Çocukken başlayan dostluklar ve bu dostluğun beraberinde getirdiği acılar...
Şimdi size üç kişiden bahsedeceğim bu kişiler zoraki bir aşkın altında ezilmiş ve hayatlarında hep zorluklarla karşılaşmış insanlar...
Ayaz yılmaz,Çetin soykanın çocukluk arkadaşı ve tek dostu...Güzel yılmaza deliler gibi aşık olan ama güzelin hiçbir zaman onu sevmediği biri...
Güzel yılmaz, Çok küçük yaşta ayaz yılmaz ile zorla evlendirilen ve aşkı hiç tatmamış bir kadın...
Yiğit Yılmaz,Ayaz yılmaz ve güzel yılmazın sarhoş olduğu bir gecede beklenmeyen bir anda ortaya çıkan bebek...Sinem Yürekyakan,Güzelin en değerlisi bir tanesi annesi Sinem Yürekyakan
çok şeker ve aynı zamanda tersi çok kötü bir kadın...
Mehmet Yürekyakan,Güzel için sadece bir baba değil aynı zamanda bir dost ve bir arkadaş güzelin en zor anlarında başını yasladığı bir dayanak...
Şimdi bahsedeceğim kişi ise güzel ve yiğitin hayatındaki en büyük zorluklardan biri...Çetin soykan, o soykan holdingin veliahtı aynı zamanda adı gibi çetin bir çocuk mayfası...Aynı zamanda Ayaz yılmazın ve eşinin hayatını mahveden biri...
Güzel, çok küçük yaşta çok büyük şeyler yaşamış, daha hayatının baharındayken hayattan bezmiş,zoraki bir aşkın getirdiği zorluklara göğüs vermeye çalışmış biri...
Bazen kendi canına kıymayı bile düşünebilir insan siz hiç böyle bir şeye kalkıştınız mı? Bunu güzele sorsak bize: "Ben defalarca kendi canıma kıymayı düşündüm hayat bazıları için 1-0 geride başlar ya benimki 2-0 geride başladı.Siz belki şuan bana deli diyebilirsiniz nasıl bir insan kendini öldürmeye çalışabilir diye düşünebilirsiniz ama benim yaşadıklarımın çok azını bile yaşasaydınız beni anlayabilirdiniz ama umarım benim yaşadıklarımı yaşamazsınız" derdi.
Biz bazen en ufacık şeylere bile kafamızı takabiliyoruz bunun için isyan edebiliyoruz ama bu kitabı okuduğunuzda bu hayatta ne hayatlar var ne zorluklar çeken insanlar var böyle ufacık şeyleri kafaya takmaya hiç değmezmiş diyeceksiniz.O yüzden benim size tavsiyem ufacık şeyleri kafaya takmayalım tam tersine bulunduğumuz durum ne kadar kötü olursa olsun bu hayatta bundan daha kötülerini yaşayan insanlar var deyip allaha şükredelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ AŞK
ChickLitGenç bir kızın küçük yaşta yaşadığı zorluklar ve bu zorlukların getirdiği aşk...