Era chiar mama mea, Emilia!
M: Fiica mea! Ce cauti aici? Ce s-a intamplat!
Eu: Mama! Nici nu stiu ce caut aici. M-au rapit oamenii lui Ivan. Dar tu ce cauti aici? Din cate am inteles iti refacusei viata.
M: Nu, iubito! Nu imi refacusem viata. Asa te-a mintit psihopatul ala de taicatu! Si eu sunt aici de luni bune, legata. M-a rapit Ivan. Nu stiu ce vrea sa-mi faca...
Eu: Nu mai conteaza. Hai sa plecam de aici.
Cand m-am uitat pe hol, nu mai era nimeni. Am luat-o incet si fix in fata noastra era iesirea. De acolo am luat un taxi spre casa Jasminei. Cand am ajuns, am vrut sa le-o prezint si lor pe mama mea!
Eu: Heiii! Ea este mama mea. Mama, ei sunt Carl si Jasmine, prietenii mei. Jasmine, te rog! Poate sta si mama aici pana ne gasim un loc stabil?
J: Desigur! Intrati!
M: Va multumesc enorm. Nico, dar Mircea? A ramas in Romania?
Eu: Oh, mama... Mircea a..a murit. A fost omorat de oamenii lui Ivan.
M: Nenorocitul. Cum indrazneste sa faca asa ceva?!
Dupa ce s- a stabilit si mama, am decis sa o sun din nou pe Laura.
Eu: Hei Laura!
L: Buna, Nico. S-a intamplat ceva?
Eu: Da! Sa intamplat ceva minunat. Am gasit-o pe mama mea. Sa-ti povestesc cum au decurs lucrurile: eu din nou am fost rapita jn dimineata asta de oamenii lui Ivan. Cand m-au bagat intr-o cladire am incercat sa fug dar m-am ascuns dupa o usa fiindca erau niste barbati care ma urmareau. In acea camera am vazut-o pe mama, legata la ochi si de maini si de picioare, asezata pe un scaun. Am reusit amandoua sa evadam.
L: Doamne cat ma bucur prntru tine!! Uite si eu o sa vin in Italia. Am un turneu cu trupa mea, eu fiind o solista. Si o sa stau cateva luni. Chiar maine voi pleca!
Eu: Mai frumos de atat nu poate fi! Te voi astepta la aeroport, maine la 16:00! Paaa!
Eram atat de fericita! Efectiv radiam! Dupa ce le-am povestit mamei, lui Jasmine si lui Carl toate intamplarile m-am pus pe somn fiindca maine ma astepta o noua zi.
~Dimineata~
Era ora 10:00! Am plecat cu Jasmine sa facem cateva cumparaturi. Cand ne-am intors era 14:00. Am mancat ceva, m-am schimbat si am plecat la aeroport. Am asteptat acolo aproximativ 30 de minute si tocmai am vazut-o pe Laura impreuna cu trupa ei! Eram asa fericita. Am alergat spre ea, imbratisand-o cu cea mai mare putere, plangand de fericire!
Eu: Lauraaa!
L: Nicoo! Imi era asa dor de tine!
Dupa revederea noastra, am plecat amandoua lund un taxi. Peste cateva minute am ajuns la Jasmine.
Eu: Laura, ei sunt Carl si Jasmine! Jasmine si Carl, ea e Laura!
L: Ma bucur sa va cunosc!
J: Si noi! Intra.
Dupa ce s-a stabilit si ea in casa am luat cina.
La cina, efectiv Laurei i se facuse rau cand a vazut-o pe mama.
Eu: Laura! Ce ai?
L: Ea...ea.eaaaa eee
CITEȘTI
Anti-sociala
ActionHeyy! Aceasta poveste v-a fi una foarte palpitanta cu multe intamplari neasteptate! Este vorba despre o fata pe nume Nicole care are 16 ani si despre fratele sau vitreg, Mircea. Care are 19 ani. Parintii lor sunt divortati iar ei au fost abandonati...