Capitolul 2

769 45 1
                                    

~Dimineata~
M(Mircea): Hei, Nicole! De cand esti treaza?  intreaba el mirat.
Eu: De la 05:00.. Nu am mai putut sa dorm si am iesit sa-mi fac ceva de mancare.
M: La liceu cand pleci?
Eu: Nu mai e mult. Ma duc sa ma pregatesc. Paa!
M: Pa. Succes!
  Am ajuns la liceu. Nu v-am zis dar cred ca v-ati dat seama! Sunt anul 2. Cand am intrat in clasa colegii tot discutau ca-ar veni o fata noua. M-am astezat in banca (eu eram singura care nu avea coleg de banca) si asteptam sa inceapa ora de matematica. Profa intrase in clasa cu o fata.
Profa: Copii! Vreau sa va anunt ca aveti o noua colega! Te rog, prezinta-te!
Ea: Buna! Ma numesc Laura, am 16 ani sii...cam atat!
Profesoara o indrumase sa se aseze langa mine in banca. Ea incepuse sa ma intrebe:
L (Laura): Hei! Cum te cheama? Cati ani ai?
Eu: Buna! Ma numesc Nicole dar imi poti spune Nico si am 16 ani!
L: Incantata de cunostinta, Nico!
La sfarsitul orei de matematica Laura m-a rugat sa-i prezin liceul si asa am facut. Dupa ce i l-am prezentat am vrut sa mergem in parc sa mai vorbim.
L: Si...tu in ce sector locuiesti?
Eu: Pai..sincer stau la periferia orasului impreuna cu fratele meu vitreg, Mircea! Am ajuns in aceasta situatie din cauza parintilor mei care au divortat apoi fiecare si-a refacut viata, abandonandu-ne... ~am spus asta cu lacrimi in ochi, suspinand...~
L: Off...imi pare rau pentru voi! Si eu m-am mutat din Anglia aici. Defapt a fost nult mai complicat. Parintii mei s-au despartit iar eu trebuia sa aleg cine voi sta. Tata fiind in Anglia, iar mama mutandu-se in Romania. Asa ca am ales-o pe mama fiindca tata era un alcoolic...
Eu: E complicat. Pacat ca s-a ajuns la asta. Si tatal meu era alcoolic de aia au divortat ai mei...
Ceea ce mi s-a parut dubios a fost faptul ca ....
  

Anti-socialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum