3 μηνες πριν...
20 Αυγούστου
Μεριά Χάρη
Σηκωθηκα 8 το πρωι... δεν έκανε και πολύ ζέστη.. τελείωνε και το καλοκαίρι...
Πήγα προς το μπάνιο εκανα ενα ζεστό ντους ντυθηκα έβαλα μια μαύρη φόρμα και μια μπλε μπλούζα τα αθλητικά μου και ξεκίνησα για να βρω μια δουλειά... Χρηαζομουν χρήματα και ο μόνος τροπος ήτανε ή εργασία...
Στο δρόμο πήρα εναν παγωμένο καφέ και συνέχεισα την διαδρομήΕψαχνα για πολυ ωρα...
Ή ωρα πηγε 11:30 και το τηλέφωνο χτύπησε- Ναι?
- Χάρη? Γεια η Λένα είμαι...
(Είχα να την δω μια εβδομαδα περίπου όσο να ναι ξαφνιάστηκα)
- Αχα! Γεια τι γίνεται? που βρηκες το τηλέφωνο μου?
- Μια χαρά εε... στον κατάλογο.. βασικά έλεγα αν είχες λίγο χρονο να βρεθούμε
- Αα ναι ωραία... τι ωρα?
- Κατα τις 9:00 είναι οκ? Στην παραλιακή
- Αμέ! θα τα που με εκεί..
Είχα να την δω αρκετό καιρό και αυτό γιατί είχε ανέβει Θεσσαλονίκη και δεν μπορούσαμε να βρισκόμαστε. Δεν ήξερα οτι γυρησε.. Μου είχε λείψει δεν είχε περάσει μέρα που να μην κυριαρχούσε στο μυαλό μου...
Γυρισα σπίτι το μεσημέρι. Τζιφος και σήμερα.. δεν βρήκα τίποτα απο δουλειά..
Η ωρα ηταν 3:30
Έφτιαξα 2 τοστ να φάω και ξαπλωσα για αρκετή ωρα...
Ανυπομονουσα να την δω..--------------------------------------------
Που να ήξερε όμως ο Χάρης τι θα γινόταν στο μέλλον??
--------------------------------------------Μεριά Λένας
Η ωρα πήγε 4🕒
Μπήκα να κάνω ενα ντους και ξαπκωσα στον καναπέ...
Ήθελα να παρατησω την Αθήνα και να πάω στη Θεσσαλονίκη... Εκεί έμεινα μια εβδομάδα και τώρα μου λείπει κιόλας.Το πρωι που τηλεφωνισα στον Χάρη, χαρηκα που άκουσα ξανά την φωνή του! Ντραπηκα στην αρχή...
Η ώρα 6 ντυθηκα έβαλα μια ψηκοκαβαλη φούστα, (όχι στενή) 2 παλάμες πανω απο το γόνατο, και μια κοντή μπλούζα, τα all star μου τα άσπρα, πήρα την τσάντα μου, το πακέτο με τα τσιγάρα, κλειδιά, γυαλιά, και εφυγα.
YOU ARE READING
Ο Τελευταίος Χορός
Teen FictionΤι παράξενη κοπελα? Σκευτηκε με το που αντίκρισε τα ματια της. Μια γνωριμία, ένας έρωτας ένας μοιραίος χορός... Μια σπίθα αγάπης αναμεσα σε εναν νεο και μια παράξενη κοπελα.. Θα εξελιχθεί σε πυρκαγιά ή θα σβήσει για παντα;