Yıl 2013
Hayatımda en nefret ettiğim şey uykudan uyandırılmaktı.Dışarıdan gelen sesle uyandım.Hemen pencereyi açıp dışarıya baktım.Meğer sesi aynı mahallede oturduğumuz Ayaz çıkartıyormuş.Pencereyi hızlıca kapatıp yatağıma geri döndüm çünkü son zamanlarda bu ukala çocuk bana kafayı takmıştı.Geri uyuyamayacağımı bildiğim için hazırlanmaya başladım.Kapının önünde ayazla karşılaştım.Onun
yüzüne bakmadan yoluma devam ettim ama o her zamanki ukalalığıyla yanımda yürümeye başladı.Onun yanımda yürümesini ne kadar istemesemde onun yanında yürümesine izin vermeye mecburdum çünkü o babamın patronunun oğluydu bu yüzden onunla iyi geçinmek zorundaydım.Hızlı adımlarla okula yürümeye devam ettim.Okula vardığımda tek dostum olan Hande'nin yanına gittim.Hande, yanımda Ayazı gördüğünde yüzü asılmıştı çünkü iki yıldır Ayaza plotonik aşıktı. Ayaz yüzünden tek dostum olan Handeyi kaybetmek istemiyordum çünkü Hande Ayaz için ölmeye bile razıydı.Zil çalınca Handeden ayrılıp sınıfa gitmek zorunda kaldım.Dersim boştu bu yüzden müdür yardımcısı bizi kontrol etsin diye 12. Sınıflardan bir öğrenciyi Başımıza koyacağını söyledi.Kafamı kaldırdığımda Ayaz bana bakarak sırıtıyordu.Ayaz bizim okuldan değildi o okulu çoktan bitirmişti benimle konuşmak için öğretmene rüşvet vermişti sanırım.Bana doğru yaklaştı ve yanıma oturdu.Ordan kalkıp gitmek istedim.Ama buna izin vermedi.Beni babamı işten çıkarmakla tehtid ediyordu.Bende sırf babam için bir ders boyunca Ayaza katlanmak zorunda kaldım.Zil çalınca okuldan kaçıp evime gittim.Annem niye bu kadar erken geldiğimi sordu. Cevap veremedim hızlı adımlarla odama doğru ilerledim.Düşünmeye başladım.Ne yapacağımı şaşırmıştım.Aklımdaki şeyin olmasından çok korkuyordum. Yastığa kafamı koyar koymaz uyuyakaldım.Sabah kalktığımda salondan sesler geliyordu.Salona doğru ilerledim.Babam ve Ayazın Babası birşeyler konuşuyorlardı.Hemen bir yere saklanıp onları dinlemeye başladım.Duyduklarımla şok olmuştum.İşte o an intihar etmeyi düşündüm.Çünkü Ayazın Babası Ayazla benim evlenmem için babamı ve annemi tehdit ediyordu.Eğer ben Ayazla evlenmessem Babam işinden olacaktı.Ama ben daha çok küçüktüm.Evlenmek kelimesi bana çok saçma geliyordu.Babamda annemde istemiyordu benim evlenmemi bu yüzden babam Ayazın babasını benim evlenecek kızım yok diye bağırarak evden kovdu o an içime bir rahatlama geldi.Ama Ben Ayazın babasının ne kadar inatçı biri olduğunu bildiğim için bu işten vazgeçmeyeceğini benle Ayazı zorla evlendirecegini biliyordum.Hemen bir şeyler yapmalıydım.Akşam olunca babamı ve annemi karşıma alıp konuşmaya başladım.Babamda annemde benimle aynı fikirdeydi benim bu küçük yaşta evlenmemi istemiyorlardı.Ama babam işinden olmak da istemiyordu çünkü eğer işinden olursa beni nasıl okutacaktı ve hadi çıktı diyelim nasıl başka bir iş bulacaktı.Babam ve annemle bunları uzun uzun konuştuk.Saatler gece 12' yi gösteriyordu. Benimde annemle babamın da bu konuyu konuşmaktan gözümüze uyku girmemişti ama uyumaya mecburduk çünkü yarın ben okula Babamda işe gidecekti annemde erkenden kalkıp bize kahvaltı hazıralayacaktı ve annem babamın eve getirdiği para yetmediği için iş aramaya başlayacaktı.Benim yüzümden ailem çok üzülüyordu.Bu yüzden kendime çok kızıyordum.Bu küçük yaşta hem okuyup hem de boyundan büyük işlerle uğraşmak zorunda kalıyordum.Gece geç saatlere kadar ailemle salonda oturduk.Sabah kalktığımızda üçümüzde koltukta uyuyakalmıştık.Annem kahvaltı hazırlamak için hemen mutfaga gitti Ben okula geç kalmıştım bu yüzden hemen hazırlanıp yola çıktım.Tam Kahvaltı yapamamıştım diye kendi kendime konuşurken birden Ayaz yanıma geldi beni hiç rahat bırakmıyordu elinde bir simit vardı sanki konuştuklarımı duymuş gibi bana simidi uzattı ben almayı çok isterken bir taraftan da almak istemiyordum simidi almadan hızlı adımlarla okula doğru ilerledim.Dersler o kadar sıkıcıydı ki kaçıp gitmek istedim ama yapamazdım çünkü bugünde okuldan kaçarsam annem şüphelenebilir ve beni okuldan bile alabilirdi.Bunun için derslere katlandım ve zil çalınca hemen okuldan çıktım ve eve vardım.Ama varmaz olaydım duyduklarımla ve gördüklerimle şok oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ AŞK
ChickLitGenç bir kızın küçük yaşta yaşadığı zorluklar ve bu zorlukların getirdiği aşk...