Eu: Nu stiu! Ma gandeam sa plecam in Italia pentru o durata scurta de timp.
Atunci Laura incepuse sa planga!
Eu: Ce ai?
L: In Italia din cate stiu a plecat mama mea.
Eu: Pai nu era in Romania?
L: Ba da. Darrr...a vrut sa ma paraseasca.. Doar pentru scopul ca din cate stiu, si-a refacut viata.
Eu: Of. Imi pare rau de tine! Dupa ore, am plecat acasa. Cand am ajuns i-am povestit lui Mircea unde vreau sa ne mutam .
M: Nu ar fi o idee rea dar...de ce neaparat in Italia?
Eu: Pai pentru ca niste pritene din scoala mea gimnaziala s-au mutat acolo si poate reusim sa stam la ele!
M: Bine! Dar sa stii ca trebuie maine sa vorbesti cu directorul liceului ca te transferi.
Dupa discutia noastra m-am bagat la somn caci maine era o noua zi.
Dimineata, mi-am baut cafeaua, am mancat ceva si am plecat la liceu. Am aflat ca directorul era in scoala asa ca am plecat spre biroul dumnealui. Dupa ce mi-a dat fisa de transfer,mi-am luat "La revedere!" de la toti cuniscutii din liceu si am plecat acasa. Mircea deja isi facea bagajul.
Eu: Mircea, deja?
M: Da, fiindca nu mai avem mult timp la dipozitie. Tu ai rezolvat?
Eu: Da!
M: Bine. Maine la ora 11:00 avem avion.
Dupa ce mi-am facut bagajele, m-am culcat.
A doua zi, dupa ce am mancat si mi-am baut cafeaua m-am dus sa ma imbrac. Era deja tarziu asa ca am plecat. La 10:30 eram la aeroport. Cele 30 de minute au trecut foarte repede. Eram deja in avion. Peisajul era superb dar nu am reusit sa-l admir prea mult caci am adormit. Dupa 9 ore de zburat, Mircea m-a trezit fiindca ers ora 20:00.
Eu: A.a.a.am ajuns???
M: Da!!!
Imediat am sunat-o pe cea mai nuna prietena a mea, care se stabilise aici impreuna cu familia sa.
Eu: Hey, Jasmine!
J (Jasmine): Hey, Nico! Nu te-am mai auzit de mult! Ce faci?
Eu: Uite sunt in Italia!
J: Wow! Nu-mi vine sa cred?! Tu, aici?! De ce?
Eu: Pai sunt si cu fratele meu, Mircea! Ne-au evacuat din fosta noastra "casa" din Romania fiindca nu aveam curentul platit, apa, lumina, gazele, chiria, etc.
Asa ca mmi-am adus aminte ca tu locuiesti aici si m-am gandit daca ai avea loc si pentru noi in casa ta.
J: Da! De de nu?! Am fi cu totii incantati! Voi veni eu la voi, la aeroport.
Dupa ce a venit Jasmine in intampinarea noastra, am pornit toti 3 acasa la ea.
Cand am ajuns nu mi-a venit sa cred. Erao vila uriasa in fata mea!!!!
J: Intrati!
Dupa ce Jasmine ne-a facut cunostinta cu parintii ei si fratele ei de 18 ani, Carl, ne-a prezentat casa si camerele unde v-om dormi. Erau superbe!
CITEȘTI
Anti-sociala
ActionHeyy! Aceasta poveste v-a fi una foarte palpitanta cu multe intamplari neasteptate! Este vorba despre o fata pe nume Nicole care are 16 ani si despre fratele sau vitreg, Mircea. Care are 19 ani. Parintii lor sunt divortati iar ei au fost abandonati...