YILAN BURCU ERKEĞİ ÖZELLİKLERİ
Nazik ve stratejiktir. Herkese nasıl davranması gerektiğini bilir. Aşka düşkün ve yoğun bir şekilde duygusallık yaşayan bir adamdır.
Çok ilerleyemez korkaktır. Kolay güvenmez. Zenginleşmek ister ama çok istikrarlıdır.
Çin Astrolojisine Göre Yılan Burcu Erkeği Genel Özellikleri
Çin astrolojisinde yer alan Yılan burcu erkeğinin belli başlı özellikleri şu şekildedir; dost canlısı, sevecen, uzlaşmacı, eğlenceli, sempatik, düşünür, seksi ve çekicidir. Kendisini kötü hissettiği zaman ise hep kendini haklı bulan, yargılayıcı, karşısındaki insanın hakkını gasp eden, karamsar birisi olur. Yılan asırlardan beri insanları büyüleyen bir hayvandır. Aklınızı başınızdan alan bu hayvanın burcu da çok güzel ve çekicidir. Yakın arkadaş çevresi tarafından kıskanılabilir.
Kendilerine olan aşırı düşkünlüğü, giyim tarzları ve felsefi düşünceleriyle çevresindeki insanlar tarafından imrenilir. Aşırı duygusallığı da olan bu burcun insanı asla reddedilmekten hoşlanmaz.
Yılan Burcu Erkeğinin Kişilik Özellikleri
Yılan burcu erkeği de kadını gibi hayranlık uyandırır. Vücudu kaslı ve oldukça seksidir. İnsanı cezbeden, etkileyici parlak ve sevimli bir kişiliğe sahiptir. Tavırları da kadınları kendine hayran bırakacak cinstendir. Kolaylıkla espri yapabilir, çevresinde bulunan kadınların dikkatini üzerine alabilir. Nazik ve bir o kadar da hassastır.
Kalabalığın, kavganın ve dövüşün olmadığı huzurlu ortamlar arar. Bazı insanlar tarafından korkak ve tembel olarak nitelendirilebilir. Aslında bu tavrı onun uzlaşmacı yapısından kaynaklıdır.
Kolaylıkla yalan söyleyebildiği gibi kolaylıkla da kandırılabilir. İnsanların sevgisini kaybetmekten korkar, bu sayede herkesi sevgi ve ilgiyle dinler. Hayatta sürekli bir şeyler öğrenmek ister. Kendini geliştirmek için sürekli kendine uğraşlar çıkartır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlarla İlgili Her Şey - BETA
Random1. hikayemiz bölüm sınırına yaklaştığı için, kaldığımız yerden buradan tam gazla devam ediyoruz! Burçlarla alakalı merak edilen her şeyi bir de buradan bakalım dedik. Aramıza hoşgeldiniz ;)