Va spun de acuma ....MA-TI INCURCAT IN PROPRILE IDEI:(((((.......deci vroiam sa fac ceva dramatic sa iasa scantei dar logica asta x_X....nu imi place deloc,oricum am vazut ca v-a placut capitolul "Love pe langa" si toti ati spus ca nu este vine lui Emma,ahhh.Femeile,ele sunt ispita nu am ce sa ne facem =))) ........Capitolul asta ii este dedicat unei prietene bune...:x
..........................................................................................................................................................................................
Din perspectiva lui Derel( part 1)
Eram furios,incurcat in gandurile mele,am luat un taxi pana la cabana.Cum a putut sa-mi faca asta,i-am marturisit ca o iubesc,nu pot sa traiesc fara ea si ea ce-mi face ?Ma distruge asta vrea.Poate asta este razbunarea ei,pentru ca m-am culcat cu Joy,sa fi stat timpul asta cu mine doar ca sa-mi faca asta.
Am intrat in cabana,simteam cum furia isi face loc in mine,vroiam sa-l omor pe Zayn in acel moment.Am trantit usa dupa mine,mi-am dat jos jacheta.Am tipat ca un animal,am daramat totul in calea mea,nu-mi pasa ce vroiam doar sa distrug ceva imagindu-mi fata lui Zayn pe lucrurile pe care le-am daramat si le-am spart.M-am dus in camera si m-am pus la perete jos,pierdut,singur,inselat.
-Firar,mi-am spus printre suspine.Emma era beata dar totusi putea sa-l loveasca sau sa fuga de acolo nu sa se culce cu el acolo.
Cum am putut fi atat de orb,doar vedeam cum se uita Emma la Zayn,"dragostea e oarba".Dobitocul ala,a vrut chestia asta,sa ma indeparteze de Emma mea,Emm's.Mi-am muscat buza,ma abtineam sa nu plang insa lacrimile imi inundau ochii.
Am stat cateva minute in intuneric,calmandu-ma,hotorandu-ma ce sa fac de acum incolo.A intrat cineva in cabana,plangand,era dezorientat se plimba din stanga si-n dreapta,nu a aprins luminile,nu am zis nimic,am ramas nemiscat,pana inima a inceput sa-mi sara din piept la auzirea numelui meu,era Emma,ma cauta,disperata.Mi-am lasat putin capul pe spate,ca sa ma potolesc,nu am facut nimic.A deschis usa dormitorului,umbra ei imi acoperea fata,ii auzeam suspinele.
-Derek?a intrebat incepand sa planga si mai tare.Nu am raspuns,s-a asezat langa mine ,si-a sters lacrimile avea tot rimelul intins,auci,a plans destul.
-De ce?Spune-mi de ce,am stat langa tine,te-am protejat,te-am purtat pe culmile fericire si ...de ce,de ce Emma?
-Eu,eu nu am vrut,a spus incepand din sa-i curga s-a dat incet cu capul de peretele din spate.
-Ba,ai vrut din moment ce te-am vazut in bratele lui.Emma,el a planuit asta,te-a folosit de dragul ca era-i beata.
-Stiu,stiu,a spus trista punandu-si capul in mainile ei,ii era rusine.
-Stii,atunci de ce il saruta-i,Emma,ce ti-a oferit ala si nu ti-am oferit eu?Ti-am oferit inima mea si tu ti-ai batut joc,am tipat aproape nerecunoscandu-ma.Ma uitam la ea cum plangea inca putin si-si varsa si sufletul,vroiam sa o imbratisez,sa-i spun ca totul va fi bine dar ma mustra constiinata.Nu puteam sa cred ca asa am facut si eu cand m-a vazut cu Joy in pat dar ea nu ma putea rapii sa-mi daruieasca cele mai frumoase momente.Nu puteam sa-i spun sa plece ,era miezul noptii si oricum nu avea unde sa se duca,firar.
-Sunt vinovata,nu merit inima ta,nu merit nimic,a spus printre lacrimi.
