Gretavais

126 23 3
                                    

Mokanti rašyti iš ties ilgus, nuoširdžius ir išsamius atsakymus, originali ir be galo draugiška mergina. Pristatau jums Gretavais!

gretavais

*****

Nekantraudama pradedu interviu su tavimi ir noriu paklausti, kokia tavo nuomonė apie Wattpad?

Prisipažinsiu seniau nemėgau Wattpad. Maniau, kad Facebook yra šimtą kartų geriau, bet po beveik metų praleistų čia aš supratau, kad čia ta vieta kurioje aš verčiau būčiau praleidusi tuos penkerius metus rašydama istorijas. Nuo šiol Wattpad man tarsi antrieji namai. Užsuku čia kiekvieną dieną pabendrauti su savo mielais skaitytojais bei skaityti kitų nuostabius darbus!

Na, tai šiek tiek netikėta, bet manau ne tu viena tokia, kuri mieliau sėdėdavo Facebook nei čia. Tad kas tave privertė pakeisti nuomonę?

Manau pagrindinis dalykas kuris privertė mane pakeisti savo nuomonę apie Wattpad buvo čia esantys žmonės. Čia visi mane pasitiko kur kas geriau nei Facebooke. Net negaliu palyginti koks skaitytojų aktyvumas ten ir čia! Ši vieta išties nereali, čia visi tokie faini ir draugiški. Ir kur kas labiau palaikantys, nei Facebooke. ?? Taipogi Wattpade mano darbai sulaukė kur kas daugiau dėmesio nei Facebooke ir esu labai laiminga, kad vis dėlto nuspręndžiau duoti šansą šiai svetainei. Nes dabar negaliu įsivaizduoti dienos, neprisijungus prie Wattpad.

Facebooke žmonės dažniausiai nesupranta knygų rašymo. Jiems tai atrodo tik laiko švaistymas, tad ir rašančius nelabai palaiko. Smagu, kad visgi yra Wattpadas, kur gali kūryba lietis laisvai. Kalbant apie kūrybą, minėjai, kad rašai knygas. Kokias? Apie ką jos?

Šiuo metu baigiu rašyti Horror žanro knygą, pavadinimu " Hidden Secrets ". Ši knyga yra kažkas naujo, nes niekada nerašiau tokio žanro knygos. Drąsiai galiu pasakyti, kad ši knyga yra mano mėgstamiausias rašytas darbelis, nes ties šia knyga dirbau gan daug. Ji mano gyvenime atskleidė dar daugiau galimybių, ir atvėrė akis į mano pagrindines klaidas. Išties pamačiau kur reikia patobulėti, bet neslėpsiu- esu labai patenkinta šiuo darbeliu.

Hidden secrets- Tai knyga apie dvi seseris kurios po tragiško užpuolimo 1920- taisiais metais, išsiskyrė. Kai buvo nužudyti dvynių tėvai, mergaitėms buvo vos aštuoneri. Istorijos pagrindė veikėja yra viena iš seserų, Anna. Knygoje pasakojama apie Annos gyvenimą su jos nauja šeima ir jos matomas vizijas. Vizijas kurios jai bando jai kažką pasakyti. Todėl Anna pradeda ieškoti atsakymų. Kai staiga ji išsiaiškina, jog jos senai pamesta sesė Perla- gyva. Ir ji nesiliauja pamažu griauti Annos gyvenimo. Todėl knygoje bandomas paaiškinti neapykantos kupinas seserų ryšis. Su laiku išaiškėja merginų istorija. Ir jos nesiliauja viena kitos ieškojusios, bet kas nutinka, kai jos susitinka akis į akį?

Taipogi rašiau Fantasy žanro istoriją kuri buvo maišyta su Fanfiction. Bet teko ją nutraukti, nes nebuvau patenkinta darbu. Baigusi dabar rašomą knygą nekantrauju pasidalinti savo nauju darbu.

Kaip matau visgi linksti prie Fantasy ir Horror žanrų, bet ar pati skaitai būtent tokių žanrų knygas? Ir gal gali kažką išduoti apie savo naująjį darbą? 

Taip, teko skaityti keletą fantasy ir Horror knygų. Aš labiausiai mėgstu skaityti tik originalias ir tokias neįprastas istorijas. Daugeliui jos nepatinka, bet man tai kažkas tobulo! Man išties labiausiai patinka veiksmo istorijos, kuriose pilna netikėtumų ir žinoma pačio veiksmo. Bet skaitau daug įvairių knygų, ir tikrai dažnai atrandu daug gerų darbelių.

