2020 Yılından Burçların Beklentileri

597 16 7
                                    

KOÇ

Yıl boyunca idealler, kariyer ve hedefler ön plana çıkacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yıl boyunca idealler, kariyer ve hedefler ön plana çıkacak. Bu alanlarda çok daha iddialı olacak olan Koç burçları aynı zamanda asla sahip olamayacaklarını düşündükleri arzuları ve istekleri kucaklayacak ve kabullenecekler. Koç burçları oldukça güçlü enerjilere sahip 2020'de, özellikle yıl ortasında hırslarını ve sorumluluklarını iç dünyalarına uyumlu bir şekilde nasıl yönetebileceklerini kavrayacaklar.

Yılın ikinci yarısında özellikle iletişim kurma şekillerine ve kendilerini ifade etme yöntemlerine dikkat etmeliler. Eğer bu konularda daha iyi hale gelirlerse mutluluğa giden yolda da büyük bir adım atmış olacaklar. Yönetici gezegenleri Mars'ın etkisiyle yine yılın ikinci yarısında 6-7 hafta sürecek bir duraklama dönemine girebilirler. Bu süreçte enerjilerine boşuna harcıyor, boşa kürek çekiyor gibi hissedip umutsuzluğa kapılabilirler. Ancak kasım ayında bu zorlu dönemden çıkıp hedeflerine giden yola çok daha güçlü bir şekilde geri döneceklerdir. Bu duraklama döneminde ailevi ilişkileri geliştirmeye, çevrelerindeki insanlarla daha çok vakit geçirmeye odaklanabilirler.

Koç burçları genellikle hayatlarını aşkı arayarak geçiren insanlar değillerdir. Ancak uzun süredir yalnız olan Koç burçları uzun zamandır bu boşluğu derinden hissediyor. Ancak 2020'de aşk hayatlarına istikrar geleceğini söyleyebiliriz. Yalnız Koç burçları sonunda kendilerini doğru yerde hissedebilecekleri bir ilişkiye başlayabilir ve uzun sürecek bir birlikteliğe başlayabilirler. İlişkisi olan Koç burçları ise eğer partnerleriyle konuşmadan önce sözlerini tartmayı başarabilirlerse ilişkileri yolunda ilerleyecektir.

BOĞA

Bu yıl yine rutinlerini bozup hayatlarını bambaşka bir şekle sokmaya hazırlanıyorlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu yıl yine rutinlerini bozup hayatlarını bambaşka bir şekle sokmaya hazırlanıyorlar. Hayatlarına farklı bir yaklaşımla bakacak olan Boğa burçları daha tatmin edici deneyimler yaşamak için ellerinden geleni yapacaklar. 2019'da adeta ilerlemelerinin önüne geçen inançlar, düşünceler, seyahatler ve eğitim konuları 2020'de Boğa burçlarının daha özgür hissetmesi için hayatlarında daha az önem arz edecek. Bu yıl sahip olduklarını düşünmedikleri yeni arzular keşfedebilir ve onların peşinden gitmek isteyebilirler.

Burçlarla İlgili Her Şey - BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin