KOÇ BURCU
O, aşk klasmanında burçlar kuşağının assolistidir. Bu yüzden çevresindeki en dikkat çekici kişinin, kendisini seçmesini arzu eder. Assolist olmasından dolayı onun şanına yaraşan, onu taşıyabilecek niteliklere sahip bir sevgilisi olsun ister. Size âşık olmuşsa, onunla sevgili olduğunuzda ne gibi ayrıcalıklarınız olacağını cüretkârca sergileyebilir. Üzerine titrenmesinden hoşlanır ancak üstüne düştüğünüzde size duyduğu ilgiyi kaybetmesi de doğaldır. Bu durumu dengeleyen biri, Koç burcu ile kızgın sulardan serin kumlara atlayabilir.
BOĞA BURCU12 burcun kahramanı karşınızda! Kadın ya da erkek fark etmez, etrafınızda sizi koruyan bir "Bodyguard" istiyorsanız ondan daha iyisini bulamazsınız. İlk başlarda sizi sarhoş edecek bu sahiplenici tavırlar, bir süre sonra sıkılmanıza hatta camı açıp avazınız çıktığı kadar bağırmanıza sebebiyet verebilir. Eğer onu etkilemek istiyorsanız, fiziksel ihtiyaçlarını karşılamak birinci ödeviniz olmalı. Boğa'nın kalbine giden yolun midesinden geçmesi de artık bir sır değil.
İKİZLER BURCU
İkizler burcu sevgili adayı her dansa eşlik etmeye hazır bir partner gibidir. Modunuza uyar, kendinizi iyi hissetmeniz için müziği değiştirir ya da sizin ritminiz neyse ona göre figürleri ayarlamaya çalışır. Ancak, "Umut fakirin ekmeğidir" sözünü özümsediğinden, önce sizinle dans edecekmiş gibi davranıp sonra sizi müziğin içinde tek başınıza bırakabilir. Sorduğunuzda kendi kendinize gelin güvey olduğunuzu belirtir. Ona kendine ait bir alan bıraktığınız sürece aşkınızda sorun çıkmayacağına emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlarla İlgili Her Şey - BETA
Aléatoire1. hikayemiz bölüm sınırına yaklaştığı için, kaldığımız yerden buradan tam gazla devam ediyoruz! Burçlarla alakalı merak edilen her şeyi bir de buradan bakalım dedik. Aramıza hoşgeldiniz ;)