Na, o dėl mano naujojo darbelio per daug pasakyti išties negaliu, nes yra keletas darbų kuriuos norėčiau paviešinti todėl kol kas galutinai nenusprendžiau kurį darbelį pasirinksiu. Bet bet kokiu atveju knyga bus "mystery/thriller" žanro todėl nekantrauju tais darbeliais pasidalinti su savo mielais skaitytojais!

Manau "mystery/thriller" gerbėjai tikrai nekantraudami lauks knygos! Bet noriu tavęs paklausti, ką tau reiškia rašymas?

Rašyba- Tai mano stipriausia aistra. ( Neskaitant dailės meno). Rašydama knygas ar tiesiog užsirašydama savo mintis aš galiu atsipalaiduoti ir panirti į beribį minčių pasaulį. Rašant aš galiu parodyti kas aš esu iš tiesų ir apie ką aš dažniausiai galvoju. Retkarčiais žmonės manęs nesupranta- todėl aš jiems nusiunčiu savo užrašytas mintis kuriomis dažniausiai geriau susikalbu. Realybėje esu gan drovi todėl rašydama aš pasijaučiu stipresnė ir drąsesnė. Neįsivaizduoju savo gyvenimo be rašymo, išties pagalvojus jei niekada nebūčiau pradėjus rašyti ką aš dabar veikčiau? Vienu žodžiu rašyba, man yra svarbi dalis mano gyvenimo ir džiaugiuosi, jog prieš penkerius metus pradėjau rašyti, ir esu be galo laiminga, kad turėjau galimybę nueiti taip toli!

Manau, kad ir skaitytojai laimingi turėdami tokią nuostabią rašytoją! Kaip žinai, šiais laikais rašymas ir skaitymas nėra toks populiarus, tad kokia tavo nuomonė apie tai? 

Manau skaityti ir rašyti nėra taip blogai, kaip daugeliui atrodo. Man išties tai mėgstamiausias užsiėmimas. Išties labiau mėgstu rašyti negu skaityti, bet taipogi niekada neatsisakau paskaityti knygų. Mane tai ramina, o tuo labiau skaitydama knygas gaunu įkvėpimo savo darbams. Daugelis paprasčiausiai išauga iš to knygų amžiaus ir užsiima kuo nors kitu. Daugeliui pritrūksta laiko, arba tiesiog nebėra noro ir aš tai suprantu. Skaityti per prievartą- neverta. Nes ir man būna dienų, kai skaityti ar rašyti pabosta. Bet manau skaityti yra labai gerai, nes priklausomai nuo knygos tipo mes galime daug ko pasimokyti ir išmokti.

Per prievartą skaitymas nėra gerai, man taip pat būna dienų, kai tiesiog nėra nei noro, nei įkvėpimo rašyti. Nors labiau mėgsti rašyti, nei skaityti, bet kokios knygos ne tik Wattpade, bet ir popieriniu variantu tau labiausiai patiko?

Esu skaičiusi be galo daug įvairių knygų ir pačios mėgstamiausios išreikšti negalėčiau. Bet jei jau atvirai sakant kol kas iš mano skaitytų mane labiausiai sužavėjo: knyga " šoklys " ir dar viena knyga kurios pavadinimo niekaip negaliu prisiminti.

Kas tave patraukė būtent tose knygose?

Manau patys siužetai. Labai patiko visas veiksmas ir minčių perteikimas, bei žinoma beribė rašytojų fantazija.

Ko tavo nuomone reikia gerai rašytojai?

Aš manau labiausiai reikia turėti gerą vaizduotę. Nes visa tai prasideda būtent nuo įdėjų ir jų formulavimo į bendrą kontekstą. Taipogi reikia mokėti rišliai išdėstyti mintis, bet galbūt ne visiems nuo pradžių lengva viską aprašyti taip, kaip norisi. Bet su laiku visi tobulėjame ir žengiame tolyn.

Na ir pabaigai, jau tradiciškai užduodamas klausimas visoms, ko palinkėtum rašytojoms ir skaitytoms Wattpade? 

Aš palinkėčiau nebijoti išbandyti ką nors naujo. Ar tai koks nors naujas knygos žanras ar rašymo stilius. Linkiu pasinerti giliau į savo vaizduotę ir dėti pastangas tobulėjimui į priekį! Nes sutikime, visuomet būna vietos pasitobulinti. To ir linkiu savo skaitytojoms, tobulėkite ir nebijokite naujovių tiek rašyboje ar gyvenime!














Interview (wattpad writers)Where stories live. Discover now