flash back μερος 2

274 30 0
                                    

1 μήνα μετα...

Μεριά Χάρη

Με την Λένα κλείσαμε 1 μήνα σχέσης.. Δεν έχουμε προχωρήσει.. αγκαλιες φιλία φασωμα και έξοδοι...
Της υποσχέθηκα πως θα είμαι δίπλα της, θα κάνω υπομονή, δεν θα την πιεσω για τίποτα και θα της δώσω όλα όσα στερήθηκε!

Ενα βράδυ βγήκαμε εξω για βόλτα.. εκεί συνάντησα τυχαία μια πρωην μου την Χρύσα. Με την Χρύσα ειχαμε κατι πριν 2 χρόνια περιπου... περναγαμε ωραία αλλά τίποτα παραπανω. Όταν την είδα ενιωσα λίγο αμήχανα. Δεν έχασε ευκαιρία και ήρθε να με χαιρετησει. Η Λένα εκείνη τη στιγμη ερχόταν απο την τουαλέτα και την είδε που έφευγε απο δίπλα μου.

- Ποια ηταν αυτή? Με ρώτησε

- Αυτή είναι η Χρυσά μια πρωην μου..

- Αα μάλιστα.

Είπε και άλλαξε θέμα... η ωρα ήταν 1 τη νύχτα και ειχαμε πηει αρκετά.. η Λένα με έπιασε και χορεψαμε... έπειτα καθησαμε. Κατα τις 3 ενω ειχαμε διασκεδάσει και ειχαμε πηει πολύ πήραμε τον δρόμο του γυρισμού! Όταν φτάσαμε συνηδητοποιησα οτι είχα ξεχάσει το κινητό μου. Είπα στην Λένα να ανέβει σπίτι και έρχομαι σε λίγο... πήρα το αμάξι και πήγα ξανά στο μαγαζί.Βγηκα απο το αμάξι και πηγα να ανοιξω την πόρτα απο το μπαρ.
Για κακή μου τύχη ομως είχανε κλείσει.

Όταν μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο, στη θέση του συνοδηγού καθόταν η Χρύσα!

- Τι κανεις εδώ? Βγες εξω!

- Εχεις πηει εε? Ακόμα καλύτερα!

- Χρύσα τι θες?

Δεν μπορουσα να δω μπροστά μου το ποτό είχε κατάκλείσει το σωμα μου και η κούραση επίσης!
Η Χρύσα καθόταν και με κοιτούσε!

- Τι θες είπα!

- Εσένα! Είπε και με άρπαξε και αρχισε να με φιλάει με δυναμη.

Δεν αντιστάθηκα! Ήμουν και ζαλισμενος! Την φικουσα και εγώ οι γλώσσες μας ενώθηκαν ενω το χερι της άγγιξε πανω απο το παντελόνι το πέος μου...
Συνέχισε να με φιλάει.
Κάποια στιγμή παρόλο που ήμουν σε σκατά φαση, ανοιξα τα ματια μου και συνηδητοποιησα τι γινόταν αμέσως το σταμάτησα, "ειναι αργα για σενα.. ειμαι αλλου!" Της ειπα και την έπεισα με τα χίλια ζόρια να βγει απο το αυτοκίνητο!
Γυρισα σπίτι η Λένα καθόταν με τα εσώρουχα στο σαλόνι μισοκοιμησμενη!

Ο Τελευταίος ΧορόςWhere stories live. Discover now