Realistiška, originali, draugiška ir tikrai atvira mergina, kuri rašo neeilines istorijas. Tokia ir ji pati. Pristatau jums DarijaDarka!
*****
Taigi, Darija, iš kur sužinojai apie wattpadą? Ir kada sumanei čia prisiregistruoti?
Apie Wattpad iš tiesų net nežinau kaip sužinojau. Tiesiog tai buvo itin seniai. Dar pamenu, kai turėjau pirmą anketą, o ši sukurta 2014 rugsėjį? O prisiregistruoti mane privertė ta mintis, jog galėsiu išreikšti savo mintis kitiems ^^
Tai čia yra tavo antroji anketa. Tad reiškia, kad apie Wattpad žinai jau gan ilgą laiką. Kaip ir kiekviena interviu dalyvė ,rašai istorijas, tad apie ką jos?
Train - tai vienintelė kitokio tipo istorija mano anketoje. Ji apie meilę traukinyje, kurią sukūrė du nuostabūs žmonės su vienoda, bet išskirtine svajone, pasiekti stotelę, kurioje traukiniai važiuoja išleidę paskutinius žmones.
Here - apie merginą, kuri besąlygiškai mylėdama savo vaikiną, palieka žvaigždėtą dangų ir išeina jo ieškoti į namą, kuriame kupina jos ydų - narkotikų.
20 - Apie vaikiną, kuris pamilo keturiolikmetę, kai jam buvo 20. Istorijoje yra jo laiškai rašomi jai, ir visi sunkumai susiduriant su šia meile. 2 sezonas - Mother Kaylee Harris - apie berniuko Josh laiškus, kuris yra Louis sūnus. Visi laiškai skirti tai pačiai keturiolikmetei merginai, kuri dabar jau yra suaugusi moteris. Jis bando papasakoti jai apie savo sunkumus šeimoje, laimėjimus futbolo varžybose ir pirmąją meilę. Bet Josh labiausiai trokšta, jog Kaylee būtų jo motina.
Istorijos tikrai neeilinės, su giliomis mintimis, na ir turbūt tai yra tokios minyts, kurias ne visi išdrįstu išlieti kūryboje, tad turbūt esi neeilinė mergina, papasakok kažką apie save
Išties nesu jau tokia ypatinga. Aš gyvenu savo gyvenimą ir nebandau kopijuoti kokių nors Kardashian gyvenimo stiliaus. Bandau gyventi oroginaliai, kas manau visiems praverstų. Kiekvieną dieną ieškau vis naujos veiklos, kuri galbūt yra mano naujas hobis. Tad, esu mergina, kuri nestovi vietoje
Labai šaunu, kad nemėgsti kopijuoti kitų žmonių ir stengiesi gyventi originalų gyvenimą. Jeigu skaitymas yra tavo vienas iš hobių, tai kokios istorijos tave pritraukia? Kuo jos turi pasižymėti?
Mane dažniausiai traukia rimtesnės istorijos. Jos turi pasižymėti geru viršeliu, aprašymu, kuris pritrauktų mane. Viskas priklauso ir nuo pirmųjų dalių. Jei nusivažiuoja jau pirmos dalie pabaigoje, metu istoriją.
Kokios tavo nuomone turi būti tikrai geros knygos?
Jos turi būti parašytos taip, lyg būtų nešama į leidyklą. Itin nepatinka, kai dalies gale parašo kiek dalis turi surinkti vote ir t.t. tai mano nuomone, jau nebėra gera knyga. Knyga turi būti parašyta taip, jog būtų gyvenimiška. Išskyrus fantastines žinoma. Žodžiu, ne visiems pavyksta parašyti gerai.
Kad ir kaip bebūtų, rašymas yra sunkus dalykas. Daugeliui sunku perteikti jausmus ir emocijas į knygą, tad kaip ir sakai, nepavyksta parašyti gerai. Pavardink tau labiausiai patikusias knygas ir kuo kiekviena patraukė?
Niekad niekam nesakiau savo mėgstamiausių. Bet manau labiausią įspūdį man paliko Velvet, Infected ir Lost (: Jos visos buvo savotiškai kitokios, parašytos realistiškai.
Labai mėgsti skaityti ir rašyti realistiškas knygas, bet ką tau reiškia pačios knygos?
Praktiškai nieko. Jos man tik yra pramoga ar laiko prastūmimas. Kartais teko susimastyti apie jas, bet tikrai ne apie visas.
Ir pabaigai jau tradicija tapęs klausimas, ko palinkėtum visoms skaitytojoms?
Tiesiog siekti savo tikslo gyvenime. Nesvarbu ar tu rašytojas, ar tu paprastas žmogus. Ieškok savo tikslo, tik nenuleisk rankų!
YOU ARE READING
Interview (wattpad writers)
Non-FictionTai nėra istorija :) Rinksiu įvairių wattpad lietuviškų knygų rašytojų interviu :) Tikiuosi patiks!