MULTİMEDYA: KUZEY
⭕ MERHABA :D
BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ VE KISA OLDU SANIRIM. ÜZGÜNÜM. AMA ELİMDEN GELDİĞİNCE UZUN TUTMAYA ÇALIŞIYORUM. DİĞER BÖLÜM 80 SAYFA FELAN OLUR DİYE UMUYORUM. BÖLÜM ŞARKISI NE ALAKA BİLMİYORUM.
ss501 - Because I'm Stuppid
~DÜZENLENMİŞTİR~
İYİ OKUMALAR ✨ 😘
-
Bizimkiler ile akşam 8 gibi okula gelmiştik. Okul binasına girince herkes kendi tarafına gitti. Ece ve Aslı ile odamıza çıkmadan kantinden su aldık ve sınıfa doğru yürümeye başladık. Birine çarpmamla afalladım. Okulun içinde direk olmayacaktı heralde. Kafamı kaldırıp baktım. Kuzey'e çarpmıştım.
"Ece, Aslı siz odaya çıkın. Büşra birazdan gelir." dedi Kuzey ve Ece ile Aslı'yı zorla odaya yolladı.
"Ne var?" dememle sırıtarak bahçeye çıktık.
"Senin nasıl bir sürtük olduğunu biliyorum Büşra. Bana yalan söylediğini ve diğer her şeyi... Aileni 'ben masumum' diyerek kandırmışsın. Ama bu kandırman ne kadar uzun sürer bilmiyorum. Ailen her gece başka birinin altına yattığını duysa ne yapar biliyor musun? Tabi bilemezsin, ailen seni evlatlıktan alır." dedi Kuzey ve duvara yaslanıp cebinden bir tane sigara çıkarıp yaktıktan sonra ağzına aldı.
"Ben sürtüğüm öyle mi?" dedim ve gözüm yaşlı bir şekilde Kuzey'e baktım. Asıl yalan söyleyen kişi oydu. Piç herif!
"Aslında seninlede güzel günlerim oldu," dedi ve cebinden çıkardığı bir miktar parayı ayağımın önüne atıp yanımdan uzaklaştı. O, bana değil kim her ne dediyse O'na inanıyordu.
Ağlayarak odaya girdim ve kendimi yatağıma atıp başımı yastığa bastırarak ağlamaya devam ettim.
"Büşra ne oldu? Kuzey gene ne yaptı?" dedi Ece ve yatağımın kenarına oturdu.
"İnanabiliyor musunuz? Kuzey ba-bana sürtük dedi. Her gece başkasıyla yatıyormuşum. Gözüme baka baka asıl yalanı kendisi söyledi." dedim ve Ece'ye sarılarak ağlamaya devam ettim. Ece'de bana sıkıca sarıldı. Derdimi sadece Ece ve Aslı en iyi biliyordu.
"Sen bugün derslere girme. Biz girelim hocalara hastasın deriz." dedi Ece ve benden ayrılıp Aslı ile odadan çıktılar.
Odamdan hiç çıkmamıştım. Kuzey'in yüzüne görmek bile istemiyordum artık. Ama eninde sonunda görecektim onu. Kurtuluşum yok ondan.
Kafamı cama yaslayıp bahçedekilere bakmaya başladım. Tenefüs zili çalmış anlaşılan. Karnımın guruldamasıyla odamdan çıkıp kantine indim.
"Ayşe teyze bir tost ve ayran." dedim Ayşe teyzeye ve duvara yaslanarak tostumu ve ayranımı beklemeye başladım.
Ayşe teyzeye parayı uzatıp tostumu ve ayranımı alıp odama çıkmaya başladım. Odama girecekken sert bir şekilde kolumdan tutulmasıyla afalladım. Arkamı döndüğümde tanıdık bir yüz görmem bir olmuştu ama bu Kuzey değildi
"Her kimsen bırak kolumu!" diye bağırdım ve kolumu kurtarmaya çalıştıkça o kendine iyice yaklaştırıyordu.
