W nocy przeczytałam kilka tych "opowiadań". Dla osoby takiej jak ja musiało to przypaść do gustu. Skupiłam się na tym tak bardzo, że zapomniałam o pewnym ważnym dla mnie wydarzeniu - moich siedemnastych urodzinach.
Nawet nie wiem o której wstałam ani kiedy zasnęłam. Obudził mnie jakiś sms.
"Nowa wiadomości od: Oliver
Oliver: Najlepszego
Ja: Dziękuję, obudziłeś mnie.
Oliver: Przepraszam :( Myślałem że nie śpisz - jest 11:30
Ja: Oj tam. W nocy czytałam creepypasty.
Oliver: Więc jednak?
Ja: A jakże inaczej. Jak dla mnie fajne.
Oliver: Fajnie że Ci się spodobało
Ja: Fajnie?
Oliver: No fajnie. Nie jestem jedyną osobą która to lubi.
Ja: Już nie jesteś.
Oliver: Już nie"
Wyłączyłam się i wstałam.
Oczywiście ubralam, zjadłam śniadanie.. Była Sobota, więc miałam wolę. No musiałam przygotować imprezę.
Mama kazała mnie i siostrze iść sobie coś wybrać do galerii handlowej. Nie za bardzo lubię tam chodzić, ale cóż. Dobrze byłoby gdybym sobie coś normalnego kupiła na tę urodziny....
Po trzydziestu minutach byliśmy na miejscu. Mamy dość daleko od galerii ,bo jak to Harley mówi mieszkamy na zadupiu.
Wszystko było ok - narazie.
Nagle usłyszałam strzał z jakiejś broni palnej. Odwróciłam się w pośpiechu i zauważyłam mężczyznę ubranego na czarno w kominiarce, oczywiście z bronią w ręce (TERRORYŚCI KURWA*) .
Nie dał nikomu wyjść z budynku galerii, przerażeni ludzie stali i patrzyli jak kolejni ludzie z ochrony padają od kul bandyty. Nie zauważyłam nawet kiedy Harley zaczęła dzwonić za moimi plecami na policję. Niestety napastnik zauważył to i podszedł do nas. Zabrał Harley telefon i wycelował bronią. Coś kazało mi wyrwać mu broń i tak zrobiłam. Zaskoczony mężczyzna spojrzał na mnie i wyciągnął scyzoryk.
A ja
Strzeliłam.
Ludzie i Harley patrzyli na mnie a tamten martwy padł.
Dopiero po chwili uświadomiłam sobie co zrobiłam.
Upuściłam broń.
Ja..
Zabiłam człowieka.."Nowa wiadomość od numeru: 72727272"
Nieznany: TO POCZĄTEK"
~~~~
* - Od autorki :D
To się akcja rozkręca ^^ Tak, książka będzie dość krótka. Około 5-8 rozdziałów..
CZYTASZ
~Las Morderców II~ THE PREQUEL
FanfictionJest to prequel do mojej książki "Las morderców" Jeśli czytasz pierw tą, nie tamtą nic się stanie, ale radzę przeczytać także pierwszą cześć ~~~~ "Czuję się jakbym miała pisać ten dziennik od nowa. Jakbym przeżywała to wszystko co tutaj jest opisane...