Deci scuze ca akuma scriu dar.....stiti cum este sa ai teste peste teste si tezele....ahhhh........asa revenim in aceasta saptamana ma vizitat si pe mine inspiratia =)) si fix in orele de engleza si chineza deci va da-ti seama ce atentie am dat orelor......acum ......e un capitol cred eu mai lung sper........ma ajutat si o prietena shtie ea cine care mi-a corectat povestea si mi-a suflat putin din ideile ei deci.........vreau sa va vad aliniati cu commuri si voturi ca sari pe voi:)))
........................................................................................................................................................................
-Mergem azi sau maine la tine sa-ti iei hainele si cartile?
-Cartile?
-Da,cartile doar nu o sa stai cu noua ta mamica.
-Hmm,am scos un mic sunet uitandu-ma cu o sparanceana ridicata la el.
-Deci..mi-am muscat buza de jos,in timp ce ma uitam la Derek,ma gandeam daca sa am duc azi si s-o vad pe noua "mami" sau sa raman aici cu Derek .
-Mergem maine sa-mi iau lucrurile ca acum e prea tarziu siii.....maine mergem la scoala,m-am hotarat eu.
-Bine,cum zici tu.M-am intors si am mers putin cracanat din cauza faptului ca ma durea dupa ce m-am culcat cu Derek.A fost prima data pentru maine si stiam de la mama,ca o sa am nepaleceri.Cred ca a fost o surpriza pentru Derek sa afle ca inca mai sunt virgina sau ma rog ca eram virgina....a fost primul...sper sa nu comenteze.
-Haide,am auzit o voce din celalta camera Derek a alergat pana in camera unde eram ma apucat de mana si m-a trantit pe pat,l-am simtit peste mine dupa care am simtit cum isi strecoara mainile pe sub camasa "mea"!
-Esti rece!am strigat eu ca nebuna.
-Ma incalzesti tu,mi-a raspuns plimbandu-se cu nasul pe gatul meu.
-Da bine!
-Da,eu vreau sa ma incalzesti tu,a continuat destul de doritor sa mai stea cu mainile pe trupul meu,afundandu-si chipul in decolteul meu.
-Adodo,te crezi la mama acasa?am ras,totusi avand un ton rautocios si-a ridicat capul si se uita la mine cu un zambet malefic pe fata!Ce vroia sa faca?Sau..ce vroia sa-mi faca?Mainile lui nu mai era pe abdomenul meu,acum erau mai puternica.Mainile lui se plimbau pe trupul meu.A fortat camasa pana cand nasturii au sarit.
-Derek,am tipat eu...
-Asa ma cheama,mi-a raspuns avand un zambet amuzat.
-Mie frig!m-am plans eu.
-Si...si mie imi era frig si nu mai primit langa tine,a afirmat amuzat.
-Ha!am zis privindu-l malefic.
-Sezi blanda,m-a luat de umeri si ma ridicat pana la pipeptul lui.I-am sarutat pieptul,gatul pana cand intr-un ,final,am dat de buzele lui.Il tinea-am starns de talie,mi-a dat jos camasa de pe umeri aceasta alunecand usor pe spatele meu pana la incheieturi.
-Da o jos,mi-a zis ca un fel de porunca se uita la mine cu ochii intredeschisi si cu capul lasat putin pe spate.
-Nu...da o tu jos!i-am soptit la ureche deja eram imbatat de prezenta lui.
CITEȘTI
All or nothing...! -Seria : My first story-
Novela JuvenilCand o fata si un baiat se cunosc de atata timp ,trebuia doar o data sa fi fost si ei impreuna. Emma si Derek -colegi de clasa.Se indragostesc,se iubesc(telenovele)Pana apare Zayn-motociclist,bunaciune si bad boy care o pune pe Emma in fata mortii.A...