Mi s-a parut ceva dubios la baieti. In sfarsit. Dupa ce am mancat am plecat acasa. Eu si Jasmine am luat cina amandoua ceea ce a fost foare ciudat. Lipseau Mircea si Carl. Eram sigura ca vor sa faca ceva dar m-am gandit ca se vor intoarce pana diseara.
~Peste 5 ore~
Era 01:00 dar eu inca nu puteam sa dorm. Am auzit usa trantindu-se, m-am ridicat din pat si am coborat scarile si erau Micea si Carl! I-am imbratisat pe amandoi.
Eu: Unde ati umblat?
M: Carl a avut niste treaba si m-a rugat sa-l ajut!
Eu: Bine dar...sper sa fie doar atat!
Dupa aceasta conversatie ciudata m-am dus in camera mea si am adormit!
Mircea P.O.V.
Eu: Carl, ce facem? Ti-ai luat pistoalele?
C: Da, Mircea! Le am. Noroc ca nu ne-a descoperit Nico.
Eu cu Carl am plecat catre cladirea unde Ivan avea oamenii lui cu gandul de a-i omori pe oamenii lui, iar pe Ivan sa-l denuntam la politie. Cand am ajuns acolo erau niste "pustani de bani gata" si cica erau si ei bodyguarzi. Eu cu Carl i-am impuscat imediat. Ivan auzind impuscaturi a venit!
I: Hei! Ia uite ce avem noi aici! Imi era dor de tine, Mircea!
M: Unchiule, ce i-ai facut lui Nico?
I: Ai aflat si tu?! Nenorocita, ti-a zis?
C: Cine esti tu s-o faci pe ea nenorocita? ~tragandu-i un glont direct in picior!~
I: Ah! Baieti! Luati-l imediat de aici! Iar de Mircea, ma ocup eu?!
M: Ce ai de gand sa-i faci lui Carl?
I: Lui nimic. Tie da! ~zicand asta cu un zambet fals si tragand direct in el, omorandu-l!
I: Baieti! Pe acel individ (Carl) tineti-l legat iar pe asta ingropati-l oriunde!Nicole P.O.V.
~Dimineata~
M-am trezit sa-mi fac rutina de dimineata. Am facut o cafea dar cand m-am dus in dormitorul baietilor nu era nimeni. Sincer eram foarte ingrijorata fiindca Mircea nu prea lipseste nicodata. Am trezit-o pe Jasmine.
Eu: Jasmine, baietii nu sunt in dormitor!
J: Lasa! Sigur se intorc ei!______________________________****************************
Palpitant, nu?! Multumesc pentru acele mici vizualizari! Sincer inseamna foarte mult pentru mine, + ca aceasta este prima mea carte! Si scuzati-mi greselile!!!
CITEȘTI
Anti-sociala
ActionHeyy! Aceasta poveste v-a fi una foarte palpitanta cu multe intamplari neasteptate! Este vorba despre o fata pe nume Nicole care are 16 ani si despre fratele sau vitreg, Mircea. Care are 19 ani. Parintii lor sunt divortati iar ei au fost abandonati...