Doar un joc

2.5K 70 6
                                    

  

 Un prost ,un idiot,un obsedat......un Fat-Frumos,asta imi treacea mie prin minte cand ma gandeam la el,a facut un lucru tampit si nu o sa reuseasca  sa ma cucereasca chiar daca va fii ultimul baiat de pe pamant.

Mi-am inchis caietul si m-am intis pe pat,intimp ce ascultam muzica ,ceva a ricosat de a afara ...era o piatra cu un bilet pe el "E doar o joaca de copii".Nenorocitul ,ce dobitoc el crede ca totul este o joaca ....e lasa ca-i arat eu joaca.

Urmatoarea zi,nici nu dadusem ochii cu Derek ,pana la un moment dat cand venise aproape de mine si-mi soptise la ureche:

-Ai primit mesajul meu sper?

Auzind aceste cuvinte simteam ca-nghet dupa ce am inghit in sec:

-Da

-M a bucurpentru ca inca nu s-a terminat.

-Esti nebun,m-am rotit si i-am dat o palma,in palma care i-am dat-o i-am transmis toata ura.

   Am  fugit direct in toaleta:

-Ce-ai patit?in spatele meu era Amy.

 Cu mainiile ma sustine-am  de ghiuveta si stateam cu capul in jos:

-Ce vrea de la mine Amy ,spune-mi ce vrea?

-Pe mine ma intrebi?aprinzandu-si tigara si tragand din ea.

-Ieri a avut un comportament foarte ciudat si.....

-Dar unde ai fost cu el?

-Sa zicem  doar ca am vazut un film acasa la el si am dormit la el.

-O ,Doamne,si Joy stie.

-Nu,dar totusi vreau sa ma joc cu el,amintindu-mi de mesajul din camera.

-Opaaaaa,vad ca esti foarte jucausa azi,razand si stingandu-si tigara.

-Acum haide ca intarziam la ora.

M-am asezat in banca cu Amy  imediat a intrat si profa:

-Buna ziua,copii.

-Buna ziua.

-Am doua anunturi pentru voi.

-Primul este despre o excursie de trei zile la Constanta,cine vrea costa 350lei.

-Al doilea ,saptamana veti da un test,va repetati nu vreau sa luati note mici.

-Vii in excursie?

-Vad ce zice tata,uitandu-ma pe geam.

-Poate vin si aia de la a-XII-a A,chicotind.

-Hai sictir,vrei sa vezi cum ma joc.

-Sau poate invers,soptind.

-Du-te Naibiii!!!!!!!

Amy s-a ridicat si a intrebat-o daca vin si alte clase si vroiam sa spuna ca doar npoi mergem insa nu a fost asa vin si cei de a-XII-a A,normal asta de istorie este diriga lor.

All or nothing...! -Seria : My first story-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum