Pogled mi je odlutao na krevet,bio je posut laticama ruza, a izmedu jastuka su stajale dvije ruze. Ovo je bilo nesto najslade sto je itko napravio za mene. Stajala sam tako na vratima kupaonice nekoliko minuta i zurila u tu ljepotu. Ali... Zasto je to napravio? Zar to inace ne rade muskarci svojim djevojkama, zapravo osobama koje vole... Nista mi nije bilo jasno.
Odjednom zacujem Mike-ov glas. "Nadam se da ti se svida. Zelio sam da budes iznenadena. Nisam pretjero?"
"Pa... Ova-aj..." Pocela sam mucati. "Ovo je zapravo prekrasno. Ali zasto si to napravio?
"Pa rekao sam ti, zelio sam te iznenaditi."
"Da, ali... Zasto si me zelio iznenaditi?" Upitala sam ga zbunjeno i dalje stojeci na vratima kupaonice.
"Vilo, hoces iskeno?" Nije cekao da mu odgovorim te je samo nastavio. "Zelio sam da se napokon malo nasmijes. Rijetko se smijes a imas tako prelijep osmijeh."
"Daj ne budali." Napokon sam dosla sebi, te se puknula smijati. "Nitko nikada nije nesto ovako napravi za mene. Stvarno, hvala ti." Rekla sam smjeskajuci se. Zatim sam se napokon maknula sa ulaza i sjela na krevet.
"Mislim da je vrijeme da krenem." Rekao je ustajuci se sa kreveta.
"Ne. Mislim..." Opet sam se uzmucala. "Ne moras ici. Ionako je sutra subota. Nemam skole i ne moram rano na spavanje."
"Jesi li sigurna?" Upitao me.
"Valjda jesam. Ostani." Zatim sam ga udarila jastukom.
"Znaci tako cemo?" Rekao je smijesuci se. "Zelis borbu? Pa dobit ces je!" Uzeo je ostala dva jastuka sa kreveta te me poceo lupati. Bjezala sam po sobi. Smijala se ko neka budala.
"Psssst. Tise,tise." Rekla sam nervozno Mike-u. Smirili smo se te sma cula kucanje na vrata moje sobe.
"Duso, nadam se da si dobro. Kakvo te ludilo sada uhvatilo?" Upitala me brizno majka.
"Sve je u redu majko, malo vjezbam koreografiju, rekao nam je profesor da moramo smisliti nesto za kraj skolesko godine. Jesam li pre glasna?" Lagala sam. Prvi puta lagala sam mami.
"Samo malo tise, okej? I zasto si se zakljucala?" Upitala me sada vec pomalo sumnjicao.
Pokazala sam prstom Mike-u da ode u kupaonice. Jos jednom me lupio, nasmijesio se i usao u kupaonicu. Otkljucala sam vrata.
"Oprosti, tusirala sam se a cula sam da imate goste dolje."
"Ajme Chiara, pa sta si napravila s tim jastucima, sto rade na podu? I te latice. Sto ce ti?" Upitala je sada vec jako ljutito.
"Nee, nemoj to dirati. Jastuke imam dolje u slucaju da padnem. A latice su dio koreografije."
"Oh, u redu. Ajde dosta za danas. Tata i ja gledamo seriju, ocekujemo malo mira."
"U redu." rekla sam dizuci jastuke sa poda.
"Laku noc." Rekla je mama poljubivsi me u celo.
"Laku noc."
Zatim je izasla. Ja sam za minutu otisla do vrata i vidjela je slisa dolje. Nije je bilo. Zatvorila sam vrata te ih ponovo zakljucala.
"Mikee. Zrak je cist." Kucnula sam na vrata kupaonice. "Vjerujem da ti ovo nije prvi put da se skrivas od tudih mama. Rekla sam i opet se puknula smijati.
"Mislim da cak i je" Rekao je, i bacio se na krevet.
Legla sam kraj njega. Vec dosta umorna od trckaranja po sobi.
"Hvala sto si mi uljepsao vecer. Ovo mi je zaista trebalo."
"Hvala tebi." Rekao je. Nisam znala zasto, ali nisam ga htjela sada muciti svojim pitanjima. Valjda ima vremena za to.
