A doua zi la scoala am stat foarte mult cu Deven,am stat cu el in banca,in pauze si acum era ora prânzului si tot langa el m-am asezat la cantină. Nu stiu de ce mi-am facut o impresie proasta despre el la inceput,e chiar un tip foarte de treaba. Partea mai puțin bună e că Luke absolut toată ziua s-a uitat la noi in continuu. Era...gelos? Nu are cum,nu? Prietenii lui tot încercau să îi atragă atenția dar ne privea prea atent. M-am ridicat de la masa la care eram cu prietenii mei ca sa merg la el sa il intreb de ce ne priveste de atat de mult timp doar ca fosta lui iubita mi-a luat-o inainte. Desi cred ca am folosit gresit termenul de fosta avand in vedere ca s-a dus si l-a sarutat si el nu a refuzat-o. Era îmbrăcată într-o pereche de pantaloni scurti de un roz țipator si o bluza albastră mulata. Am uitat sa mentionez ceva? Nu cred ca am zis ceva de picioroangele pe care le numea ea pantofi. Se vede ca e nepoata directoarei daca vine asa la scoala. Până s-au terminat ei de lins cred ca nu m-am miscat din loc,adică la mijlocul cantinei uitandu-ma la ei. Înainte sa ma vadă am facut cale întoarsă. Jeni m-a intrebat unde mă duceam şi am stat şi m-am gandit vreo 4 minute la cea mai penibila scuza.
-Mi s-a părut că văd un vechi prieten. Doar mi s-a părut.
Jenifer s-a uitat la mine lung si am afisat un zâmbet ca al unui copil care a facut o pozna si nu a fost prins.
Dupa asta nu s-a mai întâmplat nimic interesant,am mers acasa si am facut un duş dupa care mi-am uscat părul şi am ascultat muzica pana am adormit.
Urmatoarea zi Deven si Derek au lipsit de la scoala si Jeni cu Jack au zis ca nu stiu nimic de ei. Unde s-o fi dus oare? Jeni toata ziua si-a facut giriji unde ar putea fi,ba chiar a luat in calcul si posibilitatea ca acestia sa fi fost rapiti de extraterestri,a zis ca sunt sanse de 2%. Eu una nu mi-am facut atâtea griji,probabil ca sunt doar bolnavi. In a doua pauza am fost sa îmi duc cărțile şi ghiciti cu cine m-am întâlnit. Luke. Cine altcineva? Am observat ca iubitica lui nu era pe aici si am încercat să îl ignor dar m-a prins de mână şi m-a tras spre el. Am vrut sa îmi eliberez mâna dar ma ținea prea strâns. Fețele noastre erau la câțiva centimetri şi ochii lui intunecati ma priveau atent.
-Ce vrei? Da-mi drumul. Aproape ca am tipat dar s-a facut ca nu ma aude.-Tu nu cumva trebuia sa stai cu iubita ta acum si sa ma lasi pe mine in pace?
-Nu e iubita mea. A zis si mi-a dat drumul si a disparut imediat pe hol. Vocea lui era nervoasă. Stai,de ce era el cel nervos? A da,eu tot nu il las in pace si e enervant,stiu. Il compatimesc pe săracul băiat.Perspectiva lui Luke
De ce ar crede ca suntem încă împreună eu si Tesa? Nu a fost destul de clar si vizibil când i-am zis Tesei ca ne despărțim ? Stai...ieri Tesa m-a sărutat când ea s-a decis sa il lase pe maimuțoiul de Deven şi să vina spre mine. Jur că îi smulg extensiile roşcatei. Stia foarte bine de pariul dintre mine si Josh şi nu am de gand să îl pierd din cauza ei. Mă duc în clasa unde stiu ca e deja Tesa şi observ ca profesorul încă nu a ajuns aşa că o rog sa vina pe hol sa vorbim.
-Ce a fost în capul tău ieri? Stii foarte bine de pariul dintre mine si Josh şi mai am doar trei săptămâni la dispoziție sa o fac sa ma placă şi dacă mă mai incurci şi tu nu o sa reusesc. Tesa nu zicea nimic,doar se uita in spatele meu şi avea un zâmbet superior pe buze. M-am întors şi am vazut ceea ce mă temeam cel mai tare ca o sa vad. Alison era acolo şi auzise totul. A trecut pe langa noi si a intrat în clasa. Nu părea să schițeze nicio emoție.
-Stiai ca e acolo.
-Normal ca stiam dar acum măcar stie de ce iubitul meu se uita la ea,nu era prea crud sa o lasi sa creadă ca tu chiar o placi?
-Stii ce mai e crud? Ca tu chiar crezi ca sunt iubitul tau pentru ca te plac. Stii ce mai e crud? Ne despărțim de tot,voiam sa o facem de mult doar ca nu am gasit pe altcineva cu care se te înlocuiesc. Pa 'iubire'. Am zis şi am plecat nervos in clasa. Tot timpul ea folosea alintul ăsta siropos cu mine pe care il urăsc deci ar fi fost crud sa nu il folosesc si eu o data cu ea,nu? Oricum nu e cine stie ce pierdere. Alison statea in ultima banca singura şi desena ceva. Era trista? Nu îmi dau seama. Când s-a terminat ora m-am dus la ea ca sa incerc sa repar lucrurile.
-Hei...drăguț desen.
Drăguț era putin spus,drăguț era o jignire pentru ce făcuse ea...chiar are talent la desen,nu gluma.Perspectiva lui Ally
Wow deci de aia s-a purtat asa. Se pare ca eram doar un pariu pentru el,unul pe care o sa il piardă. Oare pot sa il urasc mai mult de atât? Nu are cum clar. Dar...de ce ma simt...trista? Asta nu e de bine. M-am asezat in ultima banca şi am început sa mâzgâlesc ceva toata ora. Nu a iesit spectaculos dar totusi sunt mândră de rezultat. Mai aveam ceva de retuşat dar fix atunci s-a sunat de pauza. Am mai rămas un minut să termin când cineva si-a facut apariția. Am ridicat privirea sperând sa fie Jeni.
-Hei...drăguț desen. Se aude vocea lui Luke. Discutia asta o sa fie interesanta.
-Hei. Am sa iti dau o veste proasta...nu o sa iti joc jocul. Din nefericire pentru tine o sa pierzi pariul,trist stiu. Zic,îmi strang lucrurile şi dau sa plec fara sa il privesc dar...........Capitolul 6 .
Sper ca va place 😊❤
Byee❤❤
CITEȘTI
Love Or Hate
Dla nastolatkówEa - o fata cu o familie înjumătățită după divorțul părinților ei dar care totuși e puternica și trece peste . El- un băiat periculos cu părinți nepăsători, prea ocupați ca sa le pese și de el sau în ce belele intră. Oare o să-i cadă ea în plasa ca...