Xoguste

49 7 1
                                    

Puiki pašnekovė, konkreti ir tiesiog paprasta mergina. Tad pristatau jums Xogustę!

xoguste


*****

Pradedame interviu! Pirmiausia noriu užduoti klausimą - tavo nuomonė apie Wattpad.

Kadangi DIEVINU rašymą , man Wattpad yra kažkas WOW! Skaityt,rašyt istorijas-visa tai įeina į mane. Manau Wattpadas yra labai geras užsiėmimas ir kelias į ateitį.

Oho! Esi entuziastinga rašytoja :D Mini, kad Wattpadas tai kelias į ateitį, ką turi omenyje? ^^

Tai kad iš jo galima pasimokyti kurt , jei kas savo ateitį planuoja būt rašytoja ar kažkas panašašaus,wattpadas galėtu būt pirmas žingsnis.

Pilnai sutinku! Galiu pateikti net ir pavyzdį. Turbūt populiariausia rašytoja, būtent pastebėta Wattpade yra Anna Todd ir jos kūrinys 'After'. Ši knyga yra labai populiari jaunimo tarpe ir yra išleista net į lietuvių kalbą. Knygą galima rasti knygynuose. Tad sutinku, kad tai gali būti puiki pradžia. Esi rašytoja, tad kokias knygas rašai ir apie ką jos?

Jei kalbi apie Wattpad rašymą,esu parašiusi 2 istorijas/knygas. Viena iš jų trumpa , apie populiariausią vaikiną,ir patyčių auką merginą. Antra taipogi baigta yra apie meilę. Dabar rašau dvi, viena susijusi su snapchat(tik pradžioje) ir ji labiau veiksmo ir meilės ir skausmo tokia.... O paskutinioji net nežinau,apie dviejų seserų ir netikėtai gyvenimą pakeitusio vaikino istoriją.

Sužinojusi apie tavo rašomas knygas, drįstu teigti, kad esi romantikos gerbėja, ar ne? Bet ar skaitai tokio pat žanro knygas?

Myliu ROMANTIKĄ! Na, knygas dažniausiai skaitau kitokias.

O kokias knygas skaitai? Pavardink labiausiai patikusias.

Princesės dienoraštis patiko, Raudonkepuraitė turi verkti,Jei pasilikčiau ir dar kelios :p

Knygos vertos dėmesio! Iš kur semiesi įkvėpimo rašyti?

Iš kitų profesionalių istorijų.

Profesionalių, o gal gali pasakyti kokių būtent?

Skausmą reikia pajusti,Pasiruošus prisiminti?,paauglių meilė ir dar daug kitų,tiksliai nepamenu.

Gal gali trumpai papasakoti kažką apie save?

Na, mano gyvenimas neišskirtinis... Neturiu tokių WOW istorijų iš gyvenimo. Tai nežinau ką pasakot :D Tiesiog esu mergina, kuri mėgsta piešti ir būti lauke su draugais :D

Na, vistiek esi žmogus, tau tik atrodo, kad galbūt tavo gyvenimas niekuo neišskirtinis, tačiau mes visi turime kažką ypatingo ^^ grįžtant prie knygų, kaip vertini kitų rašytojų kūrybą?

Ooooj priklauso nuo rašytojų... Vienuose labai daug skyrybos ir rašybos klaidų,kituose per daug ištemptas veiksmas. Dar kituose tiesiog labai neįdomiai skaitosi,o kartais randu tokių kurios nerealios❤❤❤

Na ir pabaigai, ko palinkėtum skaitytojoms?

Palinkėčiau nekreipt dėmesio į tuos kurie stumia(nekalbu apie kritiką) Kritiką,linkiu priimt ir iš jos mokytis , su kiekviena diena tobulėt ir pasiekt kalno viršūnę. Atsimint,kad tobulumas slypi ne 'vote' skaičiuje. Darykit taip,kaip jums patinka ir bus nuoširdu. nuoširdu yra tikra,o tikra yra gražu ❤❤❤

Interview (wattpad writers)Where stories live. Discover now