"Büşra beni hatırlamamana şaşırdım. Beni ortaokulda dövdüğünü, ezdiğini falan desem hatırlarsın heralde, hı?" diyince jeton yeni düşmüştü. Ortaokulda dövdüğüm kişiydi, Batıkan. Evrim geçirmiş çocuk mübârek.
"Batıkan? Sen benim bu okulda okuduğumu kim söyledi?" dememle sırıttı.
"Ben değiştim artık Büşra. Ben senin nerede oturduğunu ve diğer her şeyi biliyorum." dedi ve bana iyice yaklaştı.
Ben korkudan geri geri kaçmaya başladım ama ben kaçtıkça Batıkan bana daha da yaklaşıyordu. Sırtım soğuk duvara çarpınca derin bir nefes aldım. Yanından kaçıp gidecekken iki eliyle beni arasında sıkıştırdı. Ben korkudan Batıkan'ın yüzüne bile bakamıyordum. Korkudan yere bakarken Batıkan'ın yere düşmesiyle kafamı yukarıya çevirdim. Kuzey?
"Bir daha bu kızın yanına yaklaşırsan öldürürüm seni KOÇ!" dedi Kuzey ve Batıkan'a son olarak güçlü bir tekme attıktan sonra yanıma geldi. Bu kadar kısa sürede nasıl değişmişti.
Yanından çekip gidecekken kolumdan tutulup eski yerime koyuldum. Bu kolumdan ne istiyorlardı?
"Bırak kolumu!" diye bağırdım ve Kuzey'in elinden kurtulmaya çalıştım.
"Büşra dur durduğun yerde!" diye bağırınca korkudan olduğum yerde durdum.
"Bana sürtük derken neden böyle davranmadın? Hem sürtük de hemde kurtar." dedim ve yanından hızlıca çekip gittim. Odama girip kapıyı kapattım.
Cesareti varsa odama da girer. Kapı hızlıca açıldı ve odaya Kuzey girdi. Tahmin etmiştim gireceğini.
"Ben seni sevmiştim be! İlk defa birini sevdim, ilk defa biriyle öpüştüm, ilk defa biri için ağladım, ilk defa birini geceleri düşündüm... Nerdeyse tüm ilklerim seninle oldu ama bana sürtük dedin. Beni yeni tanıyıp bunu nerden çıkardığını bile bilmiyorum." dedim ve Kuzey'in gözlerinin içine baktım.
"Özür mü dilemem gerek?" diyince güldüm.
"Af dilemelisin, bu yaptıkların için af dilemesin." dedim.
"Af diliyorum o zaman." dedi ve bana yaklaştı. Anlını anlıma koydu.
Gözlerimi kapayıp olumlu şeyler düşünmeye başladım. Birinin dudaklarımı öptüğünü anlayınca sadece öylece durdum. Kuzey bana iyice yaklaştı ve aramızda ki o kısa mesafeyide kapadı. Altımda hissettiğim sertlik ile gözlerimi olabildiğince açtım. Tahrik olması bu kadar kolay mıydı? Devam ettirirse çok kötü şeyler ortaya çıkacağını bildiğim için dudaklarımı dudaklarından ayırdım.
"Ben şimdi gidiyorum ama sonra geri geleceğim." dedi ve odadan çıktı.
Gerçektende tüm ilklerim Kuzey ile olmuştu. Ben ona aşık oldum heralde. Her şey olabilir. Kendimi yatağıma attım ve gözlerimi yumdum. Bu olayı kimse bilmemeliydi, şimdilik.
❌❌❌ BÖLÜM SONU ❌❌❌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatılı Okul
Teen Fictionİlk görüşte 'AŞK' klişesini anlatan bir hikaye... Bu sefer farklı! Kötü bir kız ve kötü bir erkek.