Ok...:)Nu prea am mai reusit sa scriu ptr ca......pisici...nu shtiam ce sa scriu ca sa va uimesc sau sa va fac curioshi =)) Oricum,aseara am citit "noi inceputuri" shi "The art of not giving f**k" care mi-au dat lacrimile(apropo) shi o,Doamne..Nu vreau sa imbatranesc :((((((( sau sa ma casatoresc la 19 ani(bn in povestea aceea era mai frumos).Asa,nush cat o sa scriu :-" ptr ca nu mi-am mai scris pe un caiet sau pe telefon,mi-au venit mai multe idei cand prietena mea shi al ei fat-frumos se sarutau x_X.............ah,dragostea asta :))))))))Bn nu va mai stau pe cap =)))) noroc la citit,sper din tot sufletul sa va plaka:x.
.......................................................................................................................................................
Deci,deci,deci,deci.........Bucuresti,la munte ninge si aici ploua cu galeata,pisici.Mi-am pus gluga in cap si am luaaaat-o pe jos pana acasa.Ce nasol era sa mergi pe jos singur,mai ales cand iti bubuie capul si nu mai poti sa plangi din cauza OCHILOR foarte rosiii!!!!!!!!!!!!!!!Ce o sa ma fac de acum incolo,am doar banii de la Derek si pensia alimentara pe care-o mi-o aduce postasu din partea mamei.Ah,ce m-as muta in America la mama dar,in puii mei,nu stiu o boaba de engleza asa ca ma multumesc si cu liceul meu.
~
Apartamentul era la fel doar ca acum era prafuit si cine o sa carute?Eu!Pana mea,nu am facut in viata mea curat,pana si-n dulapul meu era o dezordine de te pierdeai,deci haine aruncate,murdare plus caietele ,hihihi,uneori nu faceam diferenta intre dulapul pentru carti si cel pentru haine.
Mi-am pus pe mine un trening gri,mi-am prins parul in coc si am mers la cumparaturi.Sa nu va gandititi ca ma duceam la "shopping",ha,asta as fi vrut dar trebuia sa imi fac plinul pe saptamana asta.Am luat toate plicurile din cutia postasala si toate stiam ca sunt de la mama.Bani,bacnote,bine ca tata nu a indraznit sa se atinga de acele plicuri sau "mireasa" lui sa se atinga de plicuri,iaaaaa,nu le dadeam nimic.
Sapun,sampon,dulciuri,mancare,un mop,niste chestii de curatat si suc,lista de cumparaturi.Am crezut ca o sa termin repeda curatenia si reamenajarea lucrurilor dar nu sa termin dupa 5 ore,wtf.Mirosea a prospetimea in tot aprtamentul,pana si in camera mea era curat.M-am razbunat in cel mai frumos mod pe tata,am luat toporul de la vecinul meu tignit de al 10 ,asa revenim la cum m-am razbunat .Am intrat in fosta lui camera,am facut o mica gluma .Salteaua am pus-o in lift(era o saltea doar de o persoana asa ca incaput cu chiu cu vai).
Intorcandu-ma in fosta lui camera,am avut grija ca restul patului sa devina lemne pentru foc s din camera aia am facut sala pentru "studio".Stiti voi,un birou cu niste carti pe el si dulapul l-am folosit pentru chestile uzate(nu sti niciodata cand ai nevoie de ele).
~
-Amy,izbirea mea,taci din gura!i-am spus punandu-mi mainile in cap.Ah,fata asta cand mananca ciocolata,vai de mine,vai de ceilalti.Reactoneaza ca o nebuna,se bataie de colo,colo.De ce va spun eu asta?Pai,de fiecare data cand papa ciocolata ,creierul i se punea in functiune si asa ma ajuta pe mine la teste.La testul de istorie,scria "romaneeeee" .
-Dar nu vorbesc!a spus Amy foarte contrazisa de ce spuneam.A iesit din banca si a inceput sa-i intreba pe toti daca au scoci,pentru ce?Nu stiu,nu ma intrebati.Circul acesta trebuia sa se termine mult mai repede daca Tony nu s-ar fi jucat cu ea putin si fix el avea scoci.
-Asa,gata,a spus Amy tragand aer in piept,era ciufulita iar incheieturile erau rosii din cauza ca magarul ala nu stie decat sa o stranga de incheituri si sa-i puna mana pe comorile ei.
-Vai,hai nu ma innebuni ce vrei sa faci cu scociul?am intrebat-o ridicand o spranceana.Amy,se uita la mine de parca aveam ceva pe fata si incerca sa-si de a seama ce este.-Iiti vei lipi gura?am intrebat-o foarte voiasa,dupa mine i-as fi lipit si mainile si picioarele doar asa pentru siguranta elevilor si a profesorilor.
