Cat timp vorbeam eu cu Jasmine, a aparut Carl!
Eu: Carl, unde e Mircea? Unde ati fost? Ce s-a intamplat?
C: Ppooiii ....Mmirceea a...a murit!
Eu: Ceeeee?!
C: Da....l-a impuscat Ivan! Noi am vrut sa mergem sa-o omoram toti oamenii si sa vedem cu ce afaceri se ocupa, ca dupa sa-l denuntam la politie!
Eu: Ce naiba ati avut in cap? V-am spus sa nu va duceti! Acum ce ati rezolvat? Dupa ce zic asta, am plecat in camera mea plangand.
~Dupa doua zile~
Nu mai iesisem de acolo din dormitor decat la baie si inapoi. Efectiv aveam ochii rosii si umflati ca cepele.
J: Nico, ti-am adus micul dejun!
Eu: Nu am nevoie! Crezi ca mai pot manca acum?
J: Trebuie sa te linistesti si sa mergi mai departe. Nu rezolvi nimic daca stai si plangi mereu!
Eu: Asa este dar...de ce el?
J: Asta a fost sa fie...
Eu: Stii ce?! O sa ma duc in parc, la lac! Acolo ma linistesc imediat!
Am plecat. Cand am ajuns in parc era superb! Am simtit ca orice gand dispare si ma simt in largul meu! De odata am simtit ca doua maini ma apuca de abdonen. Era...era Ivan!
Eu: Ce naiba cauti aici, dementule!
I: Dement...pisicuta devine felina! -_-
Imediat cum a zis asta am inceput sa-i trag o palma de toata frumusetea! Imediat doi oameni de-ai lui au venit si m-au batut pana m-au lasat jos plina de vanatai, sangerand. Simteam cum picioarele mi se inmoaie si devin inconstienta pana intru in coma.Carl P.O.V.
Eu: Oare unde este Nico?
J: Din cate stiu mi-a zis ca se duce in parc sa se relaxeze. Hai dupa ea!
Dupa ce am ajuns acolo nu mi-a venit sa cred... Simteam cum inima mi se rupe in doua. Era Nico pe jos vanata si sangerand. Era in coma. Am chemat urgent ambulanta. Cand am ajuns la spital toata noaptea am stat langa ea, Jasmine plecand fiindca trebuia sa se intalneasca urgent cu niste prietene. Am ramas langa ea, pe scaun! Era atat de frumoasa si de firava... Nu am mai simtit asta niciodata...ce dracu e cu mine?! Cand tot imi spuneam asta, Nico incepuse sa-si deschida ochii!Nicole P.O.V.
Eu: Ce caut aici?!
C: E totul in regula! Esti la spital. Aseara erai in parc, inconstienta, pe jos! Dar acum esti in stare stabila!
Eu: Vai! Multumesc! Tu ai stat aici cu mine toata noaptea?
C: M...da!!!
Eu: Multumesc! Sincer multumesc dar ce te-a apucat?
C: Pai...pai...uite eu....eu...
Eu: Tu ce???
C: Eu te .....pe dracu...te plac...de cand te-ai mutat aici nu mi-am putut lua ochii de la tine!!
Eu: Oh, Carl! M-ai emotionat, prostutule! Bine, bine, recunosc! Si eu te plac!
C:Aa....atunciiiii....vrei...vrei sa...
Eu: Da! Vreau! zicand asta chicotind!
Din cate am inteles de la Carl si de la doctor, peste cateva ore imi va face externarea!
~Dupa 4 ore~
Eram deja acasa! Am imbratisat-o pe Jasmine de parca nu ne-am mai vazut de mult!
Dupa ce l-am pupat pe obraz pe Carl, am plecat sa-mi fac un dus..
J: Carl, ce ati patit voi doi?
C: Pai ...uite...noi...noi suntem impreuna!
J: Yayyyyyy!! Ce frumos! Sa va tina!______________________________****************************
Da, stiu! Un capitol destul de lung fata de celalalte 600 de cuvinte...! Am vrut sa va recompensez pentru ca sunteti alaturi de mine si imi cititi artea! Multumesc mult! Si scuzati-mi greselile!
CITEȘTI
Anti-sociala
ActionHeyy! Aceasta poveste v-a fi una foarte palpitanta cu multe intamplari neasteptate! Este vorba despre o fata pe nume Nicole care are 16 ani si despre fratele sau vitreg, Mircea. Care are 19 ani. Parintii lor sunt divortati iar ei au fost abandonati...