MULTİMEDYA: GRUP
⭕ MERHABA :D
ŞU SIRALAR HERKESİN AĞZINDAN YAZMAYA ÇALIŞIYORUM ÇÜNKÜ HER KARAKTERİN İÇ DÜNYASINA GİRİN VE KEŞFEDİN DİYE. EĞER ÖZELLİKLE İSTEDİĞİNİZ BİR KARAKTER VARSA YAPABİLİRİM. VE MULTİDE Kİ MÜZİK NE ALAKA AMA ÇOK HOŞUMA GİDİYOR. ⭕
F(x)-Electrik Shock
İYİ OKUMALAR 😘😊
-
Ece'nin Gözünden
Sabah 8'de annemin aramasıyla yeni bir güne gözlerimi açtım. Arayan annemdi.
"Alo anne."
"Ece, abin..."
"Anne abime ne oldu?" dedim.
"Abin kaza yapmış. Hastaneye götürüyorlar." dedi annem. Telefon elimden kayıp yere düştü.
Gözümden yaşlar süzüle süzüle salona girdim. Büşra hariç herkes buradaydı.
"Bavulum nerde benim?" dedim ve bavulumu aramaya koyuldum. Okuldaydı.
"Ben bir hafta felan okula gelemiyorum. Annemlerin yanına gidiyorum."
"Ece ne oldu? Bize de anlat." dedi Enes ve beni durdurdu.
"Abim kaza yapmış Enes. Durumu kötüymüş ve ben burada onun iyileşmesini bekleyemem."
"Bizde seni oraya yalnız göndermeyiz. Bir hafta okula bizde gitmeyiz olur biter." dedi Ozan.
"Aynen. Abin bizimde abimiz." dedi Aslı ve yanıma geldi.
"Ben Büşra'yı arayıp olanları anlatır gelmesini isterim." dedi Enes ve kendi odasına girdi.
Yarım saat sonra kapı çaldı. Aslı ayağa kalkıp kapıyı açtı ve içeriye Büşra girdi. Gözleri dolmuştu.
"Ece... Geçmiş olsun, Yağız abi en kısa zamanda iyileşecek." dedi ve bana sıkıca sarıldı.
"Annemlerin yanına Amerika'ya gidecektim ama annem gelme dedi. Bizde burada oturmuş abimden haber bekliyoruz." dedim ve kafamı ellerimin arasına aldım. Ağlamamak için savaşıyordum.
Kuzey'in Gözünden
Annemin, "Kuzey şu üstüne düzgün bir şeyler giy. Akşam Başaran ailesi ile iş görüşmesi yapacağız ve sende geliyorsun." lafını duymamla kaşlarımı çattım. İş yemeğinden bana ne?
Dolaptan siyah gömlek, siyah pantolon ve ayağıma bir ayakkabı seçtim. Gömleğimin ilk üç düğmesini açık bıraktıktan sonra kollarımı sıvadım. Şu iş yemklerinden nefret ediyordum. Yarın okul vardı ve akşam akşam iş görüşmesine gidiyorduk.
Başaran ailesi ile iş görüşmesi için ayarlanan Restaurant'a gelmiştik. 5 dakika bekledikten sonra Başaran ailesi geldi.
"Özüm, bizim kız yoldadır. Bu işi yapacağına çek sevindi." dedi annemin Amerika'da ki arkadaşı.
"Kuzey kızı görünce ne yapacak acaba." dedi annem sessiz bir tonda. Ama ben duymuştum bile.
İçeriye beyaz straplez elbiseli ve siyah topuklu ayakkabı giyen bir kız yanımıza geldi.
"Özüm, Büşra demiştim ya kendisi de geldi."
Bir saniye, kadın Büşra mı demişti? Şaka felan heralde bu. Kafamı kaldırıp bakmamla bana bakan Büşra'yı gördüm. O da beni beklemiyordu anlaşılan.
"Ah hadi ama, bana şaka felan mı yapıyorsunuz?" dedi Büşra ve bakışlarını benden alıp annesine çevirdi.
"Kızım ayakta niye duruyorsun. Geç otur şuraya." dedi Büşra babası ve benim yanımı gösterdi. Büşra sinirle yanımda ki sandalyeye oturdu.
"Kızım bu Kuzey'in annesi Özüm. Bakıyorum da Kuzey ile önceden tanışıyormuşsunuz." dedi Büşra'nın annesi. Sanırım dün ki olaydan haberleri yoktu.
"Aynı okulda okuyoruz anne, malesef." son kısmını kısık bir sesle söyledi Büşra ve çalan telefonunu açtı.
"Efendim Enes?"
"..."
"Tamam hemen geliyorum."
"..."
"5 dakikaya orada olurum." dedi ve telefonu kapadı.
"Anne benim acilen gitmem gerek." dedi Büşra ve daha yeni oturduğu sandalyesinden kalktı.
"Ne oldu gene? Enes ne dedi?"
"Ece'nin abisi buraya gelmiş. Burada ameliyat olcakmış O'na aramış Enes. Onları daha fazla bekletmeden gideyim ben." dedi ve arkasına bile bakmadan gitti.
-
Aslı'nın Gözünden
Ece'nin abisi, Yağız abi gözlerini açmıştı. Hastane çıkışı direk okula gittik. Ne de olsa yarın okul vardı. Gitmek isteyen yoktu ama mecbur gidiyorduk.
Okulun bahçesinden girmemizle Kuzey'in sağ tarafta en köşede bir kızla öpüşürken gördük. Büşra, Kuzey'in bu haline hem şaşırmış hem de kızmıştı. Kız ilk defa bir erkeğe aşık olmuştu.
"Büşra gel biz odamızdan eşyalarımızı alıp sınıfa geçelim." dedim ve Büşra ile Ece'yi alıp odaya çıktım.
"Ben ilk defa bir erkeğe bu kadar bağlanmıştım. Adam gelsin ilk öpücüğümü alsın ve sonra da gitsin başka kızı öpsün. Ama bunu çok pis ödeyecek Kuzey bey!" dedi ve sinirden oralara buralara vurmaya başladı. Kuzey ne yapmıştıda delirmişti?
"Lan ilk öpücüğünü ne ara verdin?"
"Sahile gideceğiz diye kandırdığı zaman." dedi ve çantasını hazırladı.
"Oha, oha..." diye bağırdım. Herif manyak çıktı.
❌❌❌ BÖLÜM SONU ❌ ❌ ❌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatılı Okul
Teen Fictionİlk görüşte 'AŞK' klişesini anlatan bir hikaye... Bu sefer farklı! Kötü bir kız ve kötü bir erkek.