Sutili smo. Nije to bila ona neugodna tisina. Bila je to ona ugodna, jednostavno je prijala. Bila sam sretna sto je on bio uz mene. Odjednom cujem jace udistaje, okrenem se i vidim njega kako je zaspao. O Boze, zaspao je u mojoj kuci, u mojoj sobi i to na mom krevetu. Nemam snage probuditi ga. Tako lijepo spava. Nekako sam skinula koznu jaknu s njega, izula mu tenesice i pokrila ga dekicom. Legla sam na svoju stranu i za par minuta isto tako zaspala.
(...)
Bude me zrake jutranjeg sunca. Okrenem se prema mjestu gdje je Mike spavao i nema ga. Otisao je? Samo tako? Pogledam na sat i vidim da je vec podne. Nikada nisam tako dugo spavala. Ustanem iz kreveta i krecem prema kupaonicu, kada zacujem zvuk za poruku na mobitelu.
"Vilo, prekrasno si spavala. Nisam te zelio buditi. Ja sam otisao da tvoja majka ne bi primjetila da je netko spavao s tobom. Ha-ha. Volio bih ovo ponoviti." Mike.
Ajme kako je divan. Spustila sam mobitel na krevet i poskakujuci otisla u kupaonicu. Obavila higijenu, obukla nesto moderniju kombinacije, nego sta sam se inace oblacila.
Pogleala sam se u ogledao. Uopa. Nova ja. Uopce nije tako lose. Krenula otkljucati vrata, ali vec su bila otkljucana. Vjerovatno ih je Mike otkljucao da moji roditelji nesto ne bih posumnjali.
"Dobro jutro." Rekla sam nekako, zaovoljno.
"Jutro duso." Rekla je majka.
"Kako si spavala sunce?" Upitao me radoznalo tata.
"Super. Bas sam nekako dobre volje." Rekla sam sjedajuci za stol gdje me vec cekao dorucak.
"Nekako si nam danas..." Krenula je mama.
"Drugacija." Nastavio je tata.
Pogledali su se. Izgledali su tako zaljubljeno. Zaljubljeni i nakon 20 godina braka.
"Tako se i osjecam..." Sjetila sam se Mike, i prosle noci. "Drugacije."
(...)
Mike. P.O.V.
Prosla noc bila je nesto najposebnje sto mi se ikada dogodilo. Tako sam sretan jer se Chiara nasla u mom zivotu.Do sada sam se okretao po krevetu, nikako nisam mogao zaspati. Ali vrijeme je da napokon ustanem, ipak je vec podno proslo. Ustao sam, otisao u kupaonu, obavio higijenu i odlucio da bih se za pocetak mogao malo provozati motorom.
Nakon pola sata voznje, odlucio sam posjetiti tatinu kockarnicu. tek sto sam usao, ugledao sam poprilicno zgodnu plavusu za sankon. Nije lose.
"Hej. Mogu li znati tvoje ime?" Upitao sam je.
"Monica." Pogledala me. Imala je dosta lijepe oci. Mozda ona i nije tako losa za "djevojku koju otac trazi". Nisam smio tako postupati ali imam manje od dva tjedna da mu dovedem neku djevojku.
"Monica, mogu li te zamoliti da izades samnom u subotu? Prijalo bi mi tvoje drustvo."
"Naravno." Zatrazila je od konobara kemijsku te me zamolila da joj dam dlan. Napisala mi je na dlan svoju adresu. Poljubila me u obraz te izasla. Bingo! Sve me nekako krenulo! Nadam se da ce se tako i nastaviti.
Nadam se da vam se svids ovaj dio. Slatko jakoo. Pocetci su uvijek malo dosadni ali vjerujete svidjet ce vam se nastavak. Jos jednom hvala svima koji cizaju, puno mi to znaci.
Volim vas sve!❤
BẠN ĐANG ĐỌC
ZAUVIJEK
Lãng mạnMike je osoba koja se nikada nije zaljubljivala, no to se mijenja kada na jednom party-u upozna sasvim jednostavnu djevojku, Chiaru. Takoder se i njezin zivot mijenja, na neku stranu u dobru ruku a na neku da najrade kaze kako bi voljela da se nije...