-Hei. Am sa iti dau o veste proasta...nu o sa iti joc jocul. Din nefericire pentru tine o sa pierzi pariul,trist stiu. Zic,îmi strang lucrurile şi dau sa plec fara sa il privesc dar ma prinde de încheietura şi mă trage la 2 centimetri de el,in asa fel cat sa ii simt respirația mentolata în față. Asta nu s-a mai intamplat o dată? Sper ca nu face un obicei din chestia asta pentru ca e super enervantă. Nu am scos nici unul vreun cuvânt,am ramas blocată pe moment şi când a fost pe punctul de a mă săruta am fost salvată de clopoțel, a apărut salvarea mea,Jeni.
-Ăăm sper ca nu vă întrerup. Spune face o pauză si se uita la mine complet dezorientată.
-Ai facut-o deja. Murmură Luke si iese fulgerător pe uşă. Si o închide dupa el. Jeni mai asteapta câteva secunde sa se asigure ca a plecat si dupa a început cu întrebările.
-Ce naiba? Erați pe punctul de a vă săruta şi tu nu ai protestat cu nimic. Îl placi? Ally ai grija,el nu e un băiat normal şi nu vreau să aud ca sunteți împreună,ne-am înțeles?
-Ce e cu tine ? Te-ai lovit la cap? Ti-am zis ca nu il plac. Atunci...pur si simplu m-am blocat. Nu am putut reacționa,ok?
Isi da ochi peste cap si plecam din clasa. Nu pot sa cred ca ea chiar a crezut ca eu...îl plac. Totusi ii dau dreptate,am fost o tâmpita că am stat acolo si nu am reactionat.Dupa scoala am mers direct acasa chiar daca Jeni m-a invitat la ea. Nu aveam nici un chef sa merg altundeva decat acasa. Am stat pe canapea si m-am uitat la televizor pana a venit tata. M-am tot gandit la discutia lui Luke cu față de clovn...față de clovn fiind "prietena" mea Teresa,am găsit alintul ăsta când mă gandeam că la cum se îmbracă şi la cum îşi maschează fața mai ceva ca de Halloween şi atunci mi-am dat seama că probabil mulți clovni au motive să fie invidiosi şi geloși pe ea. Asa revenind la ce ma gândeam înainte...de ce ar pune un pariu cu cineva când mă cunoste de doar trei zile ? Si mai exact la ce se referea prin pariu? Ca o sa mă sarute? Sau...altceva? Am în minte prea multe întrebari dar ceva deja mi-e extrem de clar, orice ar fi nu o sa castige,il urăsc inca din prima secunda de când l-am întâlnit...Nu am nici un motiv sa mă îndrăgostesc de el mai ales dupa ziua asta. Sau am...? Nu,asta e ceva imposibil chiar daca s-a comportat destul de frumos cu mine la cina acum ştiu de ce a facut-o. Trebuia să îmi dau seama că are un motiv pentru care nu mă lăsa în pace,unul extrem de deploriabil.
Eram prinsă în gândurile mele când cineva a bătut la uşa camerei mele.
-Ally am pregătit cina..daca ți-e foame te aştept. Nu am mai stat pe gânduri şi l-am urmat pentru că în mod surprinzator chiar simțeam nevoia să mănânc ceva. Tata pregătise deja masa şi nu trebuia decât să mă aşez şi să mă pun pe infulecat dar când am vrut să iau prima înghițitură ceva m-a făcut să tresar şi să scap furculița din mâna. Era nenorocita de sonerie care trezește până şi morți la cât de tare e. Am vrut să mă ridic să văd cine nu avea altceva mai bun de facut decât să ne viziteze pe noi dar tata mi-a zis că se duce el. Am vrut să mă întorc la ce făceam acum înainte ca soneria să mă facă să tresar doar că am fost strigată de tata. M-am ridicat şi am mers pe hol când am vazut pe cineva pe care speram să nu îl mai văd de curând.
-Ce cauți aici Luke? Tata mi-a dat o încruntătură pentru că probabil se aştepta să fiu mai drăguță cu 'musafirul'.
-Am venit să îți dau notițele pe care mi le-ai cerut azi pentru testul la română pentru că ai zis că nu ai scris nimic toată ora.
Test? Ce test? M-am încruntat dar mi-am adus aminte că ora în care am desenat profesoara zicea ceva de un test...câcat.
-Ally tu de ce nu ai scris? Ti-a fost rău în ora aceea? Întrebă tata usor îngrijorat.
-Nu...doar că aveam inspirație şi a trebuit să desenez ca să nu îmi pierd ideea. Am zis eu sperând să nu urmeze o morală de față cu Luke deşi nu cred ca aveam norocul ăsta.
