Miela, šilta ir gana konkreti mergina, kuri mėgsta skaityti būtent fantasy kategorijos knygas. Nors šiuo metu rašo tik vieną istoriją, tačiau tikisi, jog kažkas įkels ir seniai kompiuteryje nugulusias istorijas. ^^ Pristatau jums Urte.A!
Pirmasis mano klausimas tau. Iš kur sužinojai apie Wattpad?
Buvau mėgėja skaityti istorijas Facebook paskyroje. Jų būdavo labai daug.Merginos rašydavo :
-Keliu savo istorijas į Wattpad.
Taip ir sužinojau apie šią nuostabią programą.Na va, visgi Facebook gali būti visai naudingas. Ir ką gi veiki Wattpade?
Rašau istorijas/knygas ir skaitinėju kitų atliekamus darbus :)
Minėjai, kad rašai istorijas, kiek jų rašai ir apie ką jos? ^^
Rašau daug istorijų , bet ne visas keliu. Šiuo metu keliu tik vieną istoriją "Just bad..." , apie bad girl gyvenimą bei motociklus. Na , o kitos mano istorijos vis dar tebėra mano kompiuteryje, kuriamos ir laukiančios savo eilės atsirasti Wattpade. Dabar kuriu tik "fantasy" žanro knygas.
Tikiuosi, jog kažkada ir tos tavo pirmosios istorijos esančios kompiuteryje greitai išvys dienos šviesą. Kaip ir minėjai, esi "fantasy" žanro rašytoja, ar tau pačiai patinka skaityti kitų Wattpad fantasy kategorijų knygas?
Taip jei atrandu tikrai gerą knygą - su mielu noru ją perskaitau, bet kiek pastebėjau, Wattpade mažokai jų kuriama, bent jau lietuviškų tai tikrai, todėl laukiu naujų arba dirbu su savosiomis. ^^
Pilnai sutinku! Nors atrodo, kad visgi tai turėtų būti vienas iš populiariausių žanrų, bet bent jau tarp lietuvių kūrybos karaliauja fanfiction žanro knygos. Ar skaitai ir knygų popierinį variantą? T.Y. pasiimi knygas iš bibliotekos, ar tiesiog perki knygynuose. Pavardink kelias mėgstamiausias.
Taip, skaitau :D Tai: ,,Nakties šešėliai" visos trys dalys , ,,Amžinai" - visos dalys ir dar daug , bet dabar pavadinimai jau pamiršti.
Pati esu skaičiusi šias knygas ir galiu pasakyti, kad knygos nuostabios! Ypač visa "Amžinai" serija. Galiu pasakyti, kad knyga tikrai turi gilią prasmę. Ir tikrai nėra stereotipinė knyga. Siūlau paskaityti visoms! Grįžtant prie tavo knygos, kokios emocijos kyla ją rašant?
Adrenalinas galbūt . Sunku rašyti, nes norisi įtikti skaitytojams ir šiuo atveju ne visi supras tuos jausmus , todėl juos reikia išreikšti labai aiškiai , o tai nėra lengva.
Būtent knygose ir yra sunkiausia perteikti visus jausmus ir emocijas taip, kad visi skaitantys tai suprastų. Kokia tavo nuomone svarbiausia ir reikalingiausia savybė rašytojai?
Beribė fantazija, laki vaizduotė. Be šitų dviejų savybių, knygų tikriausiai nei nebūtų. Kiekvieną detalę turi pamatyti pats, taip kiti supras apie ką tu rašai.
Tai turbūt yra didžiausia rašytojos vertybė - fantazija. Kaip ir pati sakei, be jos tiesiog neįmanoma kurti knygų. Grįžtant prie tavo knygos, iš kur sėmeisi idėjų?
Kaip ir minėjau, skaitau daug knygų, tad idėjų semiuosi būtent iš ten.
Tai turbūt galima įvardinti kaip didžiausią visų rašytojų įkvėpimo šaltinį. Gal galėtum papasakoti apie savo hobius? Be skaitymo žinoma.
Mėgstu melstis (juokiasi). O jei rimtai, tai labai mėgstu šokti, sportuoti, žiūrėti serialus, būti su draugais. Manau, kad ne aš viena turiu tokius pomėgius :D
Esi labai aktyvi mergina, na ir daugiau aš tavęs nekankinsiu ir užduosiu paskutinį klausimą: Ko palinkėtum visoms skaitytojoms?
Nenustoti skaityti, nes skaitymas ne tik lavina vaizduotę, bet ir labai padeda moksluose. Ypač lietuvių kalbos pamokose, kai reikia rašyti rašinius. Na ir dar vienas palinkėjimas - eikit paskaityti mano istoriją (šypsosi).
Tai tiek šį kartą, kai tik turėsiu laiko - įkelsiu ir kitus interviu! ^^
YOU ARE READING
Interview (wattpad writers)
Non-FictionTai nėra istorija :) Rinksiu įvairių wattpad lietuviškų knygų rašytojų interviu :) Tikiuosi patiks!