Dikkat Kız Var!

79.6K 759 203
                                    

Meraba arkadaşalr yepyeni bir çalışmayla karşınızdayım. Umarım röportajlarım kadar ilginizi çeker. Burada yalnızca sizlere kitap tavsiyelerinde bulunacağım. Böyle güzel, şeker tatlı kitaplar. Tanınmamış, çok okunmuş ve daha bir sürü katagorideki kitapalr işte. Neyse size ilk tavsiyeyle başlıyorum. 

Dikkat Kız Var!

Irmak, Beste, Melis ve Buse çocukluktan beri  birlikte büyümüş 4 yakın arkadaştır. Ama Buse'nin sevgilisi Sercan'la kaçamak yaptıkları bir gün hepsinin kaderi değişir. Buse sevgilisi Sercan'ın yatılı olarak okuduğu özel erkek lisesinde öldürülür. Ama ne polis ne de başka hiç kimse bu işin peşine düşmez ve olay ört pas edilir. Bunun bir cinayet olduğundan emin olan diğer 3 arkadaş ile sevgilisinin katilini bulmak için onlardan yardım isteyen Sercan'a yardım etmeye karar verirler. Ayrıca arkadaşlarının ailelerine karşı bir borç bilmektedirler. Bunun için üçünün de erkek kılığına girip özel bir erkek lisesine girmeleri gerekse bile! Ama bu kadar erkeğin arasında erkek kılığına girmiş bir kız olmak hiçte kolay olmayacaktır hele işin içine aşk da girdiyse... 

Daha da öenmlisi bu acemş dedektiflerimiz katili bulabilecekler mi?

Yazarı: gpinar_

39 Part - 163 Pages

Durumu: Bitmiş.

Mükemmel bir hikaye. Kesinlikle okumalısınız. Merakın doruklarda yaşandığı, okurken çok şaşıracağınız bir hikaye. Eğlence, komodi. Okurken aynı anda gülüp, ağlayıp, sevinç çığlıkları atacağınız bir hikaye. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Wattpad / Kitap Tavsiyeleri [KAPANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin