stanga si-ndreapta,ma rotit usor pana cand eram cu spatele la el,l-am simtit cum isi pune capul pe umarul meu stang si eu m-am sprijinit cu capul pe umarul lui drept.M-am rotit inapoi pe varfuri ,incolacindu-mi mainiile pe dupa gatul lui,l-am tras mai aproape ne-am atins buzele....gandindu-ma sa fie un sarut pasional pentru acest moment,dar sunatul la sonerie de catre cineva nu era incadrat in acel moment.Mi-am luat mainiile de pe el si am coborat pe pamant,la usa era ,ca sa vezi ...Joy.
-Buna,intrand neinvitata,mai ales cand Derek era in camera de zi.
-Buna,ce faci?oprind-o din drumul ei spre camera zi,zambindu-i.
-Aaaa,vin acum,ducandu-ma repede sa-mi iau ghiozdanul.
-Nu te grabii ,nu intarziam!!!avand un ton foarte nevinovat.Derek inca mai era pe canapea uitandu-se la tv:
-Cine era?fara sa-si miste privirea de la televizior.
-Joy,s-a uitat cu o privire malefica spre mine.
-Mai,mai,mai,hai sa-i aratam ce bine ne sta impreuna,venind spre mine.
-Nu,nu,nu,facand gesturi cu mainiile insemnand"in nici un caz",ma luat de coate ,punandu-ma la perete,incepand sa-si plimbe buzele pe gatul meu,am simtit cum si-a deschis gura si limba lui a inceput sa se plimbepe gat,avand mici fiori.
-Em...,nu a putut sa-mi pronunte tot numele ca ne-a si vazut.A fugit ,a trantit usa dupa ea si a plecat....
-Deci,nu va trebuii sa te chinui prea mult sa spui ca suntem impreuna.
-Joy ma va distruge,dand din cap si gandindu-ma ce o sa-mi faca."Poate o sa spuna la toata lumea ca sunt o usuratica?" sau poate"O sa infige cutitul in mine?" sau....."O sa ma dispretuiasca pentru totdeauna incercand sa-i intoarca pe prietenii mei impotrica mea" sau mai rau "Il va imbata pe Derek o sa se culce cu el dupa o sa-mi spuna ca ma inseala,bucurandu-se de suferinta mea".Ahhh,nu suport razbunarii-le lui Joy.
-Ce conteaza,luandu-mi ghiozdanul si plecand din camera punandu-mi tenesii in picioare,am plecat amandoi spre scoala,tot drumul am tacut,pana in fata liceului,cand am ramas acolo paralizata:
-Haide,ce-ai patit ?Iti este frica de Joy?
-Nu,dar...am inghitit in sec.Am intrat ca fraiera in cusca leului,Joy deja statea rezemata perete inconjurata de toti elevii.
A venit spre mine incet cu un zambet :
-Buna,Emm's
-
CITEȘTI
All or nothing...! -Seria : My first story-
Teen FictionCand o fata si un baiat se cunosc de atata timp ,trebuia doar o data sa fi fost si ei impreuna. Emma si Derek -colegi de clasa.Se indragostesc,se iubesc(telenovele)Pana apare Zayn-motociclist,bunaciune si bad boy care o pune pe Emma in fata mortii.A...