KornelijaA

93 16 1
                                    

Mergina, kuri rašymą atrado vos 11 metų, šilta, ir kaip supratau, iš jos kuriamų knygų, tikra serialo "Teen Wolf" gerbėja :D Pristatau jums KornelijaA!

KornelijaA

*****

Na, kaip ir tradiciškai klausiu visų, tad ir tavęs paklausiu apie Wattpad. Kuo tau patinka/nepatinka Wattpad?

Patinka, todėl nes čia labiau atsižvelgiama į tavo rašytas istorijas, skirtingai negu Facebook. Istorijų rašymą pradėjau senokai, tada dar nežinojau šitos programos ir teko ieškotis kur galėčiau jas kelti į Facebook. Kiek pamenu rašymą pradėjau nuo 11 metų, ir su kiekvienais metais tobulėjau. Man buvo labai svarbu, kad mano istorijas kažkas skaitytu ir komentuotu, tada sužinojau šitą programą ir man čia patiko. Tiesą sakant čia yra ir šiek tiek minusų, bet taip viskas puiku.

Pilnai su tavimi sutinku! Visgi Facebook yra komunikacijos, bendravimo erdvė ir istorijų ten dažnai kas neskaito. Nuostabu, kad atradai rašymą būdama 11 metų. Ir žinoma, kad atradai šią programą. Bet paminėjai minusus, kokie jie?

Minusai nėra labai dideli, per čia rašinėjausi su drauge ir kartais pradeda siusti senas žinutes ir panašiai, bet čia nesusiję su istorijomis.

Na taip, tą ir aš pastebėjau. Kalbant apie kūrybą, kokias istorijas kuri, apie ką jos?

Dažniausiai kuriu romancy žanro knygas, manau man tai sekasi labiausiai, taip pat kaip fantasy , bet fantasy žanro istorijas rašau tada kai užeina įkvėpimas.

Na taip, įkvėpimo visada reikia. Papasakok apie savo kuriamas istorijas. Apie ką jos?

,,They&Me" - tai istorija apie merginą vardu Lydia, kuriai patiko vaikinas vardu Stuart. Jis buvo mergišius, o kalbant apie išvaizdą jo veidas buvo tobulas, jis nešiojo akinius ir buvo šiek tiek moksliukas. Ji nekentė to, jog kiekvieną kartą jis vis susirasdavo naują merginą. Ir negana to, į klasę įžengė naujokas vardu Stiles. Jis buvo Stuarto dvynys, tik visiškai kitoks. Jis nenešiojo akinių ir taip buvo labai lengva juos atskirti, taip pat nebuvo mergišius. Priešingai nuo jo brolio jis vengė merginų dėmėsio ir buvo labiausiai užsidaręs iš visų. Tik Lydia prižadėjo sau, jog bet kokiu būdu privalo jį pažinti.

Colder than hell- istorija apie merginą vardu Victoria. Jai atrodė jog tėvai jos nemyli, nes visą dėmėsį skiria tik jos sesei Crystal. Mokykloje ji susipažino su naujoku vardu Evan. Ji akimirką pasijautė laiminga, bet viskas apsiverčia aukštyn kojom kai ji sužino jog yra aiškiaregė. Ji pradeda matyti tai ko nemato paprastas žmogus. Jos bijojo, ja netikėjo, ją mėgino nužudyti ir negana viso to, ji su šeima išsikraustė į kitą miestą. Čia viskas klostėsi gerai iki tol, kol jos šeima pradėjo naudotis jos dovana, kai jiems už tai buvo mokami pinigai.

Kaip matau viena knyga romance žanro, o kita paranormal, bet visgi kokio žanro knygas skaitai Wattpade ir ar skaitai ne vien lietuviškas, bet ir angliškas knygas?

Dažniausiai skaitau fantasy žanro, bet tik tas istorijas kurios yra ne nuobodžios (nes tokių dažnai pasitaiko) , taip pat kartais skaitau romance ir horror knygas. Skaitau vien lietuviškas, bet pasitaiko ir tokių kurios yra angliškos.

Esi fantasy gerbėja, bet kaip ir minėjai, dauguma knygų būna nuobodžios, tad tavo nuomone, ko reikia norint parašyti gerą fantasy knygą?

Visų pirmą, manau jog reikia gero siužeto ir veiksmo istorijoje. Tada būna nenuobodu ją skaityti.

Manau kiekvienoje istorijoje to reikia. Vėl grįžtant prie kūrybos, ką tau reiškia rašymas ir tavo knygos?

Rašymas yra man kaip laisvalaikio užsiėmimas, ir tai man daug ką reiškia. Vienu metu buvau nutraukusi rašymą, dėl minčių trūkumo ir maniau, jog prie jo nebegrįšiu, bet vis gi grįžau. Man labai svarbūs yra komentarai, ypač mėgstu kritiką, tada galiu tobulėti.

Smagu girdėti! O kaip vertini kitų rašytojų knygas ir pačia kūrybą?

Mano nuomone, man dar toli iki tobulos rašytojos. Gerbiu kitų rašytojų kūryba, ypač tų kurios yra profesionalės.

Kaip sakoma - tobulėjimui nėra ribų, tad kokie tavo lūkesčiai ateičiai?

Manau, sieksiu nenutraukti rašymo, ir galbūt tokiu būdu sulauksiu daugiau skaitytojų.

Na ir pabaigai, ką norėtum pasakyti savo knygų skaitytojams bei šio interviu skaitytojoms?

Norėčiau palinkėti nenutraukti rašymo, jei jau pradėjote. Su laiku kiekvienas tobulėja, ir to linkiu jums.

Interview (wattpad writers)Where stories live. Discover now