C: Multumim, surioara!
Carl vine in camera mea!
C: Te deranjez daca dorm cu tine?
Eu: Nu! Ba din contra...am nevoie de protectie in momentele astea...
C: Bine!
Toata noaptea am adormit linistita, spre surprinderea mea!
~Dimineata~
Dupa ce am mi-am facut rutina de dimineata si am baut cafeaua m-am decis sa o sun pe Laura fiindca nu mai vorbisem cu ea de ceva timp.
Eu: Alo! Laura?
L: Heiii! Ce faci, Nico?
Eu: Meh...nu prea bine...a murit...a murit Mircea. Il stii pe fratele tatalui meu, Ivan. El impreuna cu oamenii lui ..l-au omorat.
L: Oh Doamne... Treci si peste asta! Fi puternica!
Eu: Bine, Laura. Incerc.
Trebuie sa plec. Mai vorbim!
Dupa ce am vorbit cu Laura, am vrut sa mai ies, sa ma recreez! Asa ca mi-am propus sa ma duc prin parc. Cum am iesit din casa am vazut doi oameni imbracati in negru care m-au luat pe sus si m-au bagat intr-o masina. Cand am ajuns, evident erau oamenii lui Ivan. Ce naiba mai vroiau si de data asta? Am ajuns intr-o incapere unde era Ivan. Eu: Ce naiba mai vrei?
I: Vreau sa scap de tine odata sa nu mai imi pui bete-n roata!
Cum am auzit asta, am iesit din acea incapere, fugind. Dupa mine erau niste barbati care normal, ma urmareau. Am reusit sa ma ascund dupa o usa intr-o camera. Acea cladire avea foarte multe usi asemanatoare cu un labirint. In acea camera am observat o femeie cu spatele, legata de un scaun si cu o carpa la gura. Imediat m-am dus la ea, desfacand carpele de pe ea.
Am ramas socata cand a i-am vazut fata! Era chiar______________________________**************************** Heii. Sper ca acest capitol v-a placut. Si scuzati-mi greselile! Stiu ca nu a fost un capitol foare lung dar...urmatorul il va intrece! Urmariti-ma in continuare si nu uitati sa ma votati!
* Multumesc!*
CITEȘTI
Anti-sociala
ActionHeyy! Aceasta poveste v-a fi una foarte palpitanta cu multe intamplari neasteptate! Este vorba despre o fata pe nume Nicole care are 16 ani si despre fratele sau vitreg, Mircea. Care are 19 ani. Parintii lor sunt divortati iar ei au fost abandonati...