⛔ 1 - Yeni Okul ⛔

443 13 0
                                    

MULTİMEDYA: BÜŞRA BAŞARAN

⭕MERHABA ! :D BEN ÖZLEM. YATILI OKUL ADLI KİTAP SERİ BİR KİTAP OLACAKTIR. KAÇ BÖLÜM OLACAĞINA KARAR VERMEDİM FAKAT 50. BÖLÜMDE KİTABI TAMAMLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM FAKAT BELLİ OLMAZ. HİKAYENİN İLK BÖLÜMÜNÜ UMARIM SEVERSİNİZ :D YORUMLARINIZI BEKLİYORUM, ONA GÖRE KİTABI DEVAM ETTİRİP ETTİRMEYECEĞİME KARAR VERECEĞİM.⭕

İYİ OKUMALAR 😘

-

Kafamdan aşağıya soğuk suyun dökülmesiyle yataktan fırlamam bir olmuştu. Bu ne biçim uyandırma şekliydi?

"Lan ne biçim kaldırıyorsunuz? Uyandırma şeklinizin..." dedim ama anlayacaklarını düşündüğüm için sustum.

"Büşş az sakin ol. Saat 1 oldu ve hala yatıyorsun. Ne uyudun be!" dedi Enes.

"Gece geç yatarsa bu olur." dedi Ozan ve sırıttı.

"Gençler biz çıkalım yoksa Büşş tüm sinirini bizden çıkaracak." dedi Ece ve diğerlerini de alıp odamdan çıktılar.

Siyah ve beyaz renk hakim olan salaş bir t-shirt, siyah şort ve siyah dolgu topuklu botumu da giydim. Saçımı tarayıp tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım. Odamdan çıkıp bizim çocukların olduğu Amerikan Mutfak olan salona girdim.

"Kızım üstüne doğru düzgün bir şey giysem şaşardım." dedi Enes ve kahvesinden bir yudum aldı.

"Enes sana ne benim giydiklerimden?" dedim ve Ece'nin bana yaptığı kahveyi elime aldım ve bir yudum içtim.

"Şu kahvelerinizi bir an önce içinde okula gidelim. Geç kalıyoruz." dedi Deniz ve bitmiş fincanını masaya koydu.

Kahvemi bir dikişte bitirip bende masaya koydum. Enes, Anıl, Ece ve Aslı'da bitirince evden çıktık.

"Okul bir arka sokağımızda yürüyerek gidelim." dedi Ece ve nasıl becerdiyse bizi ikna etmeyi başarmıştı.

"Biraz daha hızlı olsak. Geç kalıyoruz diye evden apar topar çıktık zaten ve şuan sokakta yavaş yavaş ilerliyoruz." dedim ve sinirle üfledim.

"Adımlarımızı hızlandırıyoruz zaten." dedi Aslı ve hızlı bir şekilde yürümeye başladı. Bizde onun peşinden hızlı bir şekilde gitmeye başladık.

-

"Eve gidelimde bavullarımızı hazırlayıp bir an önce okula geri dönelim." dedi Ece.

"Aynen gençlik. Bir daha bavullarımızı hazırlama şansımız olmaz." dedi Anıl.

"Ece ve Aslı siz benim bavulumu hazırlayın. Kendimi pek iyi hissetmiyorum yatıp dinleneceğim." dedim ve bizimkiler ile kalktım.

Ece ve Aslı ile aynı oda da kaldığımız için geceleri gizli gizli konuşacaktık. Cam kenarında ki ve en köşede olan yatağa uzandım. Yorgun olabilirdim ama uyuyamıyordum.

Kuzey'in Gözünden

Yatılı okula üvey babam olacak o herif yüzünden 2 sene önce yazılmıştım. Babamın arkadaşının okulu olduğu için zorluk çıkmadan kaybolmuştum.

"Kuzey eşyalarımız felan burada olduğu için bara gidelim mi? Zaten bugün ders işlenmeyecek." dedi Umut.

"Kafa dağıtmak için iyi olur. Gelen şimdiden gelsin barda gitmek isteyen kendisi okula gelir." dedim ve masadan kalktım.

"Anlaşıldı. Hadi yürüyün Rüstem abinin yerine gidelim." dedi Melis ve o da benden sonra ayağa kalktı.

-

Rüstem abinin yerine geleli 2 saat olmuştu ve herkes çok içmişti. Kafayı bulmuştuk yani.

"Hadi çocuklar daha fazla durmadan şu lanet olası okula gidelim." dedim ve çocukları kaldırdım.

Lanet olası o okula gelince herkes odasına geçti. Umut, Batu ve ben kendi odamıza, Gürkay kendi odasına ve kızlarda kendi odasına geçmişlerdi.

Zar zor yatağa doğru yürüdük ve yataklarımıza yattık. Barda hem eğlenmiştik hem de yorulmuştuk.

Sabah gözüme gelen güneş ışınları ile yataktan kalktım. Umut ve Batu hala uyuyordu. Sinsice güldüm ve yanımda ki suyu alıp azar azar yüzlerine su dökmemle kalkmaları bir oldu.

"Kuzey bunu ödeyeceksin!" dedi Umut ve kendi dolabına gitti.

"Ne zaman ödeyeceksem artık." dedim ve kendi dolabımdan Beyaz t-shirt, siyah dar paça pantolon ve spor ayakkabı giydim.

-

Büşra'nın Gözünden

Beyaz askılı bir t-shirt, dizimin bir karış üstüne gelen siyah bir etek ve siyah conservelerimi giydim. Saçımı topuz yapıp kısa bir makyajın ardından hazırdım.

Ece, kırmızı gömlek, siyah taytını ve spor ayakkabılarını giymişti, saçını at kuyruğu yapmıştı.

Aslı, beyaz bir t-shirt, siyah etek ve o da spor ayakkabısını giymişti, saçını salık bıraktı.

Siyah çantamı alıp kızlarla beraber sınıfa çıktık. Tekli sıralar vardı yani kimin yanına geçeceğim ben? diye düşünmeme gerek kalmayacaktı.

❌❌❌ BÖLÜM SONU ❌ ❌ ❌

Yatılı Okul Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin