YILAN BURCU KADINI ÖZELLİKLERİ
Güvenli ortamları sever, güvene ihtiyaç duyar. Tembeldir, kendisini geliştirmek yerine hazıra konup, kendini geliştiren bir erkek arar.
Tutkulu bir kadındır.Toplumsal kurallara verdiği önem, Hırslı olmasına rağmen, çalışkan değil ve zekasını tam olarak kulllanmayı sevmez. Ama etrafında entellektüel olarak görünür. Öyle sanılması da hoşuna gider.
Çin Astrolojisine Göre Yılan Burcu Kadının Özellikleri
Yılan insanlarının maddi konularda doğuştan getirdikleri bir özellikleri vardır. Kendilerine göre temel ihtiyaçları, yetenekleri vardır. Her ne kadar ihtiyaçlarını karşılasalar da tatmin olmayacak sürekli bir servet edinme ve zengin olma yarışına devam eder.
Maddiyata verdiği önem çok fazladır. Bu yüzden maddi manada güçlü olan biri ile evlenmek isteyecektir. Yılan kadını için en temel güven kaynağı maddiyattır. Yılan kadını kendisini geliştirmekten ziyade gelişmiş bir erkekle evlenmeyi hedefler. Bakıldığı zaman tutkuları fazla olan bu burcun geleneklerine olan bağlılığı, kendisini kontrol etmesini sağlar.
Yılan burcu kadını, kibirlidir, modaya düşkündür, sadece pahalı ve iyi dikilmiş elbiseler ile pahalı mücevherler sever. Gerçekten gösterişli olan bu kadın, güzel giyinmemişse hiçbir yere gitmez. Oldukça bakımlıdır. Enerjisinin hepsini kendi için ayırır. Doğuştan tembeldir.
Güneşin altında saatlerce kıpırdamadan kalabilir. Dengeli ve sağlıklı olabilmesi için bünyesinin kaldırabileceği yiyecekleri tercih etmesi gerekecektir. Sanatsal faaliyetler onu büyüler. İçgüdüsel olarak iyi bir sanat eserini tanır ve onu nasıl kullanacağını iyi bilir. Günlük, sıradan işlerden hoşlanmazlar. Daima lüks içinde yaşamayı severler. Olaylara bakış açıları da oldukça iyidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlarla İlgili Her Şey - BETA
Altele1. hikayemiz bölüm sınırına yaklaştığı için, kaldığımız yerden buradan tam gazla devam ediyoruz! Burçlarla alakalı merak edilen her şeyi bir de buradan bakalım dedik. Aramıza hoşgeldiniz ;)