⛔ 2 - İlk Öpücük ⛔

302 9 1
                                    

Multimedya: KUZEY KARA

MERHABA :D
BÖLÜM YAZMAYALI BİR ASIR GİBİ OLDU BENİM İÇİN FAKAT ARTIK DEVAM ETMEM GEREKTİĞİNİ ANLADIM. BU BÖLÜM WATTY HAYATIMDA YAZDIĞIM EN UZUN BÖLÜMDÜ SANIRIM :D

KENDİMLE GURUR DUYUYORUM ŞUAN :D HER NEYSE, UZUN TUTMAYAYIM :D HEMEN HİKAYEYE BAŞLAYIN. :D ⭕

İYİ OKUMALAR 😘

-

Gecenin birinde nedensiz bir şekilde uyanmıştım. Kendime gelmek için odadan çıkıp karanlıkta ilerlemeye başladım. Zor ve uzun bir arayışın sonunda 'kızlar tuvaletini' bulabilmiştim.

Yüzümü yıkadıktan sonra musluğu kapadım. Aynadan kendime bakmak için kafamı kaldırdığımda bir tane erkek 'erkek tuvaleti'nden çıkıyordu. Kas yığını bir çocuktu.

Tuvaletten çıkıp odama doğru yürümeye başladım. Bir elin ağzımı kapamasıyla yerimden sıçramıştım. Bu tuvaletten çıkan çocuktan başka biri olamazdı demi?

"Sessiz ol! Şimdi benle geliyorsun." dedi ve bir eli ağzımda bir eli kolumda yürümeye başladık. Bu ne yapıyordu?

Beni bir odaya getirince içeriye itti ve kapıyı kilitleyip gitti. Bu adam kimdi? O çocuk olsa sesi bu kadar kalın olamazdı demi?

"Yardım edin! Kilitli kaldım..." diye bağırdım ve ardı ardına kapıya yumruk atmaya başladım. Ses seda yoktu ama benim ellerim kapıya vurmaktan acımaya başlamıştı. Karanlık fobim vardı ve bunu bilen biri yapmıştı kesin.

Kuzey'in Gözünden

Alt kattan kapıya vurma ve bağırma sesi duyunca Umut ve Batu uyanmıştık. Odamızdan çıkıp aşağı kata indik. Merdivenlerden inerken burnumuza yanık kokusu gelince adımlarımızı hızlandırdık. Oda yanıyordu ve kimsenin haberi yoktu.

"Umut sen müdüre felan söyle, yangını bir an önce söndürmemiz gerek. İçerde biri olabilir." dedim. Oğuz hızlı bir şekilde yanımızdan ayrılıp müdüre felan haber verdi.

"Kapı açılmıyor, kim yaptıysa adam zeki çıktı." dedi Batu ve ayağıyla kapıya bir kez vurdu.

"Neler oluyor burada?" dedi bir kız ve arkasında 4 kişi ile buraya geldiler.

"Ece, Büşra nerde?"

"Bilmiyorum. Odada yoktu ama tuvalete gitmiştir diyecem ama bu kadar sürmez işi." dedi adının Ece olduğunu öğrendiğim kız.

"Ya-yardım ed-edin..." dedi içerden gelen bir ses.

"Lan Büşra içerde!" dedi Ece ile gelen bir tane erkek.

"Kapı kilitli denedim ama açılmıyor. Müdür anahtar ile gelecekti, nerde kaldı şu müdür?" diye bağırdım.

Müdür yanımıza geldi. Ben adamın elinden anahtarı alıp kapıyı açtım. Büşra'yı kurtarmam zor olacaktı. Yerde öylece yatıyordu. Ne bir kıpırdanma, ne bir ses vardı...

Yangın hafif hafif sönerken Büşra'nın yanına gittim ve onu kucağıma aldım ve odadan çıktım. Büşra'yı revire almışlardı. Durumu çok kötü olmadığı için hastaneye götürme gereği duymamışlardı.

-

Günlerden haftasonu olunca dışarı çıkma izinlerimiz vardı. Büşra, Enes, Anıl, Ece, Aslı, Deniz, Batu, Umut, Seray, Melis ve Gürkay ile beraber dışarıya çıkacaktık.

Üstümü giyinip odadan Umut ve Batu ile çıktım. Herkes bahçeye inmişti ama Büşra, Aslı ve Ece yoktu. Acaba gene ne yapıyorlardı?

Büşra'nın Gözünden

Yatılı Okul Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin