HellCatDamn

96 9 7
                                    

Iškart perspėju, kad tai bus vienas linksmiausių interviu! :D Šitas žmogutis labai šiltas, linksmas, turintis humoro jausmą ir tiesiog crazy :D Pristatau HellCatDamn! :D

HellCatDamn

*****

Nieko nelaukiant, pradedam interviu! Tad 1 klausimas - kam tau reikalingas Wattpad? Ką manai apie jį?

Wattpad'as man reikalingas tam, kad rašyčiau istorijas, išreikščiau savo mintis, o galbūt net ir tam, kad padėtų tapti rašytoja :D Ką aš manau apie šią programą? Na, man ji išties yra šauni, gana patogu rašyti dalis, parinkti ar šriftas yra pasviręs ar ne, ar jis yra paryškintas ar ne.

Tad kaip suprantu, rašai istorijas,gal gali papasakoti apie kiekvieną iš jų?

Oh, na gerai :DD

1. Flower Boy

Tai yra short story, pasakojanti apie vaikiną sergantį sunkia liga, (pati jos nenustačiau, nes manau skaitančiųjų vaizduotė pati gali sugalvoti kokia liga jis serga) ir apie merginą, kuri visiems kurie buvo ligoninėje nešė gėlių vainikus.

2. No Smoking

Antras mano darbas, kuriame pirmame sezone rašiau apie merginą kuri kiekvieną nemielą dieną eina į šalia mokyklos esantį parkelį parūkyti. Ten ji sutinka paslaptingą vaikiną, ir tiesiog jos gyvenimas palinksta kita kryptimi, negu ji manė. O antrame sezone rašau apie merginos seserį, kuri taipogi sutinką tą vaikiną.

3. maise peina

Tai tiesiog istorijos parodija, pasakojanti apie banalų gyvenimą, pjaustymąsi, smurtą mokykloje ir t.t :D

4. Darkness

Šią istoriją rašau trečiuoju asmeniu, ir stengiuosi ją padaryti kuo įdomesnę, paslaptingesnę.

Joje rašau apie merginą (Dakotą) kuri nėra nei populiarioji, nei nevykėlė. Dakota ir prieš tai matė keistus dalykus, vienoje ar kitoje aplinkoje matė nebūtus ir net neįtikinamus dalykus, bet viskas turi savo pasiaiškinimą, ir tai buvo Dilanas.

Vaje, kuri tikrai nemažai knygų, bet man linksmiausia pasirodė knyga 'maise peina' :D Kaip tau atėjo įdėja parašyti tokią knygą? :D

Na, visi kreditai iš tiesų yra atiduodami @wirallesindperfect. Kai perskaičiau jos knygą " Kaip parašyti blogą knygą". Ir dėl to man kilo tokia idėja. ^^

Įdomu ^^ matau mėgsti rašyti realistines knygas apie gyvenimą, bet kokias knygas mėgsti skaityti?

Na, kaip kada būna užneša ant fanstastinių/mistery/horror, o kai kada ir ant tokių realistinių. Bet jei labiau man pamįslijus tai mistery/thriller. Nes jos yra daug įdomesnės, o jei kai kurios net kelią šiurpą tai tampa mano mėgstamiausiomis!

Esi mergina, kuri mėgsta paslaptis ir siaubą,tad kokias knygas rekomenduotum perskaityti būtent mystery/thriller žanro auditorijai?

Ooo, čia tai klausimas. Ar knygas realybėje, ar wattpad'e?

Ir ten ir ten ^^

Realybėje, man labiausiai patikusios knygos : Lemiamas apsisorendimas (tai labiau kaip detektyvas, bet tuo pačiu ir su keliomis labai įdomiomis paslaptimis), Sidabrinis žirgas (šią knygą turiu jau labai senai, ir scenarijų visą žinau, taip kaip kokį trumpą eilėraštį^^) Raudonoji Karalienė (šiandien nusipirkau šią knygą ir jau labai įtraukia, bei užuodžiu baisumą) Penktoji Banga (tobula knygą♥♥) March Raabe - Pjūvis (visai nesenai baigta skaityti knygą, ir o dieve, ji tokia tobula!!! Nors ir ši labiau detektyvas :Dd) Plikledis (apie šią knygą nėra žodžiu *-*)

Wattpad'e - Black; Grey; White (visos šios knygos yra rinkinys ir jos tikrai įtraukiančioss *-*) Vaikai Renkasi Mirtį (visai nesenai pradėta rašyti, bet tikrai Oho! ) Monstrai, bundatys žiemą, ir dabar didysis rinkinys iš SleepingM0nster - Išlikti gyvai, Blogio miestas, Demono dukra, Kartą, seniai seniai, Blogio sala, Vilkų paslaptis - knygos vertos išleidimo!

Turi puikų skonį knygoms ^^ tad kas tave labiausiai jose patraukia? Kas priverčia skaityti? Ir kaip išsirenki knygas?

Hah, daugkas, veikėjų charakteriai, bruožai, baisybės, ir visokie kitokie smulkūs dalykėliai ^^Skaityti manęs niekas nepriverčia, nes pati jas skaitau, tada kai yra noras ar šiaip atsibosta kompiuteris, ir vėl norisi įsinerti į knygoje tvyrantį gyvenimą. Man knygas išsirinkti yra labai sunku, kai einu į knygyną, visą laiką pasiėmu per mažai pinigų, ir jei pamatau naują knygą, tai išvis galiu nuprotėti, o jei dar ta knyga įdomi - pasilieku knygynę ir skambinu kam nors, kad paskolintų pinigų :Dd

Oho! va čia tai skaitytoja :D Tai kiek esi daugiausiai nusipirkus knygų knygyne vienu metu? Ir kaip supratau labiau mėgsti knygynus, nei bibliotekas?

Hmm, realiai tai kiek atsimenu tai 4-3 gal net 5, kai turėjau 60€ ir ėjau į pegasą :Dd Taip, bibliotekose reikia gražinti knygą po kiek laiko, o aš esu užimtas žmogus, tai jo. :d

Manęs neaplenkei, cha :D Mano rekordas - 6 knygos pirktos knygyne vienu metu XD Kokie dar tavo hobiai yra be skaitymo/rašymo? ^^

FUTBOLAS YRA GYVENIMAS

O dieve :DDDDDDD Tu dievas! Kas tavo favoritai???

Barcaaa, Jei apie komandą kalbi, O šjp tj Messis ir Ronaldo

Saaame! :D Na, o kokie dar tavo hobiai? ^^ Be futbolo :D

Erzinti žmonesss. O šeip aš neįdomus žmogusss.

:DDD Puikus hobis.Na, papasakok kažką apie save ^^

Heh, labai mėgstu gulėti dieną lovoje, sėdėti prie kompiuterio, bet nieko neparašyti. Naktį eiti į lauką ir lakstyti su šuniu kaip iš durnyno pabėgusi, su draugėmis komentuoti bernų šiknas xddddd Na o jei realiai, aš esu labai tingus žmogus, žiauriai myliu šunis ir arklius. Mėgstu gerti įvairių vaisių sultis. Kartais kai netingiu einu bėgioti, ar šiaip su dviračiu kur nors nubėgu. Lankiau futbolą, bet dėl sveikatos problemų mečiau. Ir viskasss xd Ai dar mėgstu fotkinti random žmones, per naktį paržiūrėti kokius 2-3 siaubo filmus ir paskui iš baimės lįsti į 16-mečio dėdės lovą ir kartu gulėti kol užmigsiu, nes baisu vienai miegoti:DD

16 mečio dėdės lovą... :DDDDDDD Jauną dėdę turi :DD

Žiauriai :DD

Kaip tu gauni įkvėpimo savo knygoms? iš kur jo semiesi?

Atskleisiu paslaptį (man tai visada suveikia), naktį, atsidarau langą, per ausinukes pasileidžiu muziką, pasiimu sausų pusryčių dubenėlį ir pradedu rašyti. Taip man geriausia rašyti. :DD Ir pavalgai ir muzikos pasiklausai, ir gryno oro pakvėpuoji :DD O šiaip, jei rašau dieną, tai man labiausiai padeda muzika. :) Įsiklausau į melodiją ir pirštai savaimę pradeda tratinti klavišus.

Slay'ini interviu :DDDDDDDDDDD Na ir pabaigai, ko palinkėtum skaitytojoms?

Niekada nepasiduoti, siekti savo svajonių ir nenuleisti rankų. Gyvename tik kartą, ir tegul tą vienintėlį kartą paverčiame pasaka, :)


Interview (wattpad writers)Where stories live. Discover now