-Alison înțeleg că perioada asta e grea pentru tine dar nu vreau să aud că iei note mici din cauza asta. Mergi la scoala să înveți,nu se te joci şi dacă asta o să se mai întâmple nu o să mai fiu deloc indulgent. A zis vizibil supărat desi a încercat să se abțină cât mai mult din cauza prezenței lui Luke,care zambea pe sub mustăți acum,nenorocitul.-Acum du-te şi scrie-ți notițele de la Luke,nu îl mai fă să aștepte pentru că şi aşa e târziu şi trebuie să ajungă şi el acasa.
-Nu e nici o problemă domnule Willson, nu mă grăbesc,părinții mei sunt plecați din țară de dimineață cu munca. Se auzi glasul încrezător al lui Luke...voiam atât de tare să îl sugrum în momentul ăsta încât privirea mea deja făcea asta. Pe lângă faptul că mi-a facut probleme venind aici neinvitat şi mințind pentru că eu nu i-aş cere în veci notițele,mai bine iau 4 la test decât să îi cer lui ajutorul, se mai şi dădea un înger în ochii tatei ceea ce nu îmi convine absolut deloc.
-Deci dacă părinții tăi sunt plecați să înțeleg că nu te-ar deranja să rămâi la cina şi apoi să mai stai să o ajuți pe Alison să învețe. Mi s-a deschis gura de uimire şi nu am ezitat să protestez pentru că asta nu se putea întâmpla.
-Tată! Cred ca are lucruri mai importante de făcut acum decât să îți piardă vremea cu mine,mai bine îmi dă notițele şi după pleacă.
-Defapt chiar nu am,mă plictisesc oricum în casa aia mare fiind singur şi chiar mi-ar face plăcere să îmi ajut colega să învețe plus că aşa învăț şi eu mai bine. Să nu mai zic că m-aş simți onorat să iau cina cu dumneavoastra,domnule Willson.Tata se uita la el şi zambea cu o privire gen 'Ia exemplu de aici'. Mi-am dat ochii peste cap şi i-am adresat câteva înjurături în gând blondului. Tata îl invită în bucătărie şi îi făcu loc lângă mine la masă. Pe lângă faptul ca trebuie să îl suport acum mai e si aproape de mine ceea ce îmi taie brusc pofta de mâncare, dar ceva îmi spune că dacă m-aş ridica şi m-aş duce în cameră tata mi-ar mări pedeapsa care urmează să mi-o dea dupa ce pleacă domnul Luke-strică-ziua-tuturor-Hemmings care am obținut-o din cauza că are el gura mare. După ce am mâncat forțat şi am încercat să mă abțin din comentat la discuția lor despre nu ştiu ce meci de fotball din seara asta pe care tata l-a invitat să îl vizioneze cu el şi normal că Luke nu a refuzat, ne-a trimis în cameră să învățăm şi s-a oferit să îl dupa pe Luke cu maşina acasă după ce se termina meciul. Când am intrat în camera la mine şi am închis uşa să fiu sigură ce tata nu aude ieșirea ce urma să o am. El s-a așezat la mine pe pat.
-Ce unicornii mei roz cauți aici?!? Nu îți suport prezența aici. Nu te suport pe tine. Ce ți-e aşa greu să înțelegi ?
-Ai unicorni? Întrebarea asta m-a facut să scot fum pe nas de la nervi.
-Da, am. Te oftici? Acum raspunde-mi şi zi-mi odată ce cauți aici. Am zis încercând să mă calmez şi să nu țip prea tare,nu stiu de ce dar totusi nu vreau să audă şi tata asta.
-Am venit să te ajut la învățat,cum am zis,mâine avem test dacă ai uitat. A zis şi mi-a facut cu ochiul după care s-a ridicat şi a venit spre mine.
-Nu am nevoie de ajutorul tău. Am zis şi m-am dat un pas în spate pentru că ajunsese în fața mea.
-Tatăl tău crede altceva. Spune şi face un pas spre mine mai mare decât am făcut eu când m-am dat înapoi. Era foarte aproape de mine şi asta nu imi plăcea dar nu aveam unde să mă mai dau, ajunsesem la doi centimetri de perete. Schimbul de priviri dintre noi era foarte ciudat,eu îl priveam într-un mod criminal şi el mă privea opus față de cum îl priveam eu. Am încercat să îl împing că să se dea mai departe de mine pentru ca devenise ciudat dar la ce forță de găină am eu nu am reusit nici să îl fac să se miste cat de putin,tot ce am reusit a fost să îl fac să se apropie şi mai tare. Îi simțeam respirația pe față şi s-a apropiat atât de tare încât aveam deja frunțile lipite şi eu nu stiam ce să fac să îl împing de pe mine când.................
CITEȘTI
Love Or Hate
Novela JuvenilEa - o fata cu o familie înjumătățită după divorțul părinților ei dar care totuși e puternica și trece peste . El- un băiat periculos cu părinți nepăsători, prea ocupați ca sa le pese și de el sau în ce belele intră. Oare o să-i cadă ea în plasa ca...