Am stat o perioada tacuti,mi-a dat oportunitatea sa vad cum o voi rezolva.
-Il placi?am intrebat-o cu putina tristete in glas.Si-a intors capul spre mine,a dat din cap ca "da" si si-a acoperit din nou chipul cu palmele.
-Asa crede-am si eu dar nu merita.Emma,exista cineva acolo undeva care te va iubii si nu te va ranii niciodata si invers,i-am spus asta tragandu-mi sufletul dupa m-am ridicat si am plecat din camera,lasand-o acolo singura,fara nimeni langa ea.Am avut nevoie de toata putere ca sa nu ma intorc inapoi la ea.Am urcat sus in pod unde stiam ca mai este o canapea,am sters-o de praf,mi-am luat cateva paturi din dulap.Am terminat cu asternutul,mi-am indreptat privirea spre usa unde era Zayn,sprijinit de tocul acesteia.
-Mai,mai,mai,ce aveam noi aici,a spus foarte satisfacut.
-Dispari,din ochii mei,din casa asta,din viata lui Emma.
-O,vai,nici chiar sa plec din viata lui Emma,doar ma place ,nu?a intrebat degeaba deja stia raspunsul.M-am ridicat si m-am dus la el ,mi-am inclestat pumni ca sa imi mai diminuez furia.
-Daca iti bati joc de ea jur ca....
-Ca ce doar te-ai despartit de ea,hm?
-E o chestie temporara.
-Aha,bine,mai vedem noi.Pa,pa,a spus foarte vesel,mi-a facut cu mana si a plecat.Am rasuflat incet,trebuia sa ma calmez.
-Ah,sa te ia naiba Zayn,am tipat ca sa ma auda si de afara.Am dat cu pumnul in usa,m-am intins pe canapea si am adormit.
.................................................................................................................................................................
05:56pm
Telefonul imi suna intr-una,era alarma,ah,de ce l-am pus asa de devreme?M-am sculat,degerat,ma durea spatele ingrozitor.Trebuia sa plec.
Mi-am facut un dus rapid,m-am imbracat in trening,mi-am luat geanta cu hainele celelalte si am coborat jos,nu s-a schimbat nimic de aseara.Am lasat geanta la intrare,m-am intors si am mers in dormitorul unde era Emma.Usa era intredeschisa,am bagat doar capul sa vad ce face,era in acelasi loc unde am lasat-o,doar ca acuma dormea bustean,chipul ei mi s-a parut putin mai palid,inca i se vedeau urmele de la rimel.Nu am mai putut rezista ,am deschis usa incet,i-am dat suvitele de pe chip si i-am sarutat fruntea.Ma uitam la ea cu un zambet de "adio","imi pare rau".I-am lasat capul pe podea ,m-am ridicat usor ca sa nu fac nici un zgomot.I-am scris un bilet pe care i l-am lasat pe masuta ,i-am lasat si ceva bani pentru ca singura nu se va descurca.Am iesit din cabana,am dat sa ma uit inca odata in cabana si spunand:
-La revedere Emma,imi pare rau......,am spus in soapta in acel moment simteam cum o mie de sageti imi patrung in sufletul.Am inghitit in sec,am inchis ochii si am inchis usa.
..........................................................................................................................................................................
Un capitol scurt shtiu dar.......vreau sa va fac si mai curiosi :x.Deci am publicat ptr prima data un capitol din perspectiva lui Derek sper ca v-a placut muult...astept pareri si like-uri :x.
V-am pupat......urmatorul capitol cred ca vineri seara sau sambata nush inca :-? vedem cand ma viziteaza imaginatia :))))
CITEȘTI
All or nothing...! -Seria : My first story-
Novela JuvenilCand o fata si un baiat se cunosc de atata timp ,trebuia doar o data sa fi fost si ei impreuna. Emma si Derek -colegi de clasa.Se indragostesc,se iubesc(telenovele)Pana apare Zayn-motociclist,bunaciune si bad boy care o pune pe Emma in fata mortii.A...