Multi; Miray&Simay
Yalnızlık Senfonisi - Sezen Aksu*********
Saatlerdir dolabımın önünde ne giyeceğim diye düşünüyordum. Evet, bu gün cumartesiydi ve neler olacağını gerçekten merak ediyordum. Aslına bakarsanız bir kıyafet için bu kadar düşünmezdim ama güzel ve gündelik olmak istiyordum. Elime aldığım siyah dar pantolonun üstüne bir şeyler ararken kapı aniden açıldı.
"Yuh, hayvan!" diye bağırdım kapıya dönerek.
"Sen daha giyinmedin mi kız?" diye bana çemkiren kızılıma baygın gözlerle yanıt verdim.
"Kanki bokunu yiyeyim yardım et ya!" diye boynuna atladım. Önce güldü sonra da göz devirdi.
Cansel kesinlikle giyim konusunda benden daha iyiydi. Zaten genelde kıyafetlerimi o seçerdi ve onun zevkine güvenim tamdı. Üstündekilere baktığımda ağzım açık kaldı. Gri salaş kazağının altında yırtık pantalonu ve boyun askılı beyaz çantasıyla mükemmel görünüyordu.
"Çok güzel olmuşsun lan." dediğimde elinden tutup onu kendi etrafında bir tur döndürdüm."Oyalanma hadi geç kalıcaz." deyip pantolonumu elimden çekip beni dolabın önünden ittirdi ve saniyeler içinde elime giyeceklerimi verdi.
"Hadi çabuk giy." deyip kendini yatağıma attı ve telefonla ilgilenmeye başladı.
Kankimden utanmadığım için direkt çıkardım üstümü ve bana verdiklerini geçirdim üstüme. Beyaz yarım askılı badi altına siyah dar pantolonum ve mavi gömleğim.
Giydikten sonra saçlarımı ikiye ayırıp hafif bir makyaj yaptım. Hazır olduğuma kanaat getirip Cansel'in karşısına dikildim ve kendi etrafımda döndüm."Olmuş muyum?" dediğimde kıçıma cimcik attı. Ben de haliyle acıyla inledim.
"Kızım taş gibi hatunsun. Hala olmuş muyum diyorsun. Yalnız o gömleği giy diye vermedim bebeğim. Beline bağlayacaksın onu." dediğinde hemen dediğini yaptım. Ulan bu kız olmasa rüküşlük kraliçesi ilan edilirim herhalde.