Burçların Yanlış Bilinen Özellikleri

3.2K 141 45
                                    

Koç: Korkusuz değildir, her insan gibi onunda korkuları vardır sadece belli etmez. Her zaman size kafa göz dalmaz ya da sürekli sinirli değildir. Bazı zamanlar çok sessizleşebilir ve şaşılacak derecede yumuşak başlı olabilirler.

Boğa: Bunu daha öncede söylemiştim yine söylüyorum. O kadar obur değillerdir. Sadece damak zevklerine aşırı düşkündür Boğalar. Paragöz de sayılmazlar sadece Boğa astrolojide 2. evi yani kişisel servet ve para evini yönetir. Bu da onları parayı nasıl kullanacağını nasıl yatırım yapacağını iyi bilen bir insan yapar.

İkizler: Daha önce de söylemiştim. İkizler iki yüzlü insanlar değillerdir. Sadece içlerinde iki kişi varmışçasına içsel çatışmalar yaşarlar. Fikirleri çok çabuk değişir. Çünkü empatik bir yapıları vardır her insanın bakış açısından, diğer insanların gözlerinden hayatı değerlendirirler.

Yengeç: Her ne kadar anaç bir yapıda da olsalar ev ve ailelerine düşkünde olsalar Yengeçler ev kuşu değildir. Aksine evde durmak onları öldüresiye sıkar. Aşırı derecede utangaç da sayılmazlar hatta belki biraz sinsidirler. Hiç bir zaman ulaşmak istediği hedefe direkt gitmez, yengeç gibi yandan yandan ilerler ve birden hedefine atlar kıskaçlarının arasına sıkıştırır.

Aslan: Egoist ve kendini beğenmiş değildir. Aslında o fazlasıyla cömert bir kalbe ve ruha sahiptir. Sadece bazen bazı şeyleri kendinden öne koymaz ve kendinin değerini bilir. Bu tavrı da kendini sürekli hırpalayan ve kendi değerlerini bilmeyen insanlar tarafından egoistlik ve şımarıklık olarak adlandırılır.

Başak: Temizlik delisi değildir. Evet o bakımlı ve her zaman düzenlidir. Ama elinde bir toz bezi dakika başı evini silip durmaz. Temizlikten ziyade düzene daha çok önem verir. Simetri hastalığı olabilir. Ayrıca çok ciddi insanlar da değildir eğlencelidirler sadece bu yönlerini herkese göstermezler.

Terazi: Çok kararsız değildir. Tamam Terazi olmak kararsız olmak demektir doğru fakat bunu aşırı uç noktalara getirmezler. Onun kararsızlığının altında doğruyu yapma isteği yatar. Ayrıca herkesle flört etmez. Sadece alımlıdır ve etrafında ondan hoşlanan bir dolu insan vardır. O ise sadece zevk veya eğlence için değil gerçekten hoşlandığı kişilerle flört eder. İşte o zaman flört etmek ne demekmiş anlarsınız.

Akrep: Seks manyağı değillerdir. Akrep astrolojide vücudun cinsel bölgeleri ile özdeşleştirildiği için seks manyağı oldukları sanılıyorlar.  Ancak bu özdeşleşmenin olması Akrep'in seks delisi olduğu anlamına gelmez. Sadece cinselliği diğer burçlardan daha tutkulu bir şekilde hisseder ve yaşarlar. Ayrıca şeytanın teki de değildir. Gayet etkileyici ve iyi insanlar da bu burçtan çıkar. Yine burada sadece Akrep'e özel bir durum vardır ki Akrepler 3 türdür. Yerin altında dolaşan akrep olarak sembolize edilmiş Akrepler hırslarına ve öfkelerine yenik düşmüş kötü kişiliklerdir. Yerin üzerinde dolaşan akreple sembolize edilen Akrepler'e zarar verilmedikçe iyi ve dost canlısı insanlardır. Kartal ile sembolize edilen Akrep burçları tam anlamıyla gelişmiş ve bilge bir hale gelmiş insanlardır.

Yay: Çocuk değillerdir. Evet neşeli ve hareketli bir yapıları vardır fakat bu onları aptal bir çocuk yapmaz. Aksine onlar çok zekidir. Felsefi anlamda onlardan daha başarılı olabilecek bir burç daha yoktur. Ayrıca sorumsuz da değillerdir. Sorumluluk almaya fazla alışkın olduklarından sizin ona verdiğiniz görev ve sorumluluklar onu gerip aşırı bir stres altına sokmaz. Ve evet kadınları pembe renge bayılır.

Oğlak: İşkolik psikopat ve suratsız değildir. Oğlaklar aslında aşırı eğlenceli insanlardır. Sadece eğlenmenin de çalışmanında onlar için belirli zamanları vardır. Zekidirler. Otuz yaşlarına kadar hep bir karakter arayışı ve kendilerini tanımaya çalışma süreci içerisinde olduklarından pek çok kez fikir ve görüş değiştirebilirler. Asıl kalıcı başarılarını otuzlu yaşlarında elde ederler. Ve evet inatçıdırlar o özelliği doğru bilinir.

Kova: Duygusuz bir manyak değildir. Kovaların da her insan gibi duyguları vardır. Sadece duygularını kendisine bile göstermez. O aklın ve zekasının ekmeğini yemek ister. Duygular onlar için yalnız kaldıklarında serbest bırakabilecekleri esirlerdir. Aslında o kadar da zeki değildirler sadece duygularının aklını karıştırmasına izin vermediğinden daha net düşünür ve bazen bu onu biraz acımasız yapar.

Balık: Aşırı derecede duygusal ağlak ve her gün iki gözü iki çeşme dolaşan bir tip değildir. Duygusal mıdır? Evet! Ama işte dokunsan ağla bir duygusallıktan ziyade daha çok içinizi yakıp, burnunuzun direğini sızlatacak şiirler yazacak türden bir duygusallıktır bu. O duygularını sadece ağlayarak dışarı vurmaz. Belki azılı bir düşman olup intikam bile alabilir. Duyguları onları ele geçirdiğinde çok tehlikeli olabilirler. Ama bu burçtan çok iyi yazarlar da çıkar duygularını yıkıcı değil de yapıcı şekilde dışa vurduklarında inanılmaz sanatsal bir deha görürsünüz.

Burçlarla İlgili Her Şey - BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin