Güneş burcu: Kişinin ilk görüşte dışarıdan nasıl algılandığını belirler. Dışarıya gösterdiği kişiliği betimler.
Yükselen burcu: Kişinin hayattan beklediklerini, kendini nasıl yorumladığını ve davranışlarını nasıl yönlendirdiğini belirler. Özellikle ilerleyen yaşlarda yükselen burcun etkisi daha çok görülmektedir.
Ay burcu: Kişinin olaylara karşı verdiği duyguları betimler. Mutluluklarımız, üzüntülerimiz yaşadığımız herhangi bir duygu yoğunluğumuz ay burcumuzun eğilimlerine bağlıdır.
Yani bir kişiyi tanımak için sadece Güneş burcunu bilmeniz gerekmiyor. Onunla birlikte Ay burcunu bilmezseniz, karşısındaki kişiyi yanlış tanıyorsunuz demektir. Ama öğrenmenin yaşı yoktur derler.
Ben size bu Ay burcunun nasıl hesaplanacağını resimlerle anlatacağım.
Öncelikle doğum yılınızla, doğduğunuz ayı kesen burcu bulun.
Mesela, sol yandaki 1994 yılı ile üstteki Temmuz ayını kesiştirince, Koç Burcu oluyor.
Ama şimdilik bu bildiğiniz cebinizde kalsın. Çünkü esas burcunuzu öğrenmeye az kaldı.
Şimdi de doğduğunuz günü bulun ve orada olan sayıyı aklınızda tutun.
Mesela ayın 2. gününde doğduysanız, eklenecek sayınız bir oluyor.
Size az kaldı mı demiştim? ÇOK AZ KALDI. Şimdi küçük bir Matematik işlemi yapacağız.
Şimdi bulduğunuz sayıyla, ekleme yapın.
Mesela Koç'tan itibaren bir kere ekleme yapınca esas burcunuz Boğa oluyor.
İşte öğrendiniz! Artık siz de Ay Burcunuzu kolayca öğrenebilirsiniz. Bir sonraki bölümde Ay Burçlarının özelliklerini vereceğim. Ama şimdi bu satırın yorumuna, bulduğunuz ay burcunuzu yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlarla İlgili Her Şey - BETA
Aléatoire1. hikayemiz bölüm sınırına yaklaştığı için, kaldığımız yerden buradan tam gazla devam ediyoruz! Burçlarla alakalı merak edilen her şeyi bir de buradan bakalım dedik. Aramıza hoşgeldiniz ;)