-E,nebunooo,ai vrea tu,mi-a spus dand cu mana in umarul meu.
-Vreau,imi daruiesti acest cadou de Craciunul asta?Sa te vad legata cu totul intr-o cutie rosie.
-Viseaza,viseaza in continuare.Ce-o fi ,ce-mi iei de Craciun?m-a intrebat Amy,ah,mereu vrea dar niciodata nu da,hmm.Habar nu am ce sa ii iau,de obicei ii luam cadouri trasnite,anul trecut ,i-am dat niste bani unui baiat ,ca sa vina in ora de romana cu o funda in jurul capului si sa scrie pe tabla "te iubesc,Amy" bine ca o iubea cu adevarat ca altfel nu ar fi facut chestia aia.Oricum mi-am facut un cadou pe cinste anul trecut,cat timp baiatul ala isi facea treaba ma uitam la Kate care fierbea de invidie,parca ar fi fost o zi de vara ,pentru eu.
-Secret,i-am spus tuguindu-mi buzele imediat Amy a scos o briosa care mi-a "darut-o" pe bot.Mmm,capsuni,mi-am spus cand imi lingeam botul.Derek,a intrat in clasa foarte suparat se vedea asta in ochii lui albastrii,era putin cam palid.L-am urmarit cu privirea pana s-a asezat in banca de langa noi.Amy se uita nedumerita cand la mine cand la el .
-Hai gata,papati briosa,i-am zis ,ochii mei erau atintiti asupra lu Derek care vorbea cu Tony si Simon.Nenorocitul,imi venea sa ma duc la el si sa-i dau doua palme de se vedea in tabla sau in perete,de preferat.
~
Trebuia sa invat,sa iau note bune,sa iau bursa de merit ca sa pot sa ma intretin ca altfel ce ma faceam.Poate o sa am angajez undeva cu jumatate de norma ca sa castig bani pentru motocicleta.Da,deci nu mi-am scos ideea din cap cu motocicleta.Avem mult de lucru deci hold on ca vin si eu.
~
-Emma,ti-l prezint pe Deion?mi-a zis Zayn cand m-am apropiat de motorul lui,celalalt de langa el era de varsta cu el ,cred.Ochii verzi,ca de obicei freza ciufulita,era putin bronzat ,parca era pictat.
-Emma,i-am spus infatisand un zambet obisnuit ,intinzandu-i mana ,a dat mana cu mine si mi-a zambit.
-Aliasss,strumfi,i-a spus lui Deion ,au inceput sa rada batand palma.Hello,eram acolo si din nou aud porecla aia idioata.
-Bine,eu ar cam trebui sa plec,am treaba,le-am spus cand sa fiu pe picior de plecare:
-Stai,stai,unde fugi?m-a intrebat Zayn tragandu-ma de gluga ca sa vi ninapoi,am oftat si m-am intors spre ei.
-I-a zi strumfi ,tu mai esti virgina?m-a intrebat Zayn facand ochii mari la mine.M-am strambat la el,opaa,ce vrea asta sa afle.
-Nu,draga,e vreo problema?in momentul acela Deion a tipat in semn de negare si i-a dat niste bani lui Zayn,iar "papsica" asta era foarte bucuros cand se uita la bani.Astia au pus pariu pe eu????
-Un pariu?De ce?
-Pai,Zayn mi-a spus ca te-ai culcat cu Derek si dupa cum mi te-a descris Zayn nu prea cred ca ai fi facut asta,a spus Deion serios.Mi-a cazut fata,mi-am indreptat fata spre Zayn care zambea a copilas tampit.
-in puii me,tu nu ma crezi in stare ,la varsta asta?
A tusit scurt dupa a scos un mic "nu" din gura.
-Mda,Zayn,nu ai la ce sa te astepti,am facut stanga in prejur si am plecat acasa.Cei doi trecusera pe langa mine cu motoarele,unu dintre ei clanxondu-ma si facandu-mi cu mana.
..........................................................................................................................................
Deci poza din dreapta este Emma,in alb,pentru virginele poarta alb(gen puritatea),ei bn shtiti din capitolele trecute ca Emma nu mai este fata mare =))Dar akum as zice ca asa ar vedea-o Deion,care a pierdut pariul. hihihihi(nush daca intelegeti )
CITEȘTI
All or nothing...! -Seria : My first story-
Novela JuvenilCand o fata si un baiat se cunosc de atata timp ,trebuia doar o data sa fi fost si ei impreuna. Emma si Derek -colegi de clasa.Se indragostesc,se iubesc(telenovele)Pana apare Zayn-motociclist,bunaciune si bad boy care o pune pe Emma in fata mortii.A...