Šilta, didelė serialų mėgėja, sarkastiška ir tiesiog žmogus su kuriuo smagu pasikalbėti. Tad pristatau jums dar vieną interviu šįkart su Vie_deja-vu!
*****
Na tai ką, pradedame interviu! Jau tradiciškai mano užduodamas klausimas merginoms - ką tau reiškia Wattpad?
Iš tikro, pradžioj Wattpad man buvo paprasta programėlė, kuri užėmė vietą telefone. Po kiek laiko nusprendžiau naudotis ja ir dabar man Wattpad reiškia daug. Čia suradau draugų, žmonių kuriems patinku bei šiokią tokią rašytojos gyslelę!
Esi rašytoja, tad kokias istorijas rašai? Papasakok apie jas. ^^
Oh...Na laukia ilgas darbas ;D tai gi...Rašau labai daug istorijų. Pagrinde pas mane rasite trumpo tipo istorijas. Manau, jog papasakosiu apie savo tris mėgstamiausias. Pirmiausia - The dark side. Tai pasakojimas apie piktosios dvasios ir paprastos merginos meile. Tiesa, pradžioje dvasia norėjo nužudyt merginą dėl legendos apie braškinių plaukų moterį, kuri nužudys vaikiną (dvasią). Antra istoriją kurią labai mėgstu - Kai ji tapo akla. Tai trumpa istorija apie tai, kaip mergina tapusi akla pasakoja ką girdi. Ir trečia - Can you give me an answer? Tai vėl gi trumpa istorija apie merginą, kuri turi bėdų dėl šeimos ir draugų, todėl nusprendė pasiklausti atsakymų dvasios. Deja, gale istorijos mergina sužino, jog dvasia nėra jau tokia ir gera. Ir ji miršta.
Oh, matau, kad dievini istorijas su dvasiomis arba kitaip paranormal žanro. Ką tau reiškia visos trys knygos?
Man jos reiškia labai daug! Man malonu jas rašyti. Visada dievinau fantastiką ir paranormalų pasaulį. Taip pat visad pagalvoju apie tuos, kurie šiandien negali matyt ar girdėt, vaikščiot ar tiesiog yra gyvenimas susiklostęs su baisiomis bėdomis, galbūt todėl ir gimė istorija "Kai ji tapo akla".
Esi žmogus, kuriam rūpi kiti žmonės. Iš tikro tai labai gera savybė. Nes turime ne vien matyti save, bet matyti ir kitus. Galbūt kartais tokiems žmonėms net galime padėti vien paguosdami juos. Jei jau apie tai prakalbom, galbūt savo giminėje turi tokių žmonių arba draugų, kurie turi kažkokią negalią? Iš kur kyla įkvėpimas?
Lyg ir neturiu. Bet mane įkvepia mano giminės istorija! ;3
Giminės istorija? Jei ne paslaptis,kokia tai istorija?
Na...Iš mamos pusės nelabai ir žinau - nesidomėjau. Bet tėtis ir visa jo giminė turi totoriško kraujo - tarp jų ir aš. Tiksliai nežinau nuo ko viskas prasidėjo, bet manau, jog mūsų pradžia prasidėjo prie jūros. Pabandžiau iš turkų kalbos (gimininga totorių kalbai) išversti savo pavardę, ir gavosi taip, jog pavardė reiškia 'Plūdė'. O ir beveik visi vyrai iš giminės susiejo savo gyvenimą su laivais ir jūra.
Labai įdomi istorija! Tad kaip tu stengiesi perteikti visą tai savo knygose?
Tiesiog viską palieku savo fantazijai, juk svarbiausia ją turėti kai rašai knygą!
Fantazija yra knygų pagrindas, be jos knygos (jau ne kartą sakiau) neparašysi. O kokios dar savybės be fantazijos, tavo nuomone reikalingos rašytojai?
Manau, jog gramatikos žinojimas. Tai tikrai svarbu rašytojui. Juk kas skaitys knygą, kai ji su daug klaidų?
Kai knygoje randi daug klaidų, nemalonu ją skaityti. Tad gramatika yra labai svarbi rašytojui. Grįžtant prie tavęs, kadangi esi tikrai įdomus žmogutis, papasakok kažką apie save ^^
Na...Kaip ir neturiu ką pasakoti ;D esu asmenybė, kuri yra labai pasinešusi ant serialų. Dievinu Melanie Martinez, Fall Out Boy ir Twenty One Pilots. Turiu labai daug mėgstamų aktorių kaip Holland Roden, Dylan O'Brien ir Ginnifer Goodwin. Esu žemo ūgio, bet tuo džiaugiuosi. Šiaip esu gan draugiška, tik kartais užknisu su savo sarkazmu ^^
Sarkazmas yra gerai :D Žinok džiaukis, kad gali juo moki naudotis, nes žodžiai dažnai yra pats geriausias ginklas.Na ir pabaigai, ko palinkėtum skaitytojoms?
Linkiu išlikti savimi. Tik tiek. Darykit kas jums patinka, ką jūs mėgstat ir kas jums įdomu. Neleiskit kitiems keisti jūsų nuomonės ir laikykitės savo. Nešokinėkit pagal kitų dūdelę (:
YOU ARE READING
Interview (wattpad writers)
Non-FictionTai nėra istorija :) Rinksiu įvairių wattpad lietuviškų knygų rašytojų interviu :) Tikiuosi patiks!