Kitabım 16/06/2016 tarihinde yazılmaya başlamıştır. Hatalarım olduğunu biliyorum. Abartı konuların olduğunuda ama hayal gücüme verin. Kitabımı ilk bölümden yargılamayın. İlk bölümler sıkıcı olabilir ama diğer bölümlerin daha güzel olacağına inanıyorum. Şimdiden teşekkürler.
Yeni okulumuzun bahçesine girmeden okula baktık. 5 katlı büyük beyaz bir bina, büyük bir bahçe, renk renk çiçekler, futbol ve voleybol sahası...
Okul binasına girince zorda olsa müdürün odasını bulmuştuk. Her zaman bu odaya gireceğim kesin gibi gözüküyordu.
"Bu müdürde kel çıkarsa hiç ama hiç şaşırmam." dedi Anıl ve kapıyı tıklatıp kapıyı açtı.
-
"Büşş çocuğa baka kaldın?" dedi Ece ve kendime gelmem için beni dürttü.
"Ben mi bakacağım ona?" dememle gülmeleri bir oldu.
"Büşra ve ilk görüşte aşk." dedi Enes ve güldü.
"Enes kapa o çeneni yoksa ben kaparım!" dedim ve sinirle ona bakınca ağzını kapadı.
"Sen ona bakar mısın bilmem Büşra ama o çocuk sana bakar mı?" dedi Ozan ve Aslı'yı kolları arasına aldı.
"Ozan sen bari sus." dedim ve "Ben odaya çıkıyorum. Kızlar siz beylerden kurtulabilirseniz erkenden gelin." dedim ve sandalyemden kalkıp odama doğru yürüdüm.
Bizimkilerin gülme seslerini duyabiliyordum. Neye gülüyorlardı bunlar? Odama girdim ve cam kenarında ki yatağıma uzandım.
Bu okulu Cehenneme çevirecektim. Beni kimse korkutamazdı, asla!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatılı Okul
Novela Juvenilİlk görüşte 'AŞK' klişesini anlatan bir hikaye... Bu sefer farklı! Kötü bir kız ve kötü bir erkek.