3. Acomodarea

100 12 0
                                    

Mai era o ora până la decolarea avionului şi noi încă nu suntem pe aeroport,tata nu îşi găsește cheile de la maşină.
-Le-am gasit! Strigă el intr-un final şi aleargă spre maşină. Mai aveam doar jumatate de ora până la decolare,sper că e aproape aeroportul. Îmi pun caştile în urechi şi dau drumul la muzica,stiind că în avion nu o să pot face asta şi că trebuie să îmi închid telefonul în timpul zborului. Ajungem acolo surprinzator de repede dar la timp pentru îmbarcare.
Odată urcați în avion încep să mă uit pe geam. Cineva tot dădea cu picioarele în scaunul meu...credeam că doar în filme se întâmplă chestii de genul. Mă întorc şi văd un copil de vreo 10 ani şi pe mama sa şi o rog să îi zică să înceteze. Şi a încetat...5 minte. Nu mai merg cu avionul în viața mea dacă aşa se întâmplă de fiecare data.
Am ajuns repede acolo şi se pare că prietenul tatei ne astepta la aeroport. Nu l-am mai vazut până acum pe acest 'prieten' dar m-am abținut să deschid discuția de față cu el...îl voi interoga pe tata acasa. Era un bloc cu 10 etaje...să nu îmi zici că trebuie să urc pe scări până la etajul 10...Doamne ajuta să fie lift sau să stau la parter.
-Tata...la ce etaj stăm? Spun uitându-mă în sus la bloc înainte să intrăm înăuntru.
-La parter Ally,dacă vrei poți să mergi înainte,e prima ușă pe dreapta.
-Ok tată. Spun şi primesc de la el o cheie,probabil cheia de la casa. Era o uşă neagra şi am bagat cheia încercând să o deschid rugandu-mă să fie asta şi să nu fi nimerit la vreun viitor vecin. Ușa se deschide şi înăuntru descopăr o mobilă combinată între alb şi negru,pereții fiind şi ei albi. Văd 2 usi şi o deschizatura în perete acolo probabil aflandu-se sufrageria. Intru pe prima uşa şi văd o camera simpla cu un pat şi un dulap destul de mic. Asta trebuia să fie camera tatei. După ce plec de acolo mă duc să descopăr şi cealalta cameră care era a mea. Pereți erau vopsiti intr-un roz deranjant şi în rest totul era ca şi în cealaltă cameră, singurele diferențe fiind faptul că eu aveam şi un birou şi dulapul era aproape de doua ori mai mare. Încep să despachetez când în uşă apare nimeni altul decât tata care îmi zice să mă uit înăuntrul în sertarul birolului pentru că are o surpriză pentru mine. Deschid sertarul şi văd un laptop subțire,negru, cu o fundă rosie deasupra.
-Multumesc mult tată! Spun şi merg să îl îmbrățișez.
-Nu îmi multumi mie,e cadou de la altcineva. Spune si arata spre usa deschis. Prietenul lui. Ii zâmbesc prietenos si dupa ma întorc la ce facem eu.
După ce termin de despachetat descopăr că sunt două băi în casă deci nu o să trebuiască să o împart cu tata. Merg şi îmi fac un duş după care îmi usuc parul şi mă schimb într-un tricou albastru pe care scrie "Belive in your dreams" şi o pereche de blugi negri. Trebuie neapărat să merg să îmi iau haine noi pentru şcoală şi un carnetel cu nişte pixuri...adică să merg la cumpărături,lucru care de obicei îl făceam cu mama. Ies din cameră şi îi propun tatei să vină cu mine deşi nu prea îmi doaream şi din fericire mă refuză şi îmi dă cardul lui. Ies din casa şi pornesc pe un drum care habar nu am unde duce dar până la urmă tot trebuie să descopăr,nu?
Nu merg mai mult de 5 minte şi văd o clădire pe care scrie "Mall"...wow azi chiar am noroc. Îmi vibrează telefonul în buzunar şi mi-l scot văzând că mă sună tata.
-Ally eu trebuie să merg la un interviu pentru job,încerc să vin cât mai repede dar dacă ajungi înaintea mea să ştii că ți-am lăsat cheia sub preşul de la uşă.
-Bine tată,când mă întorc vrei să iau şi ceva de mâncare,pentru ca deja am descoperit Mall-ul şi pot să îți aduc ceva.
-Nu,trebuie să închid,ne vedem mai târziu. Pa!
Zice şi nu apuc să îi răspund că îmi închide. Mă uit în telefon şi văd că am un mesaj când mă ciocnesc de cineva. Îmi ridic privirea şi văd că e un băiat mai înalt ca mine,blond cu ochii albastri care nu mă privește prea prietenos şi nici eu pe el.
-Uita-te pe unde mergi. Îmi zice şi se încruntă la mine.
-Tu să te uiți pe unde mergi. Zic şi îmi dau ochiii peste cap ridicandu-mi telefonul care îmi căzuse in urma ciocnirii şi îmi continui drumul.
Sper că nu toți de pe aici sunt aşa enervanți ca ăla. Intru în Mall-ul uriaș şi văd un magazin de haine foarte mare.
După ce termin toate cumpărăturile mă întorc acasă. Tata încă nu ajunsese aşa că îmi aranjez tot ce mi-am luat în cameră la mine până vine el şi îmi dă cea mai proasta veste. O să încep şcoala cu o săptămâna mai devreme. Se pare că deja m-a înscris la liceu aşa că de mâine începe tortura. Ups am zis tortura? Voiam sa zic scoala. Seara mă mai uit cu tata la televizor în sufragerie şi îl întreb cum a mers la interviu. Se pare că a luat job-ul şi de mâine şi el începe. El are program până la 6 deci până se întoarce o să am ceva de stat singură,mi-a promis totuși că mă duce el cu maşina mâine până la şcoala pentru că eu nu cunosc încă drumul. Nu am putut să adorm până la 2:00 a.m. ,stăteam cu (,) căştile în urechi gândindu-mă la ziua ce avea să urmeze. Nu poate fi atât de rău,sunt o simplă elevă noua care nu o să iasă deloc în evidență

Capitolul 3.
Bye🦄❤

Love Or Hate Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum