5. Musafiri

83 12 1
                                    

M-am gandit să fiu drăguță şi să ii scriu si eu dar sa fim seriosi,eu nu sunt deloc draguță plus că fix atunci a trimis el un mesaj "Tesa ne despărțim". Ok asta a fost ciudat. Cand m-am uitat la ceas am descoperit ca era deja târziu asa ca mi-am dat telefonul pe mut şi am pornit spre scoala cu ghiozdanul atârnându-mi pe umăr. Pe drum m-am rătăcit putin şi am întârziat la prima ora. Când am mers la dulapul meu să îmi pun cărțile am avut încă o surpriza. Iar era Luke acolo,frate trebuie să ii pun băiatului asta un clopoțel la gât. Starea fix în drumul meu.
-Ce vrei? Da-te!
-Nu-i frumos sa vorbesti asa cu persoanele mai mari ca tine. Nu te-au învățat părinții ?
Vroiam sa ii dau un pumn in nas si sa plec de acolo dar m-am calmat şi i-am raspuns cât de calm am putut.
-Nu,nu m-au învățat. Acum ar fi cazul sa te dai din calea mea. Nu a facut nici o miscare,doar statea si se uita la mine.-Acum. Am continuat in speranța ca o sa îmi faca loc sa trec.
A ridicat mâinile şi s-a dat la o parte lăsându-mă să plec doar că la sfarsit a mai adaugat ceva. Frate băiatul asta nu poate să mă lase în pace?
-Ne vedem diseară.
Îl aud tipand asta pe hol. Ce dracu vrea sa zică ? Mi-am alungat gândul si am plecat in clasa.

Dupa scoală merg acasa si ma trântesc in pat când primesc un apel de la tata.
-Buna Ally,azi te rog sa nu gatesti nimic,am sa iau azi eu câteva gustări  pentru ca o să vina prietenul meu care m-a ajutat să îmi găsesc casa asta şi fiul său care e cam de aceeasi vârstă cu tine. Ne vedem mai tarziu.
Nu am apucat să răspund că a şi închis. Nu mi se părea mare lucru,poate fiul său e cineva pe care il cunosc sau l-am vazut la scoală. Am vrut să mă duc la bucătărie să îmi iau un mar când atunci mi-a picat fisa. Fiul lui. Ce a zis Luke. Nu are cum. Nu,nu are cum ca rasfatatul ala sa fie fiul lui. Dar dacă mă înşel eu? Îmi amintesc că în avion tata mi-a zis că prietenul lui e mai tot timpul plecat dar nu îmi amintesc să fi zis că are un fiu de varsta mea. Oare am devenit eu paranoică sau chiar asta e adevărat?

Când tata a ajuns acasa am vazut ca a cumpărat o punga cu alune,una cu jeleuri şi una cu niste covrigei. S-a îmbrăcat destul de elegant dar a uitat să pună gusturile pe care le luase în boluri si nici eu nu avem chef sa o fac asa ca nu i-am mai zis. M-am îmbrăcat cu o fusta neagră si cu un maieu alb alaturi de o jacheta neagra lunga.Nu m-am obosit sa îmi fac un machiaj prea complicat aşa că mi-am dat doar cu putin rimel.
Tata se agita prin sufragerie asteptând sa vină musafiri. Eu nu eram asa agitat ca el doar ca mi-am dat seama de ceva fix când cineva a sunat la usa. Am uitat sa îmi aranjez parul si arăta ca un cuib de vispi. I-am zis tatei sa deschidă şi că mă întorc imediat. M-am dus la mine in camera si am inceput sa il pieptan până arăta cât de cât mai bine si l-am prins într-o coadă de cal. Am iesit dupa din camera si am mers spre sufragerie ca să îl vad pe Luke pe canapea. Perfect. Am vrut sa ma întorc doar ca fix atunci m-a vazut tata.
-Haide Ally sa ti-l prezint pe fiul lui Josh. Deci îl aşa îl chema pe prietenul lui.
Am zâmbit forțat şi m-am așezat pe canapea lângă tata.
-Ally el e Luke,Luke ea e fiica mea Alison. A spus tata şi m-a împins langa Luke pe canapea.
-Ne cunoastem deja domnule Willosn. Ne-am întâlnit la scola. Suntem în aceeasi clasa. A vorbit blondul către tata.
Tata m-a privit surprins. Cred ca am uitat sa mentionez ceva de un mucos enervant care mi-a invinetit 'din greseala' ochiul.
-Ce bine. Ally nu mi-a povestit nimic de tine. A zis şi am încercat sa evit contactul vizual cu el sau cu Luke aşa că mă uitam la parchet.-Ally aduci te rog din bucătărie gustarile.
-Sigur. Am zis repede si m-am îndreptat spre bucătărie bucuroasă că am scăpat de acolo,dar fericirea mea a fost stricată de vocea lui Luke.
-Vin sa te ajut.
Am mers şi am încercat sa nu ma uit la el dar sunt sigură că îmi zambea. Când am ajuns în bucătărie am încercat să tai ambalajul cu un cuțit doar că era să îmi tai degetul când l-am auzit pe Luke soptindu-mi ceva la ureche.
-Ti-am zis că o să ne vedem în seara asta.
Mi-am dat ochii peste cap. Dupa ce am terminat de pus în boluri gustarile am mers spre sufragerie şi Luke mi-a luat unul din boluri atingandu-mi mâna. Am avut un sentiment ciudat când mâna lui a atins-o pe a mea şi mi-am tras-o rapid sperând că tata nu observase ce tocmai se întâmplase. Îmi vedea să zâmbesc. Zâmbesc pentru ca i-am atins mana? Nu,asta nu e posibil...sper. Dupa vreo oră au plecat. A fost extrem dar extrem de ciudat. De ce îmi venea sa zâmbesc? Merg la mine in camera si încerc sa adorm dar nu reușesc. Ziua asta nu imi iesea din minte. Nu e posibil sa il plac...nu? O Doamne nici nu cred ca am gandit asta. Mă foiesc pe toate părțile încercând să adorm dar nu imi iese. Îmi iau telefonul si vad un mesaj de la Deven. Ma uit la ceas si vad ca e deja 23:30 si mi-a scris in urma cu 3 ore. Vad ca e conectat asa ca ii răspund.
'Hey Deven'
Imediat ce il trimit îmi răspunde.
'Hey Ally! Ce faci? Nu dormi inca ?'
'Nu,nu dorm. Tu ?'
'Bine'
Îmi era atât de somn ca dupa ce am vazut mesajul mi-a cazut telefonul din mâna si am adormit.


Capitolul 5.
Mulțumesc de voturi 😊❤🦄

Byee❤❤🦄

Love Or